Οι 190 ίπποι και τα 400 Nm ροπής του «βασικού» για την ελληνική αγορά 2λιτρου κινητήρα του νέου Audi A5, του χαρίζουν πολύ καλές επιδόσεις και αναλογικά χαμηλές τιμές κατανάλωσης.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Οι 190 ίπποι και τα 400 Nm ροπής του «βασικού» για την ελληνική αγορά 2λιτρου κινητήρα του νέου Audi A5, του χαρίζουν πολύ καλές επιδόσεις και αναλογικά χαμηλές τιμές κατανάλωσης.

Κινητήρας: Σπορ και σε επιδόσεις

37.303 Επισκέψεις στο άρθρο (18/3/2017)

Ο δίλιτρος TDI κινητήρας της Audi με τους 190 ίππους εξοπλίζει την βασική πετρελαιοκίνητη έκδοση του A5 και συνδυάζεται είτε με το 6τάχυτο μηχανικό, είτε με το 7τάχυτο διπλού συμπλέκτη κιβώτιο S tronic (έκδοση δοκιμής). Γνωστός και από άλλες του εφαρμογές, ο κινητήρας αυτός για άλλη μια φορά εντυπωσιάζει με τα χαρακτηριστικά του, όντας ήσυχος, ελαστικός από χαμηλά και πολύ αποδοτικός από τις 1.750 σ.α.λ. και μετά. Η ροπή των 400 Nm δίνει φτερά στο κουπέ αμάξωμα, ενώ το κιβώτιο εξασφαλίζει δύναμη σε όλο το διαθέσιμο -αλλά μικρό ως diesel-, φάσμα περιστροφής του. Ο κινητήρας συνάδει απόλυτα με τον ευρύτερα δυναμικό χαρακτήρα του νέου A5 και στο πεδίο των επιδόσεων, με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται από στάση σε 7,6 δλ. Ο συνδυασμός κινητήρα-κιβωτίου και σε αυτή την περίπτωση αφήνει τις καλύτερες εντυπώσεις και στο πεδίο της κατανάλωσης, με το Αudi A5 να χρειάζεται σε πραγματικές συνθήκες κίνησης 6,7 λτ. πετρελαίου για κάθε 100 χλμ. απόστασης. Τέλος, οι εναλλαγές των σχέσεων γίνονται ταχύτατα είτε στη θέση D είστε στην σπορ ρύθμιση του S tronic κιβωτίου, θα θέλαμε ωστόσο μεγαλύτερα χειριστήρια πίσω από το τιμόνι για καλύτερη αίσθηση και πρακτικότητα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

OPEL NEA MONTELA
test center