Το αν και πόσο ακούγεται ο κινητήρας στο εσωτερικό του αυτοκινήτου δεν είναι κάτι απλό, το οποίο δεν παίζει και μεγάλο ρόλο. Ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι τραχύς. Τελεία και παύλα. Στο Lancia Delta ας πούμε, όταν είσαι απ' έξω, λες και ακούς ταξί πρό 20ετίας, μέσα όμως δεν ακούς το παραμικρό και κάνεις υπέροχο ταξίδι. Το ερώτημα λοιπόν είναι, η ηχομόνωση είναι σωστή ή όχι και όταν γράφετε ότι το κρατάλισμα του κινητήρα γίνεται αντιληπτό και ότι ο θόρυβος κύλισης περνά μέσα στο αυτοκίνητο, μάλλον αυτό δεν είναι για Αθήνα - Θεσσαλονίκη, γιατί εκτός απ΄αυτά τα δύο όλο και κάποιος αεροδυναμικός θόρυβος θα υπάρχει, μετά από μια ταχύτητα. Βέβαια καταλαβαίνω ότι είναι ένα αυτοκίνητο που έχει χαμηλή τιμή, όμως ο συμβιβασμός στον θόρυβο, δεν νομίζω, ότι είναι η καλύτερη επιλογή, για να κρατηθεί χαμηλά η τιμή του. Γιατί να είναι ένα καινούργιο, κατά τα άλλα, καλό αυτοκίνητο, όπως γράφετε, θορυβώδες ; Αμαρτία. Πόσο θα στοίχιζε, στην Fiat και στον πιθανό μελλοντικό αγοραστή, η τοποθέτηση μιάς καλύτερης ηχομόνωσης ; Καλά είναι, τα διάφορα μπιχλιμπίδια, που όλο και πιό πολύ, τοποθετούνται στα αυτοκίνητα, αλλά όλα αυτά, δεν μπορούν να έχουν, στην πραγματικήκαθημερινή χρήση, την βαρύτητα μιάς ήσυχης διαδρομής. Άποψη μου βέβαια.
Διαβάζω συνέχεια σχόλια που αναφέρονται στο ότι είναι κατασκευασμένο στην Τουρκία.
Αν είναι καλά κατασκευασμένο και σωστό τι δουλειά έχει το που είναι κατασκευασμένο ;
Πόσα αυτοκίνητα και ποιές μάρκες φτιάχνονται στην Τουρκία ξέρετε ;
Έχετε ψάξει να δείτε το αυτοκίνητο που αγοράζετε που είναι φτιαγμένο ;
Το Κορεάτικο, το Γεμανικό, το Ιταλικό, το Γιαπωνέζικο, το Γαλλικό που αγοράζετε είστε σίγουροι ότι είναι φτιαγμένο στις αντίστοιχες χώρες ;
Είστε σίγουροι ότι π.χ. το VW σας είναι κατασκευασμένο στην Γερμανία και όχι στην Ισπανία, την Τσεχία, ή οπουδήποτε αλλού ;
Γιατί το TIPO που είναι φτιαγμένο στην Τουρκία να θεωρείται ότι είναι χειρότερο από ένα, ας πούμε ''Γιαπωνέζικο'', ''Γερμανικό'', ''Αμερικάνικο'' κτλ που είναι φτιαγμένο σε μια οποιαδήποτε χώρα της Ασίας ή της Λατινικής Αμερικής ;
Η Μαμά εταιρία βάζει κάποια κατασκευαστικά στάνταρτς και εφ' όσον αυτά ελέγχονται και τηρούνται που είναι το πρόβλημα ;
Αν δηλαδή αυτό, κατασκευαζότανε εδώ, θα ήτανε, σώνει και καλά, κακό ή μήπως καλό ;
Ας μην βάζουμε λοιπόν ''ταμπέλες'' και ας κρίνουμε τα αυτοκίνητα για αυτό που πραγματικά είναι.
5 χρονια εγγυηση. 13 χιλιαρικα εχει το 1.4 95 άλογα βενζίνη με καλουτσικο εξοπλισμο χωρις μεταλλικο χρωμα. Αν θες αυτη με το πετρελαιο με υπερπληρη εξοπλισμο μαζι με μεταλλικο φλερτάρει με τα 22 23 χιλιαρικα, οπως συμβαινει γενικως στη μικρομεσαια κατηγορια και στους υπολοιπους κατασκευαστες. Νομιζω αν αποδειχτει αξιοπιστο σε βαθος χρονου θα πουλησει γιατι ειμαι αμαξι με τους χωρους του και ομορφο συν τις αλλοις...
Απο προσωπικη εμπειρια και δυστυχως για εμας τους ελληνες: αγορασα το 2002 ενα απο τα τελευταια παραχθεντα fiat marea 1.6 sxl με δελεαρ μια σημαντικη τοτε εκπτωση 3000€. Με μεγαλη μου εκπληξη μετα την παραλαβη ανακαλυψα πως το αυτοκινητο ηταν κατασκευασμενο απο την Tofas στην Τουρκια.
Εντυπωσεις; ΑΡΙΣΤΗ ποιοτητα, ουτε τριγμος, φουλ εξοπλισμος, και εν τελει 180000 χλμ απροβληματιστα χωρις ουτε αλλαγη δισκο πλατω.δοθηκε τελικα ανταλλαγη για αγορα καινουργιου.δυστυχως ...για την ελλαδα οι γειτονοι ειναι μερικες δεκαετιες εμπρος
Κύριε Σπύρο, έχετε οδηγήσει toyota ίδιο μοντέλο made in uk, turkey, afrika, france κ.τ.λ. σε σχέση με ίδιο μοντέλο made in japan; Επίσης και διαφορετικό μοντέλο;;;
Προσωπικά κατασκευαστικά αντιλαμβάνομαι κατευθείαν τις όποιες διαφορές, πρωτού ελέγξω διεξοδικά.-
Έχετε οδηγήσει τζιπαριο Γερμανικο made in mexico και το ίδιο made in germany;
Και πάλι έχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ...
Ας μην αναφέρω και άλλα παραδείγματα!!!
Και αφού όπως μας λέτε τα standards ελέγχονται και τηρούνται τότε ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΜΑΡΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΙΜΩΣ ΣΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΕΝΑΝΤΙ ΚΑΠΟΙΩΝ ΑΛΛΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ MADE IN GERMANY, JAPAN, KOREA, K.T.Λ.;
Και αυτά που γράφω ισχύου για όλους τους κατασκευαστές και για όλα τα οχήματα, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ ΘΕΜΑ.-
Το αν και πόσο ακούγεται ο κινητήρας στο εσωτερικό του αυτοκινήτου δεν είναι κάτι απλό, το οποίο δεν παίζει και μεγάλο ρόλο. Ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι τραχύς. Τελεία και παύλα. Στο Lancia Delta ας πούμε, όταν είσαι απ' έξω, λες και ακούς ταξί πρό 20ετίας, μέσα όμως δεν ακούς το παραμικρό και κάνεις υπέροχο ταξίδι. Το ερώτημα λοιπόν είναι, η ηχομόνωση είναι σωστή ή όχι και όταν γράφετε ότι το κρατάλισμα του κινητήρα γίνεται αντιληπτό και ότι ο θόρυβος κύλισης περνά μέσα στο αυτοκίνητο, μάλλον αυτό δεν είναι για Αθήνα - Θεσσαλονίκη, γιατί εκτός απ΄αυτά τα δύο όλο και κάποιος αεροδυναμικός θόρυβος θα υπάρχει, μετά από μια ταχύτητα. Βέβαια καταλαβαίνω ότι είναι ένα αυτοκίνητο που έχει χαμηλή τιμή, όμως ο συμβιβασμός στον θόρυβο, δεν νομίζω, ότι είναι η καλύτερη επιλογή, για να κρατηθεί χαμηλά η τιμή του. Γιατί να είναι ένα καινούργιο, κατά τα άλλα, καλό αυτοκίνητο, όπως γράφετε, θορυβώδες ; Αμαρτία. Πόσο θα στοίχιζε, στην Fiat και στον πιθανό μελλοντικό αγοραστή, η τοποθέτηση μιάς καλύτερης ηχομόνωσης ; Καλά είναι, τα διάφορα μπιχλιμπίδια, που όλο και πιό πολύ, τοποθετούνται στα αυτοκίνητα, αλλά όλα αυτά, δεν μπορούν να έχουν, στην πραγματικήκαθημερινή χρήση, την βαρύτητα μιάς ήσυχης διαδρομής. Άποψη μου βέβαια.
Αφού είπαμε μικρά diesel τέλος. Γιατί δοκιμάζετε ακόμη μικρά diesl οχήματα;
fthniariko poiotika kai kataskeuasmeno sthn tourkia. Trwei akuro me th mia.
Διαβάζω συνέχεια σχόλια που αναφέρονται στο ότι είναι κατασκευασμένο στην Τουρκία. Αν είναι καλά κατασκευασμένο και σωστό τι δουλειά έχει το που είναι κατασκευασμένο ; Πόσα αυτοκίνητα και ποιές μάρκες φτιάχνονται στην Τουρκία ξέρετε ; Έχετε ψάξει να δείτε το αυτοκίνητο που αγοράζετε που είναι φτιαγμένο ; Το Κορεάτικο, το Γεμανικό, το Ιταλικό, το Γιαπωνέζικο, το Γαλλικό που αγοράζετε είστε σίγουροι ότι είναι φτιαγμένο στις αντίστοιχες χώρες ; Είστε σίγουροι ότι π.χ. το VW σας είναι κατασκευασμένο στην Γερμανία και όχι στην Ισπανία, την Τσεχία, ή οπουδήποτε αλλού ; Γιατί το TIPO που είναι φτιαγμένο στην Τουρκία να θεωρείται ότι είναι χειρότερο από ένα, ας πούμε ''Γιαπωνέζικο'', ''Γερμανικό'', ''Αμερικάνικο'' κτλ που είναι φτιαγμένο σε μια οποιαδήποτε χώρα της Ασίας ή της Λατινικής Αμερικής ; Η Μαμά εταιρία βάζει κάποια κατασκευαστικά στάνταρτς και εφ' όσον αυτά ελέγχονται και τηρούνται που είναι το πρόβλημα ; Αν δηλαδή αυτό, κατασκευαζότανε εδώ, θα ήτανε, σώνει και καλά, κακό ή μήπως καλό ; Ας μην βάζουμε λοιπόν ''ταμπέλες'' και ας κρίνουμε τα αυτοκίνητα για αυτό που πραγματικά είναι.
5 χρονια εγγυηση. 13 χιλιαρικα εχει το 1.4 95 άλογα βενζίνη με καλουτσικο εξοπλισμο χωρις μεταλλικο χρωμα. Αν θες αυτη με το πετρελαιο με υπερπληρη εξοπλισμο μαζι με μεταλλικο φλερτάρει με τα 22 23 χιλιαρικα, οπως συμβαινει γενικως στη μικρομεσαια κατηγορια και στους υπολοιπους κατασκευαστες. Νομιζω αν αποδειχτει αξιοπιστο σε βαθος χρονου θα πουλησει γιατι ειμαι αμαξι με τους χωρους του και ομορφο συν τις αλλοις...
Είναι πολύ όμορφο το νέο Τipo ειδικά το 5θυρο αλλά με χαλάει η Τούρκικη προέλευσή του... από αξιοπιστία θα δείξει αν θα αντέξει στο χρόνο...
Απο προσωπικη εμπειρια και δυστυχως για εμας τους ελληνες: αγορασα το 2002 ενα απο τα τελευταια παραχθεντα fiat marea 1.6 sxl με δελεαρ μια σημαντικη τοτε εκπτωση 3000€. Με μεγαλη μου εκπληξη μετα την παραλαβη ανακαλυψα πως το αυτοκινητο ηταν κατασκευασμενο απο την Tofas στην Τουρκια. Εντυπωσεις; ΑΡΙΣΤΗ ποιοτητα, ουτε τριγμος, φουλ εξοπλισμος, και εν τελει 180000 χλμ απροβληματιστα χωρις ουτε αλλαγη δισκο πλατω.δοθηκε τελικα ανταλλαγη για αγορα καινουργιου.δυστυχως ...για την ελλαδα οι γειτονοι ειναι μερικες δεκαετιες εμπρος
Γράψτε κάπου πόσα χρόνια εγγύηση έχει να δούμε και εμείς που δεν ξέρουμε.
@Τάσο σε ευχαριστώ.
Κύριε Σπύρο, έχετε οδηγήσει toyota ίδιο μοντέλο made in uk, turkey, afrika, france κ.τ.λ. σε σχέση με ίδιο μοντέλο made in japan; Επίσης και διαφορετικό μοντέλο;;; Προσωπικά κατασκευαστικά αντιλαμβάνομαι κατευθείαν τις όποιες διαφορές, πρωτού ελέγξω διεξοδικά.- Έχετε οδηγήσει τζιπαριο Γερμανικο made in mexico και το ίδιο made in germany; Και πάλι έχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ... Ας μην αναφέρω και άλλα παραδείγματα!!! Και αφού όπως μας λέτε τα standards ελέγχονται και τηρούνται τότε ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΜΑΡΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΙΜΩΣ ΣΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΕΝΑΝΤΙ ΚΑΠΟΙΩΝ ΑΛΛΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ MADE IN GERMANY, JAPAN, KOREA, K.T.Λ.; Και αυτά που γράφω ισχύου για όλους τους κατασκευαστές και για όλα τα οχήματα, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ ΘΕΜΑ.-