Πλήρως ασφαλές και χωρίς απότομες αντιδράσεις στο όριο το i10.
Το τιμόνι ικανοποιεί και τα φρένα στέκονται στο ύψος των περιστάσεων.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Πλήρως ασφαλές και χωρίς απότομες αντιδράσεις στο όριο το i10. Το τιμόνι ικανοποιεί και τα φρένα στέκονται στο ύψος των περιστάσεων.

Στο δρόμο: Ανετο, ήσυχο και ασφαλές

67.115 Επισκέψεις στο άρθρο (23/6/2014)

Το Hyundai i10 δεύτερης γενιάς φέρει ανάρτηση που αποτελείται από Γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός με ημιάκαμπτο άξονα πίσω, με αλλαγές τόσο στη γεωμετρία της, όσο και στη θέση των πίσω αμορτισέρ (πλέον αυτά είναι εντελώς κάθετα), με στόχο πάντα το βέλτιστο συνδυασμό της άνεσης με την οδική συμπεριφορά. Νέο είναι το ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης, το οποίο είναι γρηγορότερο από πριν (2,9 στροφές από άκρη σε άκρη), ενώ και τα φρένα ενισχύονται με στάνταρ αεριζόμενους δίσκους μπροστά 252 χλστ. και δίσκους 234 χλστ. πίσω.


Ανετο στην πόλη και το ταξίδι
Στην πράξη, το νέο
Hyundai i10 δείχνει από την πρώτη κιόλας στιγμή, τον προσανατολισμό του προς την παροχή πολύ καλών επιπέδων άνεσης και ποιότητας κύλισης. Στην πόλη η ανάρτηση, αποδεικνύει την αποτελεσματικότητά της κατά το πέρασμα από ανωμαλίες του οδοστρώματος, φροντίζοντας να τις κρατά εκτός του εσωτερικού, την ίδια στιγμή που η προσεγμένη ηχομόνωση μειώνει τα επίπεδα του θορύβου στο εσωτερικό.
Εκτός πόλης, η πολύ καλή αεροδυναμική του αμαξώματος συμβάλει και αυτή στη μείωση των θορύβων στο εσωτερικό, ενώ παράλληλα, ιδιαίτερης μνείας χρήζει και η σταθερότητα που επιδεικνύει το νέο i10 στην εθνική και η μικρή ευπάθεια στους πλάγιους ανέμους, με τη γενικότερη αίσθηση που αποκομίζει ο οδηγός να θυμίζει αυτή μεγαλύτερου αυτοκινήτου.

Σταθερό και ασφαλές στις στροφές
Παρότι σε μοντέλα της κατηγορίας οι απαιτητικές διαδρομές δεν είναι το σύνηθες «πεδίο δράσης», το νέο
i10 σε ένα δρόμο με στροφές, εμφανίζεται απολύτως σταθερό και ασφαλές, με την υποστροφή να κάνει την εμφάνισή της μόνο στις πλέον οριακές καταστάσεις. Φυσικά, πολύτιμος σύμμαχος του οδηγού αποτελεί το στάνταρ ESP, που επεμβαίνει άμεσα, φροντίζοντας να επαναφέρει το αυτοκίνητο στην τάξη. 

Το τιμόνι από την πλευρά του, με ηλεκτρική υποβοήθηση, έχει την απαιτούμενη πληροφόρηση και είναι πιο γρήγορο από ό,τι περιμένεις, ενώ είναι και εύκολο στους χειρισμούς – στοιχείο απαιτούμενο για την κίνηση στην πόλη. Τα φρένα τέλος ικανοποιούν με την αποτελεσματικότητά τους (100-0 χλμ./ώρα σε 41,1 μ.).

Στην ευθεία, το νέο Hyundai i10 εμφανίζεται άνετο, ασφαλές και ήσυχο, δίνοντας την αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου.

Στην ευθεία, το νέο Hyundai i10 εμφανίζεται άνετο, ασφαλές και ήσυχο, δίνοντας την αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda