Τελικά πόσο ρόλο παίζει η εγγύηση ενός αυτοκινήτου κατά την αγορά του;

Τελικά πόσο ρόλο παίζει η εγγύηση ενός αυτοκινήτου κατά την αγορά του;

Εγγύηση και Ι.Χ.

4.641 Επισκέψεις στο άρθρο (27/11/2015)

Μετράει η εγγύηση στην αγορά νέου αυτοκινήτου; Πόσο πολύ τη λαμβάνουμε υπόψη στην τελική μας επιλογή;

Η αγορά αυτοκινήτου προκειμένου να κερδίσει νέους πελάτες αλλά και να επικρατήσει του εσωτερικού ανταγωνισμού συνεχώς αυξάνει τις παροχές για την αγορά καινούριου αυτοκινήτου. Πέρα από τον εξοπλισμό και τα τεχνικά χαρακτηριστικά οι διαφημιστές επικεντρώνονται αρκετά και στην εγγύηση που προσφέρουν καθώς και στις after sales υπηρεσίες των εταιρειών.
Οι παροχές όσον αφορά τις εγγυήσεις διαφέρουν από μάρκα σε μάρκα και ποσοτικά αλλά και ποιοτικά. Το ποσοτικό κομμάτι που είναι και πιο ευδιάκριτο, αφορά τα προσφερόμενα έτη ή αντίστοιχα τα διανυόμενα χιλιόμετρα που απολαμβάνει κάποιος τη δωρεάν εγγύηση. Έτσι υπάρχουν αυτοκίνητα με δύο και αυτοκίνητα με έξι ή και επτά χρόνια εγγύησης.Η πολυετής εγγύηση σίγουρα προσφέρει ξεγνοιασιά στον καταναλωτή, αφού γνωρίσει πως ότι και αν πάθει το Ι.Χ του, έχει το κεφάλι του ήσυχο. Όμως τα έτη της εγγύησης είναι τιμολογήμενα στην τιμή αγοράς, άρα μήπως θα προτιμούσαμε αντί για πολλά χρόνια κάποιο extra εξοπλισμό ή ακόμα και έκπτωση; Από την άλλη το ποιοτικό σκέλος αφορά αν πρόκειται για ολική κάλυψη, δηλαδή ανταλλακτικά, βλάβες ακόμη και φανοποιεία. Από την άλλη η μερική μπορεί να εξαιρεί κάποιες βλάβες ή το κόστος εργασίας. 
Επίσης οι εταιρείες συχνά προσφέρουν και τη δυνατότητα επέκτασης της εγγύησης με το ανάλογο αντίτιμο δείχνοντας έτσι εμπιστοσύνη στο μοντέλο τους αλλά και αφοσίωση στον πελάτη.Με μια μεγάλη εγγύηση δε δίνουν μόνο το αίσθημα σιγουριάς πως το αυτοκίνητο είναι αξιόπιστο, αλλά και την εξασφάλιση στον πελάτη ότι όποτε τους χρειαστεί θα είναι δίπλα του. 
Η ποιότητα του after sales είναι αυτή που θα κρατήσει τον πελάτη στη μάρκα, ακόμη και αν δε μείνει ικανοποιημένος από το ίδιο το αυτοκίνητο.Βέβαια ο πελάτης εκτός από δικαιώματα έχει και υποχρεώσεις. Για να έχει ισχύ η εγγύηση του θα πρέπει οποιαδήποτε εργασία να γίνεται μόνο από εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Επιπλέον ο ιδιοκτήτης θα πρέπει να κάνει ορθή χρήση του αυτοκινήτου. Για παράδειγμα δεν μπορεί να έχει απαιτήσεις από την αντιπροσωπεία να του επισκευάσει βλάβες που δημιούργησε επειδή έκανε "κόντρες".
Θα πρέπει να συνυπολογιστεί βέβαια ότι ένα αυτοκίνητο που έχει κάνει αποκλειστικά όλα τα service και τις εργασίες σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο έχει και μεγαλύτερη μεταπωλητική αξία από το αντίστοιχο που το έφτιαχνε ο μηχανικός της γειτονιάς…
Για εσάς όμως παίζει ρόλο η εγγύηση στην αγορά; Θα προτιμούσατε περισσότερο κάποια έκπτωση αντί της ή μια custom πολιτική; Είστε ικανοποιημένοι είστε από το After Sales της εταιρείας σας; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

peugeot
NISSAN