Διαβάστε τις μας είπαν τέσσερις άνθρωποι που βρέθηκαν πίσω από το τιμόνι του ηλεκτρικού up!.
Μας είπαν για το VW e-up!
65.244 Επισκέψεις στο άρθρο (15/6/2017)
- Την πρώτη φορά που μπήκα μέσα, δεν έπαιρνε «μπροστά». Μέχρι να με ενημερώσουν ότι δουλεύει κανονικά αλλά δεν ακούγεται καθόλου, αισθανόμουν σαν να έμπαινα σε αυτοκίνητο για πρώτη φορά. Η συνέχεια ήταν όλο εκπλήξεις. Έπαθα πλάκα με το γκάζι του και τον τρόπο που επιταχύνει. Σε μια μέρα το είχα ερωτευθεί και είχα προσαρμοστεί πλήρως στην λειτουργία του σαν να το οδηγούσα χρόνια. Θα το αγόραζα σίγουρα (σ.σ. γνωρίζοντας την τιμή του) και δεν με νοιάζει η μικρή του αυτονομία. Για τις καθημερινές μετακινήσεις είναι ότι καλύτερο μπορώ να σκεφτώ. – Η.Μ-
- Στην αρχή δυσκολεύτηκα λίγο αφού είχα βάλει στο κιβώτιο τη θέση B και έκοβε πολύ όταν άφηνα το γκάζι. Μετά από λίγο συνήθισα και δεν χρειαζόταν να πατήσω φρένο σχεδόν ποτέ. Απλώς άφηνα το πόδι από το γκάζι. Μου άρεσε πάρα πολύ ο χαρακτήρας του και η ευκολία στη χρήση του. Σε «τρομάζει» λίγο η αθόρυβη λειτουργία του αλλά ευτυχώς ακούγεται ένα ανεπαίσθητο «σφύριγμα» για να γίνεται αντιληπτό από τους πεζούς. Είχα ένα μόνιμο άγχος με την αυτονομία βλέποντάς της να κατεβαίνει πολύ εύκολα όποτε βιαζόμουν, όμως δεν χρειάστηκε ποτέ να το φορτίσω. Πιθανότατα θα το αγόραζα αν και φαντάζομαι θα είναι ακριβό (σ.σ. δεν γνωρίζει την τιμή του) – Μ.Σ-
- Αφού «συνήθισα» την αθόρυβη λειτουργία του, θυμάμαι πως ένιωσα την πρώτη φορά που πάτησα το γκάζι μέχρι κάτω. Απίστευτη αίσθηση επιτάχυνσης από σταματημένο και αυτομάτως χαμογέλασα. Κινήθηκα στο κέντρο της Αθήνας όπως κάνω καθημερινά, όμως ήταν η πρώτη φορά που ένιωθα διαφορετικά. Δεν με ένοιαζε το σταμάτα ξεκίνα, ούτε το παρκάρισμα και δεν με ένοιαζε καν το πότε θα φτάσω σπίτι μου. Το χάρηκα και θα το αγόραζα αν είχα την οικονομική δυνατότητα. Προσωπικά δεν είχα «πρόβλημα» με την αυτονομία έχοντας κάνει και την δουλειά αλλά και την «βόλτα» μου. -Γ.Σ-
- Η πρώτη μου επαφή μαζί του ήταν «περίεργη» αφού δεν ήξερα καν ότι υπάρχουν τέτοια αυτοκίνητα. Μετά μου φάνηκε σαν παιχνίδι. Απίστευτα ευκολοδήγητο και πρακτικό στην καθημερινότητα, ενώ το ότι δεν ακούγεται καθόλου είναι απίστευτο. Πάντως είχα συνέχεια στο νου μου την αυτονομία του, με τα χιλιόμετρα που απομένουν να πέφτουν πολύ πιο γρήγορα από όσα πραγματικά διανύεις. Αγχώθηκα αλλά δεν το «φόρτισα». Μου είπαν ότι αν κινηθώ οικονομικά δεν θα έχω πρόβλημα. Και δεν είχα, αλλά γιατί να έχω ηλεκτρικό και να οδηγώ «οικονομικά»; Νομίζω ότι θα περιμένω λίγα χρόνια την εξέλιξη της ηλεκτρικής τεχνολογίας για να απαντήσω θετικά στην ερώτηση «αν θα το αγόραζα» -Π.Λ-
Τεστ αντοχης να κανετε σε ολα τα γερμανικα να βγαλουμε γουστα! :)))
Και γενναται δικαιως το ερωτημα εδω. Ποσο ηλιθιος πρεπει να εισαι για να δωσεις 28 χιλιαρικα για τον λιλιπουτειο ασχημο και αθλιο κουβα-ψυγειο??? Πολυ....μα παρα πολυ!!
Ας το πουλησουν τοτε 11.000 ευρω και όχι 27.000 που ζητανε για να γινουμε και εμεις ευαίσθητοι με το περιβαλλον
Είναι εξωπραγματικά ακριβό και χωρίς να προσφέρει τίποτα ουσιαστικό. Αυτονομία ποδηλάτου, επιδόσεις ανεμικές και 9 ώρες για μια σωστή φόρτιση! Αν το φορτίζεις όποτε θέλεις όσο θέλεις σε 300-400 φορτίσεις το πιθανότερο να εμφανίσει το φαινόμενο μνήμης με ότι συνεπάγετε για την αυτονομία και την τσέπη. Για να κάνει κανείς απόσβεση έναντι του αντίστοιχου diesel θέλει πάνω από 400000χλμ. Αδύνατο να διανύσεις τόσα χλμ ακόμα και αν κάνεις 100χλμ κάθε μερα που είναι και πρακτικά η μέγιστη αυτονομία του. Αν υπολογίσει κανείς το ενεργειακό αποτύπωμα που αφήνει στο περιβάλλον ο λιγνίτης που καίγεται για να παραχθεί η ηλεκτρική ενέργεια, θα καταλάβει ότι είναι ένα αυτοκίνητο, εκτός από άχρηστο και ανούσιο, επιβλαβές για το περιβάλλον. Το μόνο συν είναι ότι δεν εκλύονται καυσαέρια μέσα στον αστικό χώρο. Για μένα ο ορισμός της σπατάλης.
Γελάνε και τα σκυλιά με αυτά τα λεφτά που ζητάνε για τον κουβά τους,dieselara και τα μυαλά στα κάγκελα.
Εξαιρετικη και διαφωτιστικη δοκιμη,συγχαρητηρια.Φαινονται ομως τα "προβληματα" που εχουν τα ηλεκτρικα αυτοκινητα,ως σχετιικα πρωιμη τεχνολογια.Μεγαλο κοστος αποκτησης ειναι το βασικο προβλημα,αφου απ' οτι καταλαβα το αγχος της καταναλωσης φευγει με τον καιρο.Απο τη στιγμη βεβαια που μια τεχνολογια γινεται διαθεσιμη,ειναι θεμα χρονου να γινει προσβασιμη και στο ευρυ κοινο.Η υποδομη φαινεται να ειναι ενα ακομη προβλημα,με τα χρονια ισως βελτιωθει.Φαινεται εξαιρετικη λυση για τη πολη και ας μην παραβλεπουμε το γεγονος ο,τι ειναι εντελως αθορυβο.Για μενα αυτο μετραει πολυ....
Πολύ καλό άρθρο αλλά θα ήταν αναγκαίο να αναφέρετε σημεία με ταχυφορτιστές σε ολόκληρο το λεκανοπέδιο είτε δουλεύουν είτε όχι