Στην Ελλάδα το κοινό της Renault ακόμη χτίζεται, και ένα SUV που είναι σε όλα ίδιο με το Qashqai, δεν έχει λόγο κανείς να μην το πάρει από τη Nissan.

Στην Ελλάδα το κοινό της Renault ακόμη χτίζεται, και ένα SUV που είναι σε όλα ίδιο με το Qashqai, δεν έχει λόγο κανείς να μην το πάρει από τη Nissan.

Είναι το Renault Kadjar εμφύλιος για το Qashqai;

7.790 Επισκέψεις στο άρθρο (29/6/2015)

Τι είναι το Renault Kadjar; Είναι το πρώτο αξιόλογο SUV κανονικού μεγέθους της Renault.

Τι είναι το Renault Kadjar; Είναι το πρώτο αξιόλογο SUV κανονικού μεγέθους της Renault. Και είναι αξιόλογο γιατί πρόκειται βασικά για ένα Nissan Qashqai με άλλα «ρούχα». Με το Qashqai όμως να «ράβει και να ξηλώνει» στην κατηγορία, μήπως το Kadjar θα βρεθεί σύντομα στο περιθώριο;
Τι μπορεί να πει σε έναν αγοραστή του Qasqhai το νέο Renault Kadjar; Απολύτως τίποτα. Γιατί εκείνος έχει αγοράσει ήδη τον σημαντικότερο παίκτη της κατηγορίας, αν όχι και το καλύτερο μοντέλο της.
Όμως το Renault Kadjar δεν θέλει τον αγοραστή της Nissan. Όχι απλά δεν τον θέλει, αλλά θα κάνει και ότι μπορεί για να μην τον πάρει. Ο ίδιος ο αρχισχεδιαστής της Renault, Laurens van den Acker, δήλωσε ξεκάθαρα πως δεν πρόκειται για εμφύλιο ανάμεσα στις δύο μάρκες του ομίλου. 
Αν και το Kadjar έχει το ίδιο πάτωμα και μηχανικά μέρη κοινά, φοράει τους ίδιους κινητήρες και έχει τις ίδιες καταναλώσεις και επιδόσεις, η Renault λέει πως το αυτοκίνητο δεν έχει καμία σχέση με το Qashqai. Σχεδιαστικά.
Βλέπεις στη Renault είναι πολύ χαρούμενοι με την πορεία που έχει στην Ευρώπη το Clio και το Captur που με τη νέα τους σχεδιαστική γλώσσα έχουν δώσει σημαντικές πωλήσεις στη μάρκα. Και ένα κανονικό SUV έλλειπε από τη γκάμα της μάρκας από τότε που το Koleos έφυγε από τις εκθέσεις. 
Το Kadjar για αυτό το λόγο είναι μεγαλύτερο από το Qashqai σε μήκος και χώρο αποσκευών, και θέλει να πουλήσει την σχεδίασή του στο κοινό που φαίνεται στην Ευρώπη να έχει έρθει πιο κοντά στη μάρκα. Θέλει, όπως λέει και ο van den Acker, να κλέψει κόσμο από τους Γερμανούς.
Αυτά όμως στην Ευρώπη, γιατί στην Ελλάδα τόσο το Clio όσο και το Captur δεν έχουν κάνει νούμερα που να δείχνουν επιτυχία στη νέα αυτή σχεδιαστική γλώσσα. Οπότε δεν υπάρχει το κοινό που μπήκε στις εκθέσεις της Renault ψάχνοντας τη σχεδίαση που του άρεσε στο Clio και δεν βρήκε το SUV που θα ήθελε να αγοράσει.
Στην Ελλάδα το κοινό της Renault ακόμη χτίζεται, και ένα SUV που είναι σε όλα ίδιο με το Qashqai, δεν έχει λόγο κανείς να μην το πάρει από τη Nissan. Είναι, βλέπεις, και το θέμα του δικτύου, που ενώ η Nissan το έχει ως κόρη οφθαλμού, αυτό της Renault πέρασε από μία ταραχή την προηγούμενη πενταετία.
¶ρα στην Ελλάδα γιατί να πάρεις το Kadjar και όχι το Qashqai; Μήπως για τους χώρους; Μήπως γιατί προτιμάς το ευρωπαϊκό του όνομα; Μήπως όμως και για κανέναν από αυτούς τους λόγους; Εσείς τι λέτε; Ποιο από τα δύο, και γιατί; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto