Ενδιαφέρονται οι νέοι ακόμη για το αυτοκίνητο; Ή μήπως έχουν στρέψει την προσοχή τους αλλού;

Ενδιαφέρονται οι νέοι ακόμη για το αυτοκίνητο; Ή μήπως έχουν στρέψει την προσοχή τους αλλού;

Ενδιαφέρονται οι νέοι ακόμη για το αυτοκίνητο; Ή μήπως έχουν στρέψει την προσοχή τους αλλού;

5.653 Επισκέψεις στο άρθρο (12/1/2015)

Πόσα παιδικά δωμάτια έχουν σήμερα αφίσες αυτοκινήτων; Πόσα παιδιά και πόσοι νέοι παρακολουθούν μηχανοκίνητο αθλητισμό; Μήπως έχασαν οι νέοι το ενδιαφέρον τους στο αυτοκίνητο; Πειράζει;

Βλέπεις από την εποχή που η τεχνολογία μπήκε στη ζωή μας, τα πράγματα έχουν αλλάξει. Πόσο μπορεί να μιλάει στην καρδιά ενός εφήβου ένα αυτοκίνητο που θέλει 10 χρόνια δουλειάς για να αποκτηθεί, όταν μπροστά του βρίσκεται μία ολοκαίνουργια παιχνιδομηχανή που ψωνίζει με τα λεφτά από τα κάλαντα των Χριστουγέννων; Πόσο ενδιαφέρει ένα αυτοκίνητο που θέλει βενζίνη, τέλη, ασφάλιστρα, σέρβις και λάστιχα, όταν με ένα πάγιο 30-40 ευρώ έχει ένα υπερ-κινητό το οποίο τον κρατάει σε επαφή με τους φίλους του και το ίντερνετ. Μήπως έγινε το αυτοκίνητο ντεμοντέ ανάμεσα στους νέους; 
Ο τρόπος για να μετρηθεί μια τέτοια τάση είναι πολύπλοκος. Στην Ευρώπη μετριέται ο αριθμός νέων που παίρνει μέρος σε εξετάσεις για απόκτηση διπλώματος οδήγησης. Αυτό που φαίνεται είναι πως τα περασμένα 8 χρόνια ο αριθμός στις ηλικίες 16-18 έχει περιοριστεί και οι νέοι πλέον ενδιαφέρονται για δίπλωμα μετά τα 22 τους χρόνια. Που σημαίνει πως το «βγάζουν» επειδή χρειάζονται αυτοκίνητο και όχι επειδή θέλουν.
Αν και η Ελλάδα δε συμμετέχει στις στατιστικές, φαίνεται πως ο νταλκάς που είχαν οι προηγούμενες γενιές για αυτοκίνητο έχει μειωθεί. Πως οι νέοι και οι νέες δεν βρίσκουν πια στο αυτοκίνητο ούτε την απελευθέρωσή τους, ούτε και το μεράκι ή το χόμπι τους. Μία γενιά πριν, το να έχεις αυτοκίνητο σήμαινε βόλτες με τους φίλους σου, σήμαινε όλη μέρα «έξω», σήμαινε αλλαγή τρόπου ζωής. Σήμερα αυτά επιτυγχάνονται σε πολύ μικρότερες ηλικίες χάρη στην ψηφιακή τεχνολογία. Για καλύτερα ή χειρότερα, οι έφηβοι βρίσκουν την διέξοδο χωρίς το αυτοκίνητο.
Είναι κακό αυτό; Περιορίζοντας την απάντηση στο θέμα του αυτοκινήτου και μόνο, η Ε.Ε. κάνει λόγο μόνο για την μείωση του ενδιαφέροντος ως αιτία λιγότερης ενημέρωσης για τους κινδύνους στο δρόμο. Είναι όμως αυτό το πρόβλημα; 
Εσείς τι λέτε; Είναι το αυτοκίνητο ένας πιο υγιής τρόπος χειραφέτησης σε σχέση με την ηλεκτρονική τεχνολογία του σήμερα; Υπάρχει κίνδυνος από την σχετική αδιαφορία των νέων στο αυτοκίνητο; Και τελικά η ενσωμάτωση τέτοιων τεχνολογιών και στο αυτοκίνητο θα φέρει τους νέους κοντά στους τέσσερις τροχούς; Τι λέτε; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

AUTOFIT PASXA
vw