Ρευστές γραμμές, αρκετές καμπύλες και μυώδεις θόλοι για το πρώτο Audi TT SUV στην ιστορία (ηλεκτρονικά επεξεργασμένη εικόνα).
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ρευστές γραμμές, αρκετές καμπύλες και μυώδεις θόλοι για το πρώτο Audi TT SUV στην ιστορία (ηλεκτρονικά επεξεργασμένη εικόνα).

TT SUV:Νέες πληροφορίες

11.524 Επισκέψεις στο άρθρο (8/6/2015)

Το Audi TT εκτός δρόμου είναι γεγονός, όπως εξάλλου έχουμε γράψει και στο παρελθόν, μόνο που αυτή τη φορά έχουμε περισσότερα στοιχεία για αυτό, όπως το όνομά του.

Το οτι θα υπάρξει off road έκδοση του Audi TT είναι γεογονός, έχει επιβεβαιωθεί και το έχουμε ξαναγράψει εδώ και καιρό στο Auto Τρίτη. Αυτή τη φορά όμως έχουμε νέες πληροφορίες σχετικά με το πως θα ονομάζεται αλλά και τι έγινε με την Alfa Romeo και υπήρξε αντιδικία.
Σχεδιαστικά λοιπόν, οι ηλεκτρονικά επεξεργασμένες φωτογραφίες των «κατασκόπων» μας αποκαλύπτουν ότι το νέο μέλος της οικογένειας 
Audi δεν θα αλλάξει κατά πολύ σε σχέση με το πρωτότυπο TT Offroad της Έκθεσης Αυτοκινήτου του Πεκίνου.
 Έτσι, το αμάξωμα θα βασιστεί σε αυτό του κουπέ Audi TT, το οποίο θα υπερυψωθεί από το έδαφος, θα μακρύνει και θα λάβει δύο ακόμη πόρτες πίσω από τις μπροστινές. Αλλαγμένο θα είναι και το πίσω μέρος, με την κολώνα της οροφής να κάνει μεγαλύτερη καμπύλη σε σχέση με αυτή του κουπέ TT, ενώ όμορφη σχεδίαση διαθέτει και ο προφυλακτήρας, με τις εκατέρωθεν απολήξεις της εξάτμισης. Σε ό,τι αφορά στο εμπρόσθιο τμήμα, αυτό θα μεταφερθεί σχεδόν αυτούσιο από το αντίστοιχο τμήμα του Audi TT, με τα μακρόστενα επιθετικά φωτιστικά να ξεχωρίζουν, μαζί με την τονισμένη πολυγωνική μάσκα της Audi, αλλά και τον προφυλακτήρα με τις δυναμικές εισαγωγές.Το νέο SUV της Audi θα βασιστεί πάνω στη νεότερη πλατφόρμα του Ομίλου, το περίφημο δάπεδο MQB, το οποίο αναμένεται να συμβάλει στη μείωση του βάρους του και στη βελτίωση της ακαμψίας του. Φυσικά, στη γκάμα εκτός των τετρακίνητων εκδόσεων (με σύστημα quattro) θα υπάρχουν και δικίνητες επιλογές, ενώ οι κινητήρες του θα είναι οι νεότερες γενιές των δυναμικών 2,0 λίτρων TSI και TDI μηχανικών συνόλων του VW Group. Στη γκάμα, αναμένεται να υπάρξει και μια υβριδική έκδοση, με σύστημα που θα φορτίζει τις μπαταρίες και από την πρίζα, όμοιο με αυτό που υπήρχε στο πρωτότυπο TT Offroad της Έκθεσης του Πεκίνου. Πιο συγκεκριμένα, το σύστημα θα αποτελείται από έναν 2λιτρο TFSI βενζινοκινητήρα 292 ίππων, αλλά και δύο ηλεκτροκινητήρες τοποθετημένους σε κάθε έναν από τους δύο άξονες, με τη συνδυαστική ισχύ να φθάνει τους 408 ίππους και τη ροπή τα 650 Nm. Οι επιδόσεις του πρωτότυπου στο Πεκίνο ήταν άκρως δυναμικές, με το 0-100 χλμ./ώρα να είναι μόνο 5,2 δλ. και την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα, νούμερα τα οποία αναμένεται να διατηρηθούν και στο μοντέλο παραγωγής. Σημαντικό στοιχείο του υβριδικού συστήματος τέλος, αποτελεί και το γεγονός ότι με τις μπαταρίες πλήρως φορτισμένες, μπορεί να διανύσει πάνω από 50 χλμ. κινούμενο μόνο με ηλεκτρική ενέργεια.
Όσον αφορά την ονομασία του τώρα, αυτή έφερε προβλήματα στη γερμανική μάρκα και διαμάχη με την Alfa Romeo. Και αυτό γιατί οι Γερμανοί ήθελαν ένα όνομα εκ των Q2 ή Q4. Αυτά όμως είναι ήδη κατοχυρωμένα από την Alfa Romeo η οποία φυσικά και δεν δέχτηκε να κάνει κάποια παραχώρηση. Έτσι το μοντέλο θα ονομαστεί TTQ, με τους υπεύθυνους της Audi να λένε πως με το όνομα αυτό "αποφεύγουμε την όποια διαμάχη με την Alfa Romeo, δεν μπλέκουμε κι άλλο με τις ονομασίες Q και προσθέτουμε και φρεσκάδα στην ονοματολογία του TT".
Όσον αφορά την κυκλοφορία του οι τελευταίες πληροφορίες κάνουν λόγογια το 2020.

Ρευστές γραμμές, αρκετές καμπύλες και μυώδεις θόλοι για το πρώτο Audi TT SUV στην ιστορία (ηλεκτρονικά επεξεργασμένη εικόνα).

Ρευστές γραμμές, αρκετές καμπύλες και μυώδεις θόλοι για το πρώτο Audi TT SUV στην ιστορία (ηλεκτρονικά επεξεργασμένη εικόνα).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

PEIRAIOS LEASING
test center