• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Θέτουμε αντιμέτωπα τρία δικίνητα Crossover τα οποία έχουν άγριες διαθέσεις. Πως τα κατάφεραν στις εκτός δρόμου δοκιμασίες στις οποίες τα υποβάλαμε;

«Μάχιμα» 4X2

Διαβάστηκε από 11445 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 28/1/2017

Το Citroen C4 Cactus Rip Curl, το Fiat 500X Cross και το Peugeot 2008 δεν έχουν τετρακίνηση, αλλά με τη βοήθεια ηλεκτρονικών συστημάτων και κατάλληλων ελαστικών, δείχνουν τσαγανό μπροστά στις light οδηγικές περιπέτειες της καθημερινότητας.

 
Peugeot 2008 1,6 BlueHDi 120 All Grip
+ Κατανάλωση, σχεδίαση εσωτερικού, χώροι, σύστημα All Grip, άνεση και οδική συμπεριφορά
- Απόδοση φρένων, αίσθηση επιλογέα


Citroen C4 Cactus 1,6 BlueHDi 100 Rip Curl
+ Εμφάνιση, κατανάλωση, αποτελεσματικότητα φρένων, χαμηλό βάρος, απαλλαγή από τέλη, σύστημα All Grip, τιμή
- Φινίρισμα καμπίνας, τιμόνι-επιλογέας, συγκριτικά μικρή απόσταση από το έδαφος


Fiat 500X 1,6 MTJ Cross
+ Εμφάνιση, ποιότητα-πρακτικότητα, οδική συμπεριφορά, ποιότητα κύλισης, επιταχύνσες σύστημα traction+
- Επιδόσεις από στάση, βάρος, κατανάλωση

 
Οι ικανότητες των 4Χ2 μοντέλων σε δύσκολο ανάγλυφο και σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης (χιόνι, λάσπη, άμμο κτλ.) δεν μπορούν να συγκριθούν με αυτές των 4Χ4. Ωστόσο, μοντέλα όπως το Citroen C4 Cactus, το Fiat 500X και το Peugeot 2008, προσφέρουν ειδικές εκδόσεις με πιο «μάχιμα» χαρακτηριστικά και κυρίως ηλεκτρονικά συστήματα, που καλούνται να βοηθήσουν στα σαθρά εδάφη.
 
Grip Control, Traction+ και άλλα συναφή 
Το Citroen C4 Cactus πρόσφατα απέκτησε έκδοση Rip Curl με σύστημα All Grip. Το ίδιο σύστημα χρησιμοποιεί και το Peugeot 2008, το άλλο μικρό crossover του ομίλου PSA (Peugeot-Citroen). Το All Grip διαθέτει 5 προγράμματα λειτουργίας (Standard, Snow, All-terrain, Sand και ESP Off). To Fiat 500X, εκτός από κανονική 4κίνηση για κάποιες εκδόσεις, προσφέρει πακέτο Cross με προφυλακτήρες, που εξασφαλίζουν καλύτερες γωνίες προσέγγισης και φυγής, αλλά κυρίως με σύστημα Traction+. Αυτό, όπως και το All Grip, επεμβαίνει στη λειτουργία του ESP για καλύτερη πρόσφυση ανάλογα με τις συνθήκες. Εδώ υπάρχουν 3 προγράμματα (κανονικό, sport και εκτός δρόμου) με το σύστημα να επεμβαίνει όχι μόνο στη λειτουργία του ESP, αλλά στο τιμόνι και στον κινητήρα. Παράλληλα υπάρχουν και M+S ελαστικά, που θα βοηθήσουν αρκετά την κίνηση σε λάσπη ή χιόνι.
 
Σχεδίαση: C4 Cactus και 500Χ ξεχωρίζουν
To ήδη ξεχωριστό C4 Cactus στην έκδοση Rip Curl δείχνει πιο ιδιαίτερο χάρη στα λευκά καπάκια καθρεπτών, στις ιδιαίτερες ράγες οροφής, στις προστατευτικές ποδιές εμπρός-πίσω, στα ειδικά αυτοκόλλητα γραφικά, στο λογότυπο της Rip Curl και φυσικά στα «μάχιμα» M+S ελαστικά. Tα πλαστικά «air bumps» στο πλάι, που έχουν μέσα τους παγιδευμένο αέρα και υπόσχονται προστασία από τις μικρογρατζουνιές, είναι στάνταρ. 
Το Fiat 500X είναι το μεγαλύτερο από τρία σε μήκος (4.248 χλστ.) και χωρίς αμφιβολία ένα από τα πιο trendy μοντέλα της κατηγορίας. Αντλεί την έμπνευσή του από τη ρετρο-μοντέρνα εμφάνιση του Fiat 500, σε ένα πολύ πετυχημένο αισθητικό αποτέλεσμα. Η έκδοση Cross δείχνει πιο «άγρια». Το Peugeot 2008 είναι το λιγότερο εκκεντρικό, αλλά και αυτό με το πιο εκλεπτυσμένο στυλ χάρη στις λεπτομέρειες χρωμίου διανθισμένες σε όλο το αμάξωμα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

  • Νίκος

    Και τα τρία αυτοκίνητα δεν έχουν κανέναν λόγο ύπαρξης παρά μόνο να καλύψουν την ανάγκη του κομπλεξικου να διαφέρει από την μάζα

     
  • george

    @Θάνος προφανώς έχουν συντελεστές οι βαθμολογίες... To value for money υποθέτω θα έχει μεγάλο συντελεστή οπού έκει το Cactus έχει πιο υψηλή βαθμολογία από τα άλλα

     
  • Θάνος

    Το 500X έχει macpherson μπρος πίσω. Εγώ αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι πως προκύπτουν οι βαθμολογίες ο κάκτος 171, το 2008 170 και το 500χ 166 την στιγμή που αν αθροίσεις τα επιμέρους βγαίνουν 74, 77, 77 αντίστοιχα. Ένα tip για το 500χ στον χώρο αποσκευών υπάρχει πολύς χώρος ανεκμετάλλευτος, όπου αν αφαιρεθεί η ρεζέρβα ανάγκης και τοποθετηθεί ένα ειδικό κάλυμμα αυξάνεται ο διαθέσιμος χώρος κατά περίπου 110 λίτρα

     
  • Steven

    To FIAT έχει πίσω ημιάκαπμπτο άξονα ή έχει γίνει λάθος στην καρτέλα που δειχνει τα τεχικά χαρακτηριστικά ;