Τελικά, πόσο καίει το αυτοκίνητό σας; Τόσο, όσο ανακοινώνουν οι εταιρείες ή περισσότερο;

Τελικά, πόσο καίει το αυτοκίνητό σας; Τόσο, όσο ανακοινώνουν οι εταιρείες ή περισσότερο;

Εργοστασιακή ή πραγματική κατανάλωση;

12.995 Επισκέψεις στο άρθρο (7/10/2015)

Η κατανάλωση του αυτοκινήτου μας είναι αυτό που μας καίει. Καθημερινά. Επίσης είναι αυτό που καθορίζει και που θα πάμε. Γιατί πλέον στις ημέρες μας, εάν πλανάρεις ένα ταξίδι, δεν γίνεται να μη σκεφτείς πάνω από όλα το πόσο θα κάψεις. Και ίσως και να επηρεάσει και την τελική σου απόφαση για το που και εάν θα πας.

Επίσης, η κατανάλωση επηρεάζει και τον τρόπο που οδηγούμε. Και το σίγουρο είναι το ότι μας έχει κάνει πιο αργούς οδηγούς. Γιατί, στην προσπάθεια να μην κάψουμε πολύ, έχουμε «ηρεμήσει» αρκετά την όλη οδήγησή μας. Το βλέπουμε άλλωστε και γύρω μας: 
Πάνε οι εποχές που συνωστιζόμασταν στην αριστερή λωρίδα με 140+ χλμ. στην εθνική, πάνε οι κόντρες στα φανάρια, πάνε τα μαρσαρίσματα στο σταμάτα-ξεκίνα. Πλέον, οι στροφές δεν ξεπερνούν συχνά τις 2.000 και το πόδι απλά χαϊδεύει το γκάζι σε κάθε επιτάχυνση. Όλα δηλαδή, στο βωμό της κατανάλωσης.Πόσο όμως καίει ένα αυτοκίνητο;Ας πάρουμε πρώτα το τι συμβαίνει με την κατανάλωση που ανακοινώνουν οι κατασκευαστές. Τη λεγόμενη «εργοστασιακή μέτρηση». Αυτή γίνεται στο εργαστήριο βάσει μια τυποποιημένης, λεπτομερούς και εξαιρετικά περίπλοκης μεθόδου. Δεν είναι η πραγματική κατανάλωση (αυτό άλλωστε το λένε και οι ίδιοι οι κατασκευαστές), αλλά ένα μέτρο σύγκρισης για εμάς, τους αγοραστές, μεταξύ των διαφόρων μοντέλων.Στην πράξη τα πράγματα είναι διαφορετικά. Όπως έχουμε δει και εμείς όλα αυτά τα χρόνια στο auto Τρίτη και παράλληλα, ανακοινώνουμε σε κάθε δοκιμή, υπάρχει απόκλιση έναντι της πραγματικής και της εργοστασιακής κατανάλωσης. Η απόκλιση αυτή εξαρτάται από το κάθε μοντέλο-κινητήρα και εάν θέλετε να αναφέρουμε μια σταθερά, αυτή βρίσκεται περίπου κοντά στα +2 λτ./100 χλμ. σε σχέση με την κατανάλωση που ανακοινώνει το εργοστάσιο.Σε κάθε περίπτωση βέβαια, η απόκλιση αυτή διαμορφώνεται και από τον τρόπο που οδηγεί ο καθένας μας. Εάν είμαστε… Schumacher, τότε τα νούμερα ξεφεύγουν. Εάν από την άλλη πάμε να πετύχουμε το εργοστάσιο στην πράξη, τότε κινδυνεύουμε να γίνουμε κινούμενα εμπόδια. Οπότε και πάλι, οι μετρήσεις του auto Τρίτη είναι μεν πιο κοντά στην πραγματικότητα, ωστόσο το πόσο καίει πραγματικά το κάθε αυτοκίνητο εξαρτάται από το πόσο βαρύ ή ελαφρύ πόδι έχει ο οδηγός του.Αρα, μετά από όλα αυτά, εσάς ποια είναι η άποψή σας; Εμπιστεύεστε την εργοστασιακή κατανάλωση και προσπαθείτε να την πετύχετε και στην πράξη ή μήπως η πραγματικότητα είναι διαφορετική; Πόση είναι η απόκλιση που έχετε τότε;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

AUTOFIT PASXA
4green