Πολλές εταιρείες επένδυσαν τόσο πολύ στο after sales που έχτισαν ένα όνομα ακλόνητο
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Πολλές εταιρείες επένδυσαν τόσο πολύ στο after sales που έχτισαν ένα όνομα ακλόνητο

Δε χαλάει με τίποτα ή φτιάχνεται εύκολα

4.601 Επισκέψεις στο άρθρο (26/7/2015)

Μήπως μπερδεύετε την αξιοπιστία με το καλό «after sales»;

Τι φτιάχνει το όνομα μιας μάρκας; Η αξιοπιστία της ή μήπως η άριστη εξυπηρέτηση σε πλαίσιο after sales η οποία επιτρέπει την άμεση επιδιόρθωση μιας βλάβης; Πρόκειται για δύο τελείως διαφορετικά πράγματα που όμως φαίνεται ότι συγχέουμε συχνά βαφτίζοντας και στις δύο περιπτώσεις μια εταιρεία «αξιόπιστη».Το να προκύψει μια βλάβη σε ένα αυτοκίνητο είναι κάτι που μπορεί να συμβεί ακόμα και σε ένα καινούργιο αυτοκίνητο. Οκ, δεν διαφωνούμε το θέμα είναι να μην χαλάσει ποτέ αλλά το μεγαλύτερο ζήτημα είναι πως ανταποκρίνεται η εταιρεία όταν της αναφέρεις τη βλάβη. Η κάθε αντιπροσωπία έχει τη δική της πολιτική όταν έρχεται η ώρα να πληρώσει η ίδια τα σπασμένα. Και δε μιλάμε μόνο για τις εγγυήσεις. Μιλάμε για την ταχύτητα και το κόστος με το οποίο επισκευάζεται μια ζημιά. Γιατί βάση ψυχολογίας, όταν μια εταιρεία (ανεξάρτητα αν εμπορεύεται αυτοκίνητα, μπορεί να πουλάει και οτιδήποτε άλλο) δώσει λύση σε ένα πρόβλημα χωρίς να κουράσει τον πελάτη, τότε στο μυαλό του τελευταίο το πρόβλημα αυτό καταγράφεται ως «ανύπαρκτο». 
Αυτή είναι και η ουσία πίσω από το «after sales», την εξυπηρέτηση δηλαδή μετά την αγορά. Πολλές εταιρείες επένδυσαν τόσο πολύ σε αυτόν τον τομέα που έχτισαν ένα όνομα ακλόνητο. Τόσο ισχυρό που ξεπέρασε το ζήτημα της αξιοπιστίας. 
Σε συνδυασμό με μεγάλα διαστήματα εγγύησης, ένα αυτοκίνητο μπορεί να βρεθεί στο συνεργείο περισσότερες φορές από ότι θα περίμενε ο ιδιοκτήτης του, όμως όλα τα προβλήματα λύνονται «μαγικά» και έτσι η στιβαρή εικόνα του αξιόπιστου διατηρείται.Η διαφορά όμως ανάμεσα στις δύο καταστάσεις είναι παραπάνω από εμφανής. Από τη μία δηλαδή το αυτοκίνητο δε χαλάει ποτέ. Από την άλλη όλο και κάτι πάει στραβά. Όλο και κάποια μικροεπισκευή εμφανίζεται, αλλά σε 5 λεπτά και με ελάχιστο (ή μηδενικό) κόστος το αυτοκίνητο ξαναβγαίνει στο δρόμο και ο οδηγός του νοιώθει όχι πως του «έβγαλε» ζημιά αλλά πως έκανε και αναβάθμιση. 
Η ουσία παραμένει φυσικά η ίδια. Και στις δύο περιπτώσεις ο πελάτης είναι τρισευτυχισμένος για την επιλογή του και θα διαδώσει τα καλύτερα λόγια για το αυτοκίνητο που αγόρασε. Το θέμα είναι: έχει καταλάβει τη διαφορά;Εσείς τι λέτε; Ξεχωρίζετε που τελειώνει η αξιοπιστία και αρχίζει το «after market»;

Tο μεγαλύτερο ζήτημα είναι πως ανταποκρίνεται η εταιρεία όταν της αναφέρεις τη βλάβη

Tο μεγαλύτερο ζήτημα είναι πως ανταποκρίνεται η εταιρεία όταν της αναφέρεις τη βλάβη

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center