Το Citroen C3 πρώτης γενιάς παρουσιάστηκε το 2002 και αποτέλεσε τον διάδοχο του επιτυχημένου Saxo. Για τα δεδομένα της εποχής, η αισθητική του αποκλειστικά 5θυρου αμαξώματος του C3 ήταν ιδιαίτερα προχωρημένη ενώ άλλο βασικό του χαρακτηριστικό ήταν οι μεγάλοι εσωτερικοί του χώροι. Εφοδιαζόταν για την ελληνική αγορά με κινητήρες 1,1 λτ. 60 ίππων, 1,4 λτ. με απόδοση 75 ή 90 ίππους στην 16βάλβιδη έκδοση, αλλά και με κινητήρα 1,6 λίτρων με 110 ίππους. Το 2003 παρουσιάστηκε το C3 Pluriel που αποτέλεσε την ανοιχτή εκδοχή του.
Citroen C3 II H δεύτερη γενιά του C3 παρουσιάστηκε το 2009 και δεν ήταν τόσο ριζοσπαστική σε εμφάνιση όπως η πρώτη, αλλά και πάλι διακρίθηκε για την καλαισθησία της. Το πανοραμικό παρμπρίζ της Zenith αποτέλεσε το σχεδιαστικό high light της γενιάς αυτής. Σημαντικά καλύτερο σε ποιότητα και φινίρισμα, καλύτερο σε εξοπλισμό αλλά και πάλι ευρύχωρο, το C3 δεύτερης γενιάς διέγραψε και εκείνο καλή πορεία στην αγορά μέσω και των νέων κινητήρων βενζίνης και diesel στη γκάμα του.
ΚΑΛΑ,ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.ΕΙΝΑΙ ΕΡΩΤΑΣ!!! ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ,ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ,ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ!!! ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗ CITROEN ΠΟΥ ΤΟΛΜΑ ΚΑΙ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ!!!
Πήγα στην έκθεση και το είδα. Πραγματικά ξεχωριστό, φινετσάτο, ποιοτικό.
Έκαναν πολύ καλή δουλειά. Το μόνο που δεν μου άρεσε ήταν ότι κάθεσε ψηλά
(στο εκθεσιακό μοντέλο - εάν κάνω λάθος να με διορθώσετe) και για άτομα άνω το 1,85 για να κάτσουν σωστά πρέπει να μετακινηθεί η πλάτηκαι το κάθισμα (του οδηγού) προς τα πίσω περιορίζοντας συμαντικά το χώρο για τον πίσω επιβάτη. Ο χώρος πάνω από το κεφάλι πολύ περιορισμένος. Κατά τα άλλα είναι ένα αυτοκίνητο που το αγοράζεις χωρίς δεύτερη σκέψη!!!
ΚΑΛΑ,ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.ΕΙΝΑΙ ΕΡΩΤΑΣ!!! ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ,ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ,ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ!!! ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗ CITROEN ΠΟΥ ΤΟΛΜΑ ΚΑΙ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ!!!
Νεανικότατο και μοντέρνο το νέο C3 είναι πολύ ωραίο μέσα κι έξω, άνετα θα το έπαιρνα! Από τα καλύτερα στην μικρή κατηγορία!
Πήγα στην έκθεση και το είδα. Πραγματικά ξεχωριστό, φινετσάτο, ποιοτικό. Έκαναν πολύ καλή δουλειά. Το μόνο που δεν μου άρεσε ήταν ότι κάθεσε ψηλά (στο εκθεσιακό μοντέλο - εάν κάνω λάθος να με διορθώσετe) και για άτομα άνω το 1,85 για να κάτσουν σωστά πρέπει να μετακινηθεί η πλάτηκαι το κάθισμα (του οδηγού) προς τα πίσω περιορίζοντας συμαντικά το χώρο για τον πίσω επιβάτη. Ο χώρος πάνω από το κεφάλι πολύ περιορισμένος. Κατά τα άλλα είναι ένα αυτοκίνητο που το αγοράζεις χωρίς δεύτερη σκέψη!!!
Δεν ξέρω βρε παιδί μου αλλά μου θυμίζει κλόουν απαπαπα μακριά λες κι έχει κάνει βαβά και το έχουν γεμίσει τσιρότα τα δε φώτα απαπαπα