Δοκιμάζουμε το Skoda Octavia G-Tec με κινητήρα διπλού καυσίμου για φυσικό αέριο, που «καίει» 3,8 ευρώ/100 χλμ.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμάζουμε το Skoda Octavia G-Tec με κινητήρα διπλού καυσίμου για φυσικό αέριο, που «καίει» 3,8 ευρώ/100 χλμ.

Δοκιμή: Skoda Octavia 1,4 TSI με CNG

105.245 Επισκέψεις στο άρθρο (3/8/2017)

Δοκιμάζουμε τη νέα Skoda Octavia G-Tec που καίει φυσικό αέριο και συνδυάζει τον οικογενειακό χαρακτήρα με την κορυφαία οικονομία κίνησης, των μόλις 3,8 ευρώ για κάθε 100 χλμ. Με αυτονομία 1.330 χλμ. θα ξεχάσετε πως είναι τα βενζινάδικα.

What is new
- Κινητήρας διπλού καυσίμου με 110 άλογα
- Μέση κατανάλωση 3,8 ευρώ/100 χλμ. 
- Έχει αυτονομία 1.330 χλμ.

H αεριοκίνητη Skoda Οctavia διακρίνεται για τη σταθερότητα, το σίγουρο «πάτημά», αλλά και τη στιβαρή αίσθηση που χαρίζει σε οδηγό και επιβάτες.

H αεριοκίνητη Skoda Οctavia διακρίνεται για τη σταθερότητα, το σίγουρο «πάτημά», αλλά και τη στιβαρή αίσθηση που χαρίζει σε οδηγό και επιβάτες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

- Τιμή από 19.900 ευρώ
 
Η Skoda Octavia αποτελεί την ευχάριστη έκπληξη στα μεσαία οικογενειακά δίνοντας έμφαση στην ευρυχωρία, στην πρακτικότητα, στην άνεση, στην στιβαρότητα και στο κορυφαίο Value for Money. Η έκδοση G-Tec, με κινητήρα διπλού καυσίμου που λειτουργεί με φυσικό αέριο ή με βενζίνη όταν εξαντληθεί το απόθεμα του πρώτου, πέρα από τα παραπάνω έρχεται να προσθέσει και την κορυφαία οικονομία καυσίμου, αποτελώντας την ιδανική επιλογή για επαγγελματίες οδηγούς, αλλά και ιδιώτες, που κάθε χρόνο βλέπουν στο κοντέρ τους να έχουν προστεθεί πάνω από 15.000 χλμ. Αισθητικά, η έκδοση της Octavia με φυσικό αέριο (CNG) δεν διαφοροποιείται από τις υπόλοιπες εκδοχές του μοντέλου, διατηρώντας την κομψότητα του 4,659 μ. αμαξώματος που έχει τις αναλογίες σεντάν.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ELASTIKA 2024
moto