• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Γαλλικός εμφύλιος ξέσπασε ανάμεσα στα Citroen C4, Renault Megane και Peugeot 308. Ποιος θα βγει νικητής σε αυτή την αντιπαράθεση; Εσείς ποιο θα επιλέγατε;

Το νέο Renault Megane δείχνει και είναι μοντέρνο, τραβώντας τα βλέμματα χωρίς όμως να προκαλεί.

Το Peugeot 308 συνδυάζει περίτεχνα τον δυναμισμό με την εκλεπτυσμένη αισθητική.

To Citroen C4 συνδυάζει την οικονομία που του εξασφαλίζει ο BlueHDi κινητήρας με την κομψότητα που το διακρίνει.

C4 Vs Megane Vs 308

Διαβάστηκε από 17474 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/4/2017

Το νέο Renault Megane αντιμετωπίζει τους καταξιωμένους Γάλλους ανταγωνιστές του, το Citroen C4 και το Peugeot 308, σε μια κατηγορία, όπου το diesel συνεχίζει να έχει το πάνω χέρι στις πωλήσεις.

 
Τα τρία μικρομεσαία μοντέλα της αντιπαράθεσης αποτελούν χαρακτηριστικά δείγματα γραφής της λεγόμενης γαλλικής σχολής. Το νεότερο είναι το ολοκαίνουργιο, 4ης γενιάς, Renault Μegane, το οποίο προκαλεί το Peugeot 308 και το Citroen C4, το οποίο έχει και τα περισσότερα χρόνια στην... πλάτη. Όπως και να έχει, το C4 και το 308 ανήκουν στον ίδιο όμιλο και χρησιμοποιούν μάλιστα τον ίδιο  1,6 BlueHDi πετρελαιοκινητήρα με υγρό εξάτμισης Adblue για την εξουδετέρωση των βλαβερών οξειδίων του αζώτου (ΝΟx). Θεωρητικά τουλάχιστον και τα 3 μοντέλα καλύπτουν τις προδιαγραφές ρύπων Euro6.
 
Megane και 308 εντυπωσιάζουν 
Αυτή τη φορά η Renault δεν το παράκανε με τη σχεδίαση του Megane, η 4η γενιά του οποίου τραβάει τα βλέμματα χωρίς να προκαλεί. Στο μπροστινό μέρος κυριαρχούν η μάσκα με τις μεγάλες γρίλιες και τα φώτα που σχηματίζουν ένα «C»,  οι πίσω θόλοι εξέχουν λίγο, ενώ τα πίσω φανάρια εκτείνονται από άκρη σε άκρη κάνοντας μάλιστα ένα «σπάσιμο» και κλέβοντας την παράσταση ειδικά την νύχτα.  Το Peugeot 308 είναι ένα από τα πιο καλαίσθητα σχεδιαστικά αυτοκίνητα της κατηγορίας συνδυάζοντας περίτεχνα τον δυναμισμό με την εκλεπτυσμένη αισθητική. Ξεχωρίζουν τα έντονα νεύρα στα πλαινά του αμαξώματος, τα οποία εκφράζουν ένα σπορ σχεδιαστικό προφίλ, αλλά και τα φώτα στο πίσω μέρος με την ιδιαίτερη σχεδίαση. Η ανανέωση της Citroen C4 τόνισε την κομψότητα της εξωτερικής σχεδίασης, που είναι η πιο ουδέτερη από τα τρία, χωρίς ρίσκα. Όπως και να έχει η C4 είναι καλαίσθητη και ασκεί τη δική της ιδιαίτερη γοητεία.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • jimeta

    Το diesel έχει πεθάνει όπως μας πληροφορείται κατά καιρούς,και δοκιμάζεται αμάξια με πετρέλαιο;Είστε σοβαροί;

      18
  • ΣΤΡΑΤΟΣ

    Η επικράτηση του 308 που έχει ήδη 4 χρόνια στην πλάτη του απέναντι στο ολοκαίνουργιο MEGANE δείχνει το πόσο καλό και ολοκληρωμένο αυτοκίνητο είναι. Η επιλογή μου λοιπόν είναι το 308 αλλά θα περίμενα λίγους μήνες, πριν το πάρω μέχρι να εμφανιστεί το ανανεωμένο.

      8
  • DIMITRIS

    Είμαι κάτοχος του 308 εδώ και 2 μήνες. Κινητήρας οικονομικός και σβέλτος, ακούγεται μόνο στο ρελαντί. Τιμόνι πολύ ωραίο και άμεσο. Στο εσωτερικό όμως έχουμε αρκετά θεματάκια. Απο άποψη εργονομίας το εσωτερικό χρήζει μεγάλης βελτίωσης. Χώροι όπως για να αφήσεις ένα ποτήρι καφέ, ένα μπουκαλάκι νερό ή το κινητό σου δεν υπάρχουν. Κάποια σημεία που σε πρώτη εικόνα θα θεωρήσεις ότι μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις, θα συνειδητοποιήσεις στην πορεία ότι ενοχλούν στις αλλαγές ταχυτήτων κτλ. Επίσης θα έπρεπε οπωσδήποτε να υπάρχουν και θέσεις αποθήκευσεις στο ταμπλό. Στα πίσω καθίσματα οι υποδοχές των ζωνών ασφαλείας δεν χωνεύονται μέσα στο κάθισμα αλλά προεξέχουν (δίνοντας μια πρωτόγονη εικόνα) προβληματίζοντας ακόμα και με την προσαρμογή του παιδικού isofix. Επίσης δημιουργει ευνόητα προβλήματα στους πίσω επιβάτες. Η θέση οδήγησης δεν είναι η πλέον κατάλληλη για άτομα άνω του 1.80 ύψος. Ο λόγος είναι ότι ο κεντρικός καθρέπτης είναι τοποθετημένος αρκετα χαμηλά με αποτέλεσμα να κρύβει σημεία απο το οπτικό πεδίο του οδηγού. Το πρόβλημα θα λυνόταν εάν το κάθισμα μπορούσε να κατέβει πιο κάτω αλλά δυστυχώς το εύρος ρύθμισης καθυψος είναι απελπιστικά μικρό. Τέλος η συναρμογή των πλαστικών στο εσωτερικό έχει επίσης θέματα. Απο τον πρώτο μήνα μαζι με το ηχείο ακούω και ένα σπαστικό τρίξιμο απο τα πλαστικά στην πόρτα του συνοδηγού.

      5
  • Κώστας

    Κάτοχος C4 από τον 6/2012, και για λίγες μέρες ακόμα μιας και μέχρι τέλος της εβδομάδας παραλαμβάνω το 3008, μόνο καλά λόγια έχω να πω. Έχω διανύσει 128000χλμ ΧΩΡΙΣ το παραμικρό πρόβλημα. Η αυτονομία του είναι όντως 1100-1150 χλμ με μεικτή χρήση και ταχύτητα στην εθνική 130χλμ με cruise control. Χώροι άνετη και απίστευτα ξεκούραστα ταξίδια. Μακάρι να μου βγει και το 3008 το ίδιο αξιόπιστο.

      5
  • Σταύρος

    Έχω τοποθετηθεί πολλές φορές, σαν Έλληνας οικογενειάρχης μόνο σεντάν γιαπωνέζικο από την Ιαπωνία και μόνο ατμοσφαιρικά κινητήρα, όσο αυτοί είναι ακόμη στην παραγωγή!Η τογίοτα μονο το RAV εχει γιαπωνέζικο...η Χόντα κανενα, η νΙσάν κανενα ε[ισης που να ερχονυται στην Ελλάδα μιλάμε, Η σουμπαρου όλα της τα αμαξια, η Νταιχ'ατζου εφυγε νωρίς....προσωπικα περιμενω να επιστρέψει παλι η Μαζντα ..για το 3 ενδιαφέρομαι..μπορει να το έχει και προσφορα αν ερθει! !,5 ντίζελ η βεντζινης με καλες ροπες αξιοπιστία και οικονομία! είναι και ομορφο αμαξι...ΥΠΑΡΧΕΙ κατι καλύτερο από Ευρώπη η από Κορ'εα που να μου διαφεύγει; Αν εχει και γυρω στα 17-18 χιλιαρικα..ότ καλυτερο για την σημερον ημερα στην Ελληνικη πραγματικότητα!!!

     

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ Υπηρεσίες - Προϊόντα