6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
5 πράγματα για την Stelvio
71.025 Επισκέψεις στο άρθρο (19/12/2017)
1. Σχεδίαση Alfa Spirit
2. Το πρώτο SUV crossover της Alfa Romeo
Ελάχιστοι γνωρίζουν πως η Alfa Romeo διέθετε το Matta στις αρχές τις δεκαετίας του Ά50, ένα εκτός δρόμου όχημα, το οποίο είχε κατασκευαστεί κατόπιν παραγγελίας του υπουργείου αμύνης της γείτονος και ήταν διαθέσιμο σε στρατιωτική και πολιτική έκδοση. Λογίζοντας και τις crosswagon εκδόσεις των 156 και 159 ως crossover οχήματα με περιορισμένο εμπορικό ενδιαφέρον, φτάνουμε στην Stelvio το πρώτο αυθεντικό SUV crossover όχημα της εταιρείας. Προπομπός της ήταν η Kamal που είδαμε σε πρωτότυπη μορφή το 2003, η οποία έδωσε κάποια σχεδιαστικά στοιχεία στην σημερινή Stelvio.
3. Και έκδοση Quadrifoglio με 510 ίππους
Αντίθετα με την Giulia που παρουσιάστηκε πρώτα στην κορυφαία της έκδοση QV, η Stelvio λανσαρίστηκε στις νορμάλ της εκδόσεις αρχικά. Η Quadrifoglio θα είναι έτοιμη προς τα τέλη του έτους που διανύουμε και θα εφοδιάζεται με τον 2,9 λτ. turbo βενζινοκινητήρα με απόδοση 510 ίππους αλλά αντίθετα με την Giulia, θα είναι 4κίνητη με το σύστημα Q4 all-wheel drive αλλά και πίσω σπορ διαφορικό.
4. Πάνω στη Giulia
Η πλατφόρμα Giorgio που χρησιμοποιεί και η Giulia αποτελεί εχέγγυο για την οδική συμπεριφορά της Stelvio. Ο κεντρικός άξονας της μετάδοσης είναι κατασκευασμένος από ανθρακόνημα, ενώ μελετημένη μέχρι «κεραίας» είναι η κατανομή του βάρους της.
5. Με πολύ από Maserati
Στην εξέλιξη της Stelvio έχει «βάλει το χεράκι» της και η Maserati η οποία θυμίζουμε πως διαθέτει την πιο πολυτελή πρόταση στα crossover, την Levante. Η Maserati από αυτή τη σχέση για λογαριασμό της θα κρατήσει την πλατφόρμα Giorgio για τα επόμενα μοντέλα της.
Σχεδίαση Alfa Spirit
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Το τμήμα σχεδίασης της Alfa Romeo πήρε την Giulia και με επικεφαλής τον Scott Kruger πέρασε στην Stelvio τον δικό της ξεχωριστό χαρακτήρα. Σε σχέση με την Giulia λοιπόν, έχουμε μεγαλύτερα φωτιστικά σώματα εμπρός ώστε να ταιριάζουν στον μεγαλύτερο όγκο, κυματοειδή σχεδίαση στα πλαϊνά της παραπέμποντας στο παρελθόν, και κουπέ λογική σχεδίασης στο πίσω μέρος της οροφής.2. Το πρώτο SUV crossover της Alfa Romeo
Ελάχιστοι γνωρίζουν πως η Alfa Romeo διέθετε το Matta στις αρχές τις δεκαετίας του Ά50, ένα εκτός δρόμου όχημα, το οποίο είχε κατασκευαστεί κατόπιν παραγγελίας του υπουργείου αμύνης της γείτονος και ήταν διαθέσιμο σε στρατιωτική και πολιτική έκδοση. Λογίζοντας και τις crosswagon εκδόσεις των 156 και 159 ως crossover οχήματα με περιορισμένο εμπορικό ενδιαφέρον, φτάνουμε στην Stelvio το πρώτο αυθεντικό SUV crossover όχημα της εταιρείας. Προπομπός της ήταν η Kamal που είδαμε σε πρωτότυπη μορφή το 2003, η οποία έδωσε κάποια σχεδιαστικά στοιχεία στην σημερινή Stelvio.
3. Και έκδοση Quadrifoglio με 510 ίππους
Αντίθετα με την Giulia που παρουσιάστηκε πρώτα στην κορυφαία της έκδοση QV, η Stelvio λανσαρίστηκε στις νορμάλ της εκδόσεις αρχικά. Η Quadrifoglio θα είναι έτοιμη προς τα τέλη του έτους που διανύουμε και θα εφοδιάζεται με τον 2,9 λτ. turbo βενζινοκινητήρα με απόδοση 510 ίππους αλλά αντίθετα με την Giulia, θα είναι 4κίνητη με το σύστημα Q4 all-wheel drive αλλά και πίσω σπορ διαφορικό.
4. Πάνω στη Giulia
Η πλατφόρμα Giorgio που χρησιμοποιεί και η Giulia αποτελεί εχέγγυο για την οδική συμπεριφορά της Stelvio. Ο κεντρικός άξονας της μετάδοσης είναι κατασκευασμένος από ανθρακόνημα, ενώ μελετημένη μέχρι «κεραίας» είναι η κατανομή του βάρους της.
5. Με πολύ από Maserati
Στην εξέλιξη της Stelvio έχει «βάλει το χεράκι» της και η Maserati η οποία θυμίζουμε πως διαθέτει την πιο πολυτελή πρόταση στα crossover, την Levante. Η Maserati από αυτή τη σχέση για λογαριασμό της θα κρατήσει την πλατφόρμα Giorgio για τα επόμενα μοντέλα της.
Συγγνωμη βρε Aytotriti,δουλευομαστε?Εχετε την τιμη στα αρνητικα,ενω ειναι η καλυτερη τιμη σε σχεση με ολοκληρο τον αναταγωνισμο?Πως γινεται αυτο....Και ειδικα απο την στιγμη που ειναι το πιο ολοκληρωμενο SUV που κυκλοφορει,καρμπον αξονα δεν εχει κανενας ,47 κιλα ροπη ο ανταγωνισμος δεν εχει,και ειναι ΤΟ ΕΛΑΦΡΥΤΕΡΟ SUV σε σχεση με τον υπολοιπο ανταγωνισμο και δεν γινεται κατανοητο για πιο λογο αναφερετε οτι ειναι βαρυτερο απ την Giulia,αφου ως SUV ειναι αυτονοητο οτι ειναι βαρυτερο απο ενα sedan οπως η Giulia.....Αλλωστε ολα τα SUV του ανταγωνισμου ειναι βαρυτερα απ τα sedan τους.Κανω καπου λαθος.Το συγκρινετε το βαρος της Stelvio με αυτο της Giulia μονο και μονο για να γραψε αρνητικο χαρακτηρισμό ''βαρυτερο'' προκαλει κακη εντυπωση γι αυτον που γραφει το αρθρο.Ξαναλεω οτι δεν γινεται να συγκρινουμε το βαρος οχιματος τα οποια ανηκουν σε διαφορετικες κατηγοριες.
Απλά κουκλι!!ή αλλιώς..πολύ πιο απλά..ALFA ROMEO
@Προβληματισμένος Φιλε μου ο λογος που θα πουλησει περισσοτερο το Q5 και το καθε Γερμανικο,ειναι λογω της πλυσης εγκεγαλου που εχει υποστει ο κοσμος για μια δηθεν Γερμανικη ανωτεροτητα.Αν κανεις ενα test drive στην Stelvio θα διαπιστωσεις ποσο ανωτερη ειναι,και εχοντας αποκτηση προσωπικη αποψη ,τοτε θα ειναι αδυνατον να πεταξεις τα χρηματα σου αγοραζοντας Γερμανικο.
Ρε παιδιά γιατί ντε και καλά μια ζωή πρέπει να απαξιωνουμε τις άλλες μάρκες;;εάν έχουμε άλφα τότε τα Γερμανικά είναι υπερεκτιμημενα λόγω της πλυσης εγκεφαλου...εάν έχουμε γερμανικό τότε τα ιαπωνικά είναι πλαστικοι κουβαδες και τα ιταλικά όμορφα μεν αλλά αναξιοπιστα δε..ημαρτον...όταν πχ μιλάμε για Audi και alfa romeo μιλάμε για εξίσου ιστορικές και ποιοτικές μάρκες με την καθεμιά να έχει τα πλεονεκτήματά της έναντι της άλλης..πχ η alfa έχει το διαχρονικό design και την ιδιαίτερη οδηγικη συμπεριφορά και η Audi την εκπληκτική ποιότητα κατασκευής με τα κορυφαία υλικά όλων...χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η alfa δεν έχει ποιότητα ή η Audi δεν κατασκευάζει όμορφα αυτοκίνητα...κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσουμε τη διαρκή απαξίωση όλων των άλλων εκτός αυτού που έχουμε..το μοναδικό που καταφέρνουμε είναι να δείχνουμε εμπαθεις..εγώ πχ πριν την αγορά αυτοκινήτου ήμουν ανάμεσα σε a3 και giulietta..ζυγισα τα θέλω μου τα έβαλα σε σειρά προτεραιότητας (εβαλα πρωτα εμφανιση και οδηγικη συμπεριφορα) και κατέληξα στην alfa λόγω και διαχρονικου έρωτα με το συγκεκριμένο μοντέλο..επιλογή του καθενός είναι το τι προτιμάει..δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο πρέπει πάντα να κατακρινεται η οποια επιλογή του..
Δυνατο εξαιρετικα ομορφο και ποιοτικο δημιουργημα αυτο των ιταλων και τιμη που στην ελλαδα ακουγεται σχεδον σαν καμπανα στα αυτια μας ομως ειναι απολυτα ανταγωνιστικη απεναντι στους υπολοιπους ανταγωνιστες της. Ενα μεγαλο βημα και μια αριστη επιλογη φτανει να εχει χρηματα ο λογαριασμος σου με πολλα μηδενικα για να την φερεις κοντα στην αγκαλια σου!
Η Stelvio στην καλύτερη περίπτωση θα πουλήσει 25.000 τεμάχια σε ένα χρόνο. Αντίστοιχα, το αισθητα πιο ακριβό Q5 θα ξεπεράσει τις 300.000 πωλήσεις σε ένα έτος. Γιατί;;;;;;