Η Daimler κατάφερε και πήρε τα σκήπτρα από την BMW στις συνολικές πωλήσεις premium το 2016 ενώ το 2017 παρουσίασε νέα άνοδο.

Εστιάζει στα SUV

1.765 Επισκέψεις στο άρθρο (18/1/2018)

H Μercedes θέλει να συνεχίσει την θετική της πορεία στις πωλήσεις, επενδύοντας ακόμα περισσότερο στα μικρά SUV.

Στην κατηγορία των SUV θα εστιάσει την προσοχή της η Mercedes λόγω της συνεχούς ανάπτυξης της σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία της από τις συνολικές πωλήσεις για το 2017.

Οι πωλήσεις των crossover/ SUV της Μercedes, όπως η GLA και η GLC, παρουσίασαν αύξηση 10% σε σχέση με το 2016, αυξάνοντας την διαφορά απέναντι στην BMW και καθιστώντας την για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά της premium αυτοκινητοβιομηχανία με τις περισσότερες πωλήσεις.
Η Βritta Seeger, επικεφαλής Πωλήσεων και Μάρκετινγκ της Μercedes δήλωσε στο περιθώριο της Έκθεσης Αυτοκινήτου του Detroit: «Παρατηρούμε μεγάλη ζήτηση στην γκάμα των SUV. Έχουμε περισσότερες ιδέες για να προσθέσουμε νέα μοντέλα στην οικογένεια. Είμαστε σίγουροι ότι θα έχουμε δυνατό έτος το 2018. Είμαστε αισιόδοξοι για ένα χρόνο με υψηλές πωλήσεις με την A-Class και σταθερή ανάπτυξη στις ΗΠΑ».

Η Daimler κατάφερε και πήρε τα σκήπτρα από την BMW στις συνολικές πωλήσεις premium το 2016 ενώ το 2017 παρουσίασε νέα άνοδο.

Πού θα εστιάσει η ΒΜW από την πλευρά της για να «απαντήσει» στην Mercedes;

Hyundai
vw