Oι 141 ίπποι και τα 340 Νm ροπής, που αποδίδει για την περίσταση ο 1,7 CDRi κινούν άνετα το Kia Sportage.

Κινητήρας: Καλές οι επιδόσεις, «σωστό» το κιβώτιο, αλλά «τσιμπάει» η κατανάλωση

64.477 Επισκέψεις στο άρθρο (19/10/2017)

Ο 1,7 CRDi turbodiesel κινητήρας της Kia δεν αποδίδει 115 άλογα και 280 Nm ροπής (από τις 1.250 έως τις 2.750 σ.α.λ.), όπως στην έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο, αλλά 141 άλογα και 340 Nm ροπής (από τις 1.750-2.500 σ.α.λ.). Αν και το ωφέλιμο εύρος λειτουργίας είναι μικρότερο από αυτό της χειροκίνητης έκδοσης, το πολύ καλό, made by Hyundai-Kia 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη καλύπτει έξυπνα τα όποια κενά και συνεργάζεται σωστά χωρίς να βάζει φωτιά στην άσφαλτο, αλλά πάντως κινώντας ικανοποιητικά το Sportage. Oι εναλλαγές ταχυτήτων μπορεί να μην έχουν την ταχύτητα ενός DSG, αλλά είναι ομαλές και πολιτισμένες (όπως και η ίδια η λειτουργία του κινητήρα με λογικό κροτάλισμα και ελάχιστους κραδασμούς) με ελάχιστο πατινάρισμα στις ανηφόρες. Από την άλλη, τα 4,9 λτ./100 χλμ. μέσης κατανάλωσης, που υπόσχεται η Kia, είναι φρούδες ελπίδες. Νούμερα κοντά στα 7,8-8,2 λτ./100 χλμ. είναι πιο ρεαλιστικά.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

PEUGEOT NEW EVANS
NISSAN