Aν το ζητούμενο είναι η αποτελεσματικότητα, τότε το νέο Opel Corsa OPC χτυπάει κορυφή, αφού σε μεταφέρει τάχιστα και με ασφάλεια σε κάθε διαδρομή.

Οδική συμπεριφορά: «Πυροβολεί» σε κάθε διαδρομή

64.027 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/2/2016

Η σκληρή, σχεδόν πισταδόρικη, ρύθμιση της ανάρτησης και το μπλοκέ διαφορικό κάνουν θαύματα και έτσι το Opel Corsa OPC καταφέρνει να περνάει σωστά τη δύναμή του στο δρόμο. Οι κλίσεις είναι ελάχιστες, ο συνδυασμός δυνατών φρένων και μπλοκέ διαφορικού επιτρέπει το φρενάρισμα πολύ βαθιά μέσα στη στροφή και έτσι το πυραυλάκι της Opel στρίβει άκρως αποτελεσματικά δίνοντας την αίσθηση σε κάθε στροφή, πως είχες τη δυνατότητα για πιο γρήγορο πέρασμα. Σημαδεύεις το apex, νιώθεις το μπλοκέ να κρατάει τη μούρη μέσα χωρίς απότομα «τραβήγματα» και δράματα, εκμεταλλεύεσαι στο έπακρο την δύναμη του κινητήρα και έτσι οι ταχύτητες εξόδου είναι μακράν καλύτερες του ανταγωνισμού. Δύσκολα θα βρεθείς εκτεθειμένος και μόνο σε ιδιαίτερα γλιστερή άσφαλτο, αλλά σε κάθε περίπτωση το ESP (με λειτουργία On, Off και Sport) λειτουργεί άριστα. Το τιμόνι δεν είναι το καλύτερο σε πληροφόρηση, η συμμετοχικότητα και η ρυθμισιμότητα του πλαισίου δεν είναι ανάλογες του Ford Fiesta ST, αλλά αν το ζητούμενο είναι η αποτελεσματικότητα, τότε το Corsa OPC χτυπάει κορυφή, αφού σε μεταφέρει τάχιστα και με ασφάλεια σε κάθε διαδρομή, με προβλέψιμες αντιδράσεις και ανάλογη συμπεριφορά. Θα ήταν παράλειψη αν δεν αναφέραμε την εξαιρετική λειτουργία της ανάρτησης, χάρη στα στάνταρ αμορτισέρ Koni με τεχνολογία FSD, τα οποία κάνουν θαύματα. Έτσι υπάρχει πλήρης έλεγχος των κινήσεων του αμαξώματος, χωρίς όμως ξερές αντιδράσεις ή κοπανήματα και με αποτελεσματική λείανση των κακοτεχνιών.

Tags: OPEL, OPEL CORSA
 
  • Πειραιωτης

    Σε αμεση συγκριση με το συμπατριωτη του vw polo gt..αν και η opel ειναι GM αρα και αμερικανικη ουσιαστικα για αυτο και την εχουν στην απεξω ολοι προβαλωντας τους...καθαροαιμους γερμανους...θα το προτιμουσα απολυτα. Ειναι μεσα στα ορια της λογικης η τιμη εχει καλες επιδοσεις πολυ ψαρωτικη παρουσια....αν εισαι ρε παιδι μου αμερικανος ξεφευγεις απο τα τετραγωνα κουτια των βορειων τελικα...και ομορφο εσωτερικο. Να και κατι καλο απο την βαλτικη που αξιζει τα λεφτα του και δεν ειναι λαμαρινα-vw!!

      3
  • France

    Ομορφο αυτοκίνητο και με χαρακτήρα δεν μοιάζει εκείνα τα άσχημα design της VW, καλά εκεί στη vw τόσες λαμογιες κάνουν και κλέβουν (μαδανε) κανονικά τους πελάτες τους κάνα design να... κλέψουν δεν μπορούν; Χαντακωσαν και τη Seat τα νέα ibiza_& Leon δεν.. βλέπονται

      1
  • germanotsolias

    Επειδη σε αυτη τη κλαση μετρανε οι επιδοσεις,οφειλω να πω πως οι ρεπριζ (5/7), θα μπορουσαν να ειναι καλυτερες πχ η slc με πιο βαρυ αμαξωμα και 156 ιππους εχει καλυτερες ρεπριζ χαρη στο αυτοματο.. Autotriti μπορεις να μας πεις ποια απο τα gti μικρα παιρνουν και αυτοματο;;;Πχ το polo παιρνει,τα αλλα;;;