Χτύπησε σε έναν κρυμμένο από τον πάγο βράχο και έσπασε την πίσω αριστερά ανάρτηση του DS3 ο Loeb, o οποίος «πάλευε» με λάθος ελαστικά σε λασπωμένους δρόμους. Επιστρέφει σήμερα μέσω του SuperRally.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Χτύπησε σε έναν κρυμμένο από τον πάγο βράχο και έσπασε την πίσω αριστερά ανάρτηση του DS3 ο Loeb, o οποίος «πάλευε» με λάθος ελαστικά σε λασπωμένους δρόμους. Επιστρέφει σήμερα μέσω του SuperRally.

Έξω ο Loeb, 1ος ο Ogier

2.871 Επισκέψεις στο άρθρο (24/1/2015)

Από τον πάγο στη λάσπη και από πρώτος στην εγκατάλειψη. Κάπως έτσι ο Loeb θα επιστρέψει σήμερα μέσω του SuperRally, για να κυνηγήσει τον Ogier που ήταν χθες άνετα πρώτος.1-2-3 μέχρι στιγμής για τη VW.

Ο ζωντανός θρύλος Sebastien Loeb, στη μία και μοναδική εμφάνισή του με το DS 3 WRC ξεκίνησε ιδανικά, παίρνοντας από την αρχή το προβάδισμα από τον πρωταθλητή Sebastien Ogier. Στην έκτη και τελευταία ειδική διαδρομή της χθεσινής ημέρας, ο Loeb που μόλις είχε χάσει την πρώτη θέση από τον Ogier, πιέζοντας έκανε λάθος και «τραυμάτισε» την πίσω αριστερή ανάρτηση του Citroen, γεγονός που τον ανάγκασε να εγκαταλείψει λίγο μετά, για να επανέλθει την 3η μέρα μέσω του SuperRally.Κάπως έτσι, ο Ogier τέλειωσε τη χθεσινή 2η μέρα του Ράλι Μόντε Κάρλο με ένα άνετο προβάδισμα 1 λ. και 45.4 δλ. με το Volkswagen Polo R του, έναντι του team-mate του, Jari-Matti Latvala. Ο Andreas Mikkelsen έκανε το 1-2-3 για τη γερμανική ομάδα, σκαρφαλώνοντας από την 7η στην 3η θέση και όντας 49.4 δλ. πίσω από τον Latvala.Στο παγωμένο κομμάτι της χθεσινής ημέρας, το προβάδισμα του Loeb είχε διπλασιαστεί, φτάνοντας στα 30 δλ., αλλά όταν ο καιρός έφτιαξε, ο Ogier μείωσε τη διαφορά στα 3.0 δλ. O Loeb απέδωσε το λάθος του και στην επιλογή ελαστικών, καθώς ο πάγος έγινε λάσπη και δυσκόλεψε πολλά πληρώματα, με τον Mikkelsen να αποφεύγει το λάθος και να διατηρείται 3ος, 9.6 δλ. μπροστά από το Ford Fiesta RS του Tanak, που εντυπωσιάζει στην επανεμφάνισή του. Στα τελευταία χιλιόμετρα, ο Ostberg ανέβηκε από 8ος, 5ος με ένα DS 3.Λόγω ελαστικών, στο τέλος της ημέρας ο Elfyn Evans υποχώρησε στην 6η θέση, μπροστά από το δίδυμο της Hyundai, Thierry Neuville και Dani Sordo. Οι Martin Prokop και Henning Solberg ολοκλήρωσαν χθες το προσωρινό top 10. του Ράλι Μόντε Κάρλο. Ο Robert Kubica, ήταν άλλο ένα θύμα της χθεσινής ημέρας, καθώς κέρδισε τρεις ειδικές, πριν βγει από το δρόμο και χτυπήσει σε ένα δέντρο.Σήμερα το πρωί, η 9η ειδική «Prunieres – Embrun 1», μήκους 19.93 χλμ., ακυρώθηκε για λόγους ασφάλειας, καθώς υπήρξε κοσμοσυρροή στα τελευταία χλμ. της διαδρομής. Τα αυτοκίνητα την ώρα που διαβάζετε αυτές τις αράδες κατευθύνονται προς τον «μαραθώνιο» των 51.7 χλμ., από την Lardier et Valença στην Faye για να επιστρέψουν στο Gap για service. Θα σας κρατάμε ενήμερους.Αναλυτικά, οι χρόνοι των 20 πρώτων οδηγών, μετά την ολοκλήρωση 8 Ε.Δ. στο Ράλι Μόντε Κάρλο, έχουν ως εξής:1. OGIER 1:52:07.4 2. LATVALA 1:53:52.8 +1:45.43. MIKKELSEN 1:54:42.2 +2:34.84. TANAK 1:54:51.8 2:44.45. OSTBERG 1:55:10.3 +3:02.96. EVANS 1:55:22.6 +3:15.27. NEUVILLE 1:55:37.3 +3:29.98. SORDO 1:56:10.4 +4:03.09. PROKOP 1:57:07.0 +4:59.610. SOLBERG 1:58:46.3 +6:38.911. BERTELLI 1:59:21.2 +7:13.812. LEFEBVRE 1:59:50.1 +7:42.713. KOCI 1:59:56.6 +7:49.214. KREMER 2:01:55.0 +9:47.615. LOEB 2:02:15.4 +10:08.016. MAURIN 2:02:25.1 +10:17.717. BREEN 2:02:40.4 +10:33.018. LO FIEGO 2:03:18.8 +11:11.419. BURRI 2:04:01.5 +11:54.120. MARGAILLAN 2:04:02.9 +11:55.5

Ανετα πρώτος ο Ogier στις 8 πρώτες ειδικές του Μόντε Κάρλο, καθώς μόλις άρχισε να ανεβαίνει και αφού «απαλλάχθηκε» από τον Loeb, έχτισε μια διαφορά ασφαλείας στους λασπωμένους δρόμους.

Ανετα πρώτος ο Ogier στις 8 πρώτες ειδικές του Μόντε Κάρλο, καθώς μόλις άρχισε να ανεβαίνει και αφού «απαλλάχθηκε» από τον Loeb, έχτισε μια διαφορά ασφαλείας στους λασπωμένους δρόμους.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center