Σχεδιαστικά, το νέο Audi A5 Sportback έχει λάβει όλες τις αλλαγές που εμφανίστηκαν στο νέο A5 Coupe, διατηρώντας ωστόσο την ξεχωριστή ταυτότητα και τον χαρακτήρα ενός πεντάθυρου κουπέ.

Σχεδιαστικά, το νέο Audi A5 Sportback έχει λάβει όλες τις αλλαγές που εμφανίστηκαν στο νέο A5 Coupe, διατηρώντας ωστόσο την ξεχωριστή ταυτότητα και τον χαρακτήρα ενός πεντάθυρου κουπέ.

Νέα Audi A5/S5 Sportback

(29/9/2016)

Η Audi αποκάλυψε και επίσημα τη δεύτερη γενιά του A5 Sportback, μαζί με την κορυφαία του έκδοση S5, λίγο πριν πραγματοποιήσουν το ντεμπούτο τους στο σαλόνι αυτοκινήτου του Παρισιού. Η γερμανική φίρμα προέβη σε εκτεταμένες αλλαγές συγκριτικά με το προγενέστερο Α5, το οποίο παρουσιάζεται βελτιωμένο σε όλους τους τομείς, ανανεώνοντας με αυτό τον τρόπο σημαντικά την παρουσία της premium εταιρείας στην κατηγορία των πεντάθυρων κουπέ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Η κατασκευή του νέου Α5 Sportback, ακριβώς όπως και στην Coupe εκδοχή του, βασίστηκε πάνω στη νεότερη γενιά του Audi A4, με το οποίο μοιράζονται την ίδια πλατφόρμα, καθώς επίσης και αρκετά τεχνολογικά συστήματα, όπως το σύστημα παρακολούθησης της ροής της κίνησης (Traffic Jam Assist), σε συνδυασμό με το ενεργό cruise control. Μάλιστα η χρήση της MLB evo πλατφόρμας, με μια σειρά από άλλα μέτρα, επιτρέπει στο νέο πεντάθυρο Α5 να μειώσει το βάρος του κατά 85 κιλά σε σχέση με πριν, παρά τις συνολικά μεγαλύτερες διαστάσεις του.
 
Με δυναμικότερο design
Σχεδιαστικά, το νέο A5 Sportback έχει πιο επιθετικό εμπρός μέρος, το οποίο ενστερνίζεται αυτό του Audi A4, υιοθετώντας όμως τη δική του ξεχωριστή ταυτότητα. Οι γραμμές είναι πιο δυναμικές από κάθε άλλη φορά, όπως ορίζονται από ένα πολύ μοντέρνο αμάξωμα με μακρύ καπό, μικρούς προβόλους και τονισμένους πλαϊνούς ώμους, δημιουργώντας έτσι μια συνολική εικόνα με περισσότερες καμπύλες. Επιπλέον οι πόρτες χωρίς πλαίσιο και η έντονα κεκλιμένη οροφή στο πίσω μέρος προσδίδουν στο πεντάθυρο κουπέ την σπορ αίσθηση του τρίθυρου.
Φυσικά όλες αυτές οι σχεδιαστικές αλλαγές, συγκριτικά με τον προκάτοχό του, έχουν συνεισφέρει και στο πεδίο της αεροδυναμικής, με το σχετικό συντελεστή να βρίσκεται στο cd:0,26.Τα φωτιστικά σώματα, στο εμπρός, αλλά και στο πίσω μέρος είναι νέα και έχουν «καθαρό» design, ενώ έξτρα στυλ προσδίδουν οι νέοι εμπρόσθιοι αεραγωγοί. 


Πιο ευρύχωρο και ποιοτικό
Περνώντας στο εσωτερικό του Audi A5 Sportback, θα συναντήσουμε αντίστοιχα, πολλά κοινά σημεία εκ νέου με το Α4, λογικό άλλωστε, αφού η γερμανική φίρμα εφάρμοσε τους τελευταίους σχεδιαστικούς της κώδικες. Αυτό σημαίνει ότι και εδώ έχουμε την επιλογή του πλήρως ψηφιακού πίνακα οργάνων Audi Virtual Cockpit και τη συνεχόμενη λωρίδα των αεραγωγών στο πάνω μέρος του ταμπλό. Φυσικά εκεί την παράσταση κλέβει η νέα οθόνη για το σύστημα πολυμέσων, με μέγεθος 8,3 ιντσών, που βρίσκεται ψηλά στην κονσόλα. 
 
Όσον αφορά στην υπόλοιπη καμπίνα, το μεγαλύτερο κατά 14 χλστ. μεταξόνιο (2.824 χλστ.) καθώς και η αύξηση των διαστάσεων του Α5 Sportback κατά 21 χλστ. στο μήκος (4.733 χλστ.), δημιουργούν σύμφωνα με την Audi, ένα πιο ευρύχωρο περιβάλλον για τους επιβάτες του, αλλά και ένα μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ συνολικού όγκου 480 λίτρων. Ωστόσο το συνολικό πλάτος του μοντέλου μειώθηκε σε σχέση με τον προκάτοχό του κατά 11 χλστ. (1.843 χλστ.).


Με κινητήρες turbo 2,0 και 3,0 λίτρων
Στο πεδίο των κινητήρων, αρχικά το νέο A5 θα είναι διαθέσιμο με δυο μοτέρ βενζίνης και τρία πετρελαίου. Η βασική επιλογή θα είναι ο 2λιτρος TFSI των 190 ίππων και στη συνέχεια η έκδοσή του με τα 252 άλογα. Στους diesel, εισαγωγικός κινητήρας είναι ο 2,0 TDI των 190 ίππων, ωστόσο θα διατίθεται και με έναν εκ των δύο V6 TDI 3 λίτρων με 218 και 286 άλογα. Επιπλέον θα υπάρχει και μια «πράσινη» λύση με την g-tron έκδοση 2 λίτρων απόδοσης 170 ίππων.

Σε όλες τις επιλογές το κιβώτιο είναι 6άρι μηχανικό ή 7τάχυτο αυτόματο διπλού συμπλέκτη DSG, ενώ για το κορυφαίο 3,0 TDI, υπάρχει 8άρι αυτόματο. Στις επιδόσεις, η Audi υπόσχεται έως και 17% βελτίωση για όλα τα μοτέρ, αλλά και χαμηλότερη κατανάλωση έως και 22%. 
Σχετικά με το νέο σύστημα τετρακίνησης quattro, αρχικά θα είναι διαθέσιμο μόνο για τους τετρακύλινδρους κινητήρες ΤFSI και ΤDI με χειροκίνητο κιβώτιο, ωστόσο η επιλογή «Sport» του διαφορικού θα είναι διαθέσιμη για τις εκδόσεις με τον τρίλιτρο TDI αλλά και το S5 Sportback.

Το κορυφαίο S5 με 359 ίππους
Όπως ήταν αναμενόμενο η Audi στην επίσημη παρουσίαση του A5 Sportback, αποκάλυψε στο κοινό και την κορυφαία έκδοσή του, το S5 Sportback. Αδιαμφισβήτητα το πιο ενδιαφέρον στοιχείο του νέου S5, είναι ο κινητήρας του, με την Audi να επιλέγει να τοποθετήσει κάτω από το καπό του τον 3λιτρο TFSI V6 κινητήρα με απόδοση 359 ίππων. Η κίνηση μεταδίδεται από ένα 8άρι αυτόματο κιβώτιο και στους τέσσερις τροχούς, μέσω του συστήματος τετρακίνησης quattro.
Τέλος, όσον αφορά στις επιδόσεις του «καυτού» πεντάθυρου κουπέ, η γερμανική φίρμα ανακοίνωσε πως για το 0-100 χλμ./ώρα, το νέο Audi S5 χρειάζεται 4,7 δλ., με μέση κατανάλωση 7,3 λτ./100 χλμ. 
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto