Ford Focus 1,0 EcoBoost 125PS
15 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ford Focus 1,0 EcoBoost 125PS

Δοκιμάζουμε το Ford Focus 1,0 EcoBoost 125PS

47.852 Επισκέψεις στο άρθρο (9/5/2012)

Απίστευτο κι όμως αληθινό! Αυτή είναι η «ατάκα» που σου έρχεται στο μυαλό όταν βρεθείς πίσω από το τιμόνι του νέου Focus, με τον πιο μικρό υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα της ιστορίας του.

Κινητήρας

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Oδική συμπεριφορά
Συμπαγής αίσθηση από την ανάρτηση και το πλαίσιο
Xαμηλά πάγια έξοδα – value for money


Φορτωμένη αισθητική στο εσωτερικό
Μέτριο φινίρισμα πλαστικών
«Τσιμπιμένη» κατανάλωση όταν το μοτέρ πιέζεται


H ιστορία με το νέο Ford Focus έχει ξεκινήσει κάπως αντίστροφα. Πριν από ένα χρόνο, ήρθαμε αντιμέτωποι με την τρίτη γενιά ενός αυτοκινήτου που από την αρχή της καριέρας του βάλθηκε να μας εντυπωσιάσει. Στην πρώτη γενιά του, μας εντυπωσίασε η προχωρημένη σχεδίαση και η αναβαθμισμένη οδηγική εμπειρία που προέκυπτε από την απόφαση της Ford να επενδύσει στους πολλαπλούς πίσω συνδέσμους. Στη δεύτερη γενιά του, το concept παγιώθηκε στις συνειδήσεις, ως ένα ολοκληρωμένο driverΆs car που επεκτάθηκε και σε άλλες κατηγορίες (βλ. C-Max, κάμπριο) και πάνω στο οποίο άρχισαν να εφαρμόζονται νέες τεχνολογίες (βλ. φωνητικές εντολές με Bluetooth κ.α). Στην 3η γενιά του, το Focus μας συστήθηκε, βασικά, ως παγκόσμιο αυτοκίνητο, με μία αισθητική που έπρεπε να εξυπηρετεί Ανατολή και Δύση. Εδώ, το προϊόν υπερθεμάτισε με πρωτοποριακές τεχνολογίες ασφάλειας (βλ. Low Speed Safety System), αλλά και σύγχρονους turbo κινητήρες (βλ. EcoBoost). Ωστόσο, τις προχωρημένες τεχνολογίες τις είχαμε δει και αλλού (αφού η Volvo πρόλαβε και τις χρησιμοποίησε στο S60), όπως και τους κινητήρες (το αυτό για τη Volvo). Ακόμα όμως και έτσι, ένα 1.600άρι τούρμπο μοτέρ, όσο καλό και να είναι, εν έτη 2011, δεν προκαλεί τον ίδιο θαυμασμό, όσο προκαλούσαν τα γερμανικά TSI εδώ και 5-6 χρόνια. Και αυτό γιατί το θέμα του downsizing είχε ήδη καλυφθεί στο έπακρο από τον 1.200άρι TSI που χρησιμοποιούσαν ήδη τα μοντέλα του γκρουπ της VW, ή ακόμα και τα Renault με τον 1,2 TCe. Φυσικά, η πληροφορία για τον 1.000άρη EcoBoost υπήρχε από νωρίς στην καριέρα του νέου Focus, αλλά όλοι την άκουγαν με δυσπιστία. Και όμως, η σύγχρονη πράξη βάζει στην άκρη κάθε αμφιβολία, ανοίγοντας ένα νέο κεφάλαιο στους υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες μικρού κυβισμού, ενώ μας κάνει να εξετάσουμε από την αρχή την περίπτωση Focus στα πλαίσια της αγοράς και όχι μόνο. Συνέχεια του άρθρου >>>
PEIRAIOS LEASING
NISSAN