Εξαιρετικά οικονομικό σε κατανάλωση είναι το C-HR HSD. Οι επιδόσεις από τα 122 άλογα είναι μέτριες.

    Κινητήρας: Μέτριες επιδόσεις, εξαιρετική κατανάλωση

    321.668 Επισκέψεις στο άρθρο (4/11/2018)

    Όπως αναφέραμε και στην εισαγωγή, στον τομέα των κινητήρων η Toyota επέλεξε να μην έχει κάποιον diesel κινητήρα για το νέο C-HR, δίνοντας έμφαση στην υβριδική τεχνολογία. Έτσι, καρδιά του συστήματος είναι ο 1.800άρης κινητήρας, που σε συνεργασία με τον ηλεκτροκινητήρα εμφανίζει απόδοση 122 ίππων και 142 Nm ροπής (μόνο ο θερμικός κινητήρας). Μάλιστα, όπως σε όλα τα υβριδικά της Toyota, το κιβώτιο και εδώ είναι ένα σοφιστικέ πλανητικό σύστημα, με λειτουργία που θυμίζει CVT, αλλά που έχει εξελιχθεί ακόμη περισσότερο. 
     
    Ας αφήσουμε όμως την θεωρία και ας περάσουμε στην πράξη. Ξεκινώντας λοιπόν με την κατανάλωση, η Toyota ανακοινώνει μέση τιμή 3,6 λτ./100 χλμ., ωστόσο στην πραγματικότητα υπολογίστε περίπου στα 5,0 λτ./100 χλμ., νούμερο που είναι και πάλι εξαιρετικό. Μάλιστα, προσόν του C-HR είναι πως μέσα στην πόλη μπορεί να κινηθεί για κάποια χιλιόμετρα μόνο ηλεκτρικά, και άρα εκπέμποντας μηδενικούς ρύπους (η κατανάλωση μπορεί να πέσει και κάτω από τα 5,0 λτ./100 χλμ.). Από την άλλη βέβαια, στον αυτοκινητόδρομο οι απαιτήσεις καυσίμου είναι μεγαλύτερες (γύρω στα 7-8 λτ./100 χλμ.). 
     
    Στον τομέα των επιδόσεων τώρα, τα 122 άλογα δεν εξασφαλίζουν κορυφαίες επιδόσεις, όπως συμβαίνει και με το 1,2 turbo, ωστόσο ο οδηγός θα κινηθεί χωρίς κάποιο πρόβλημα εάν αποφασίσει να ανεβάσει ρυθμό. Σε αυτό βέβαια, συμβάλλει και το αυτόματο κιβώτιο που παράγει ένα περίεργο «βουητό» το οποίο θα πρέπει να συνηθίσεις όταν βυθίζεις απότομα το δεξί πεντάλ στο πάτωμα.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    peugeot
    NISSAN