Ποια μοντέλα δεν πουλάνε και χάνουν τιμή σαν μεταχειρισμένα; Φάγατε κάποιο παλτό;
Φάγατε παλτό;
10.114 Επισκέψεις στο άρθρο (19/5/2015)
Ποια μοντέλα δεν πουλάνε και χάνουν τιμή σαν μεταχειρισμένα; Φάγατε κάποιο παλτό;
Υπάρχουν μοντέλα που αναγκάζεσαι να τα σκοτώσεις όταν τα πουλήσεις ως μεταχειρισμένα, παρόλο που έχεις δώσει αρκετά χρήματα για να τα αγοράσεις.Υπάρχει περίπτωση αυτοκινήτου που αγοράστηκε το 2008 καινούργιο 28.800 ευρώ και πωλήθηκε το 2012 μόνο 4.500 ευρώ. Αυτό βέβαια είναι ένα πολύ ακραίο παράδειγμα, αλλά μπορεί να συμβεί.Ας δούμε όμως ποια μοντέλα μπορούν να αποδειχθούν «παλτά»:• Μοντέλα που έχουν φήμη ζημιάρικου και κακών υπηρεσιών after sales• Ειδικά μοντέλα με πολλά extra που εκτοξεύουν την αρχική τους τιμή• Κυρίως όμως, το πρόβλημα προέρχεται από τις εταιρικές πωλήσεις (leasing)Το 50% σήμερα των πωλήσεων είναι με leasing. Εδώ, κάποιες μάρκες κάνουν τεράστιες εκπτώσεις στις εταιρείες leasing, ώστε να προτιμήσουν το μοντέλο τους.Οι εταιρείες leasing με τη σειρά τους, όταν λήξει η μίσθωση, θέλουν να πουλήσουν τα αυτοκίνητα αυτά όσο το δυνατόν πιο γρήγορα. Οπότε με τη σειρά τους, τα δίνουν πολύ φθηνά.Έτσι, αν μια εταιρεία δώσει 25% (και παραπάνω!) έκπτωση στην εταιρεία leasing και αυτή με τη σειρά της, όταν πάρει το αυτοκίνητο πίσω 4 χρόνια αργότερα ρίξει αντίστοιχα την τιμή, τότε φτάνουμε σε ένα αποτέλεσμα όπου το αυτοκίνητο μέσα σε αυτή την 4ετία να έχει χάσει το 70 με 80% της αξίας του!
Οπότε, εσύ που έχεις αγοράσει κανονικά το αυτοκίνητο, όταν προσπαθείς να το πουλήσεις, ανακαλύπτεις ότι αντί να έχεις χάσει το 40% της αξίας του, πρέπει να το δώσεις πολύ-πολύ χαμηλότερα από ό,τι υπολογίζεις.Ας χρησιμοποιήσουμε ένα παράδειγμα. Ψάχνεις αυτοκίνητο για μακροχρόνια μίσθωση και βλέπεις οτι ένα μικρό μοντέλο ειναι στα 300 ευρώ το μήνα για τέσσερα χρόνια. Όμως, στα ίδια λεφτά βλέπεις πως μπορείς να καταλήξεις π.χ. με BMW Σειρά 1, που ειναι 10 χιλ.ευρώ ακριβότερη απο ενα μικρό. Αυτό σημαίνει πως η BMW την συγκεκριμένη χρονική στιγμή, έχει κάνει προσφορά στην εταιρεία χρονομίσθωσης πολύ χαμηλότερη από αυτή της αρχικής αξίας του αυτοκινήτου. Τόσο χαμηλή που εταιρεία χρονομίσθωσης την προσφέρει στα ιδια λεφτά με ενα μικρό μοντέλο. Οταν η μίσθωση λήξει, το αυτοκίνητο αυτό θα βγει στην αγορά σαν μεταχειρισμένο, στην ιδια τιμή με ενα μικρό, Επομένως όποιος ιδιώτης έχει αγοράσει, το ιδιο χρονικό διάστημα, BMW Σειρά 1 και προσπαθήσει να την πουλήσει ως μεταχειρισμένη θα διαπιστώσει οτι η αξία της σαν μεταχειρισμένη δεν ξεπερνάει την τιμή ενός μικρού μοντέλου, αφου την ιδια στιγμή θα υπάρχουν πολλά ιδια μοντέλα μεταχειρισμένα, διαθέσιμα, απο τις εταιρείες χρονομίσθωσης, σε πολύ χαμηλές τιμές. Θα εχει χάσει δηλαδή το 70 ή 80% των χρημάτων που έδωσε..Εμείς, κάνουμε μια έρευνα για το ποια είναι τα «παλτά» της αγοράς και θέλουμε την βοήθεια σας.Πείτε μας λοιπόν. Φάγατε κανένα παλτό; Αναγκαστήκατε να πουλήσετε σε τιμή χώμα το αυτοκίνητό σας;
Εν έτη 2015 στην Ελλάδα ακόμα συζητάμε(να χαμε να λέγαμε δηλαδή... για μεταπωλητικές αξιές!!!!!!!!!!!!!ΠΟΙΕΣ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;Είναι για γέλια και για κλάματα μαζί...Οι καλές εποχές στα οχήματα της σειράς που είχαν κάποια μεταπωλητικά αξία έφυγε, όπως έφυγε και ο λαϊκισμός...ΖΗΤΩ Ο ΛΑΪΚΙΣΜΟΣ ΛΟΙΠΟΝ!!!!!!!!!Η toyota και η vw είχαν παλιότερα μια μεταπωλητική αξία καλύτερη από όλους τους υπόλοιπους τηρουμένων των αναλογιών.Τώρα πλεον αυτό δεν ΠΑΙΖΕΙ πουθενά μα πουθενά.Εξάγουμε στο εξωτερικό bmw, mercedes, ferrari, porsche, κ.τ.λ. ποιός θα πίστευε ότι ενώ η Ελλάδα δεν έχει αυτοκινητοβιομηχανία θα έκανε εξαγωγή μεγάλων οχημάτων.Ford focus rs του 2011 με λιγότερο από 50000 χιλιόμετρα, καλοδουλεμένο, συντηρημένο άριστα το πουλάει φίλος μου στην ΤΡΕΛΛΗ ΤΙΜΗ ΤΩΝ 21500 ΕΥΡΩ!!!!!!!!!!!ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΡΕΛΛΗ ΜΕΤΑΠΩΛΗΤΙΚΗ ΑΞΙΑ!!!!!!!Αγορασμένο 43000 ευρώ + τα εξτρά ας μην τα αναφέρω!!!!!!!!!Έφυγε στο εξωτερικό για λιγότερο από 30000 ευρώ!!!!!!!!!!!!!!!!ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΤΑΠΩΛΗΤΙΚΗ ΑΞΙΑ!!!!!!!!!!Να αρχίσω να γράφω σεντόνια από παραδείγματα, αυτά που είδα, γνωρίζω, κ.τ.λ.;;;;;;;;;;ΘΑ ΚΟΥΡΑΣΩ, ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΛΙΓΟ ΠΟΛΥ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΟ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!
Σε τριτοκοσμικές χώρες βαλκάνιες, με λευκούς κατοίκους, ΑΥΤΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ!TOYOTA STARLET TOY 1999 3000 ΕΥΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Διασκεδάστε και με το πολύ επίκαιρο τραγούδι της λίτσας διαμάντη www.youtube.com/watch?v=8VyQ_hWy0wY
όπως επίσης και με τον χάρυ κλυνν, προφητικά γραψίματα του ΠΟΛΥ ΒΑΣΙΛΗ ΚΑΚΚΟΥΛΙΔΗ, που χαίρεσαι να συζητάς μαζί του, ο άνθρωπος είναι 1500 χρόνια ΜΠΡΟΣΤΑ, ΠΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ www.youtube.com/watch?v=BTA0b93x1yY
ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΓΙΩΡΓΗ ΓΟΥΛΑΡΑ ΜΕ ΤΗΝ MERCEDES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Έχω την εντύπωση ότι στη σημερινή εποχή όσο πιο ακριβό είναι το αυτοκίνητο τόσο μεγαλύτερη η χασούρα. Αυτό ισχύει είτε πρόκειται για audi, είτε για bmw είτε για mercedes. Μάλλον όμως το όλο σκεπτικό είναι λανθασμένο. Η αγορα ενός αυτοκινήτου σε καμιά περίπτωση δεν είναι επένδυση χρημάτων, απο τη πρώτη στιγμή έχεις μεγάλη απώλεια χρημάτων. Η αγορά ενός αυτοκινήτου περισσότερο σχετίζεται με την παροχή υπηρεσιών, σε άνεση, σε διαχείριση πολυμέσων ακόμη και σε πολυτέλεια και η μόνη επένδυση που θα μπορούσε να θεωρήσει κάποιος και που κατά τη γνώμη μου είναι και η σπουδαιότερη είναι η επένδυση στην ασφάλεια, ανέξαρτητα του κόστους. Άλλωστε ποια η αξία των χρημάτων που θα γλιτώσεις σε ένα μικρό αυτοκίνητο, φτηνό, αν εμπλακείς σε ένα ατύχημα με αυτό;;;!!!
autotriti
Είναι και παλτά και ζεστά ψωμάκια. Στην ουσία η άνθρωποι είναι θύματα της δήθεν γερμανικής ''πιότητας'' (όπως έλεγε ένας πολιτικώς του τόπου μας).
χειρότερα από εμένα κανείς. Mazda rx-8 το 2005 έκανε 32,500 και πήγα να το πουλήσω το 2014 στην τεράστια τιμή των 3,500..... τέτοια προσφορά..... εννοείται είναι στο γκαράζ!!!!
Ναι ρε φίλε το ίδιο είναι ένα αυτοκίνητο μετά από leasing 5 ετών που θα έχει φάει τουλάχιστον 200000χλμ κατά κανόνα κακής μεταχείρισης, με ενός ιδιώτη που θα έχει 50000χλμ προσεγμένης μεταχείρησης
To λιζινγκ μπορει να κανει νουμερα στις εταιρειες και να γραφουν πωλησεις αλλα για τους ιδιωτες δεν ειναι καλο. συμφωνα με την αναλυση που εχετε κανει αν ισχυει αυτο, μπορει δεν πρεπει να επιλεγουμε μαρκες που κανουν μεγάλα νουμερα σε λιζινγκ γιατι η μεπωληση παει περιπατο. θα μπορουσατε να μας πειτε ποιες ειναι αυτες για να μην αγοραζουμε?? απλα τα πραγματα
Τελικά πού καταλήγουμε; ποιά είναι τα παλτά; α....μη ξεχάσω.... τα εταιρικά (βλέπε leasing) τα οποία όλα μα όλα είναι diesel ,ρίχνουν τις τιμές μεταπώλησης των ιδιωτικών diesel;Τελικά.....τα μεταχειρισμένα diesel δεν είναι τρελή ευκαιρία ;
Κολλητός αγόρασε το 307cc δίλιτρο το 2006,.... 32.000ευρώ .....το πούλησε το 2012 ... 6.000ευρώ. Αγόρασε Qashqai(βενζίνη) με 120.000 χλμ .....8000ευρώ ...
Εγω είχα ένα rx8 το ειχα πάρει το 2007 μεταχειρισμενο με 4700 χλ 21.000 ευρώ μοντέλο το 06 .και το πούλησα φέτος 5800 με60.000χλ . πιστεύω οτι το αυτοκίνητο άξιζε για 8000 ευρω.Γιατι ειναι ενα πολυ αξιοπιστο αυτοκίνητο και πολυ γερη κατασκευή απο την Mazda.
Προσωπικά θεωρώ ότι είναι λίγο άστοχος ο χαρακτηρισμός σας "παλτό".
Ένας παίκτης "παλτό" στην αθλητική ορολογία, σου προκύπτει ως ακατάλληλος με την πάροδο του χρόνου, δεν τον χαρακτηρίζεις "παλτό" από την ημερομηνία αγοράς του.
Αντίθετα στα αυτοκίνητα η μεταπωλητική αξία είναι πάνω-κάτω γνωστή από την ημερομηνία αγοράς τους.
Μην υπερβάλουμε παιδιά, για κάθε καινούργιο αμάξι που αγοράζει κάποιος πάντα θα υπάρχει κάποιος άλλος που θα το αγόραζε μεταχειρισμένο. Λόγω της κρίσης έχουν ξεφτιλιστεί οι τιμές των αυτοκινήτων. Σίγουρα κάποια μοντέλα έχουν καλύτερη μεταπωλητική αξία από κάποια άλλα. Clio diesel 3 ετών με αρχική περί τα 16.000 Πουλιέται ως μεταχειρισμένο κοντά 12.000, δεν είναι άσχημα. Αν το κράτος δεν είχε επιβάλει όλους αυτούς τους φόρους δεν θα είχαν ξεφτιλιστεί τόσο οι τιμές.
ΕΙΠΑΜΕ ΚΑΙ ΞΑΝΑΛΕΜΕ ΟΠΟΙΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΑΜΑΞΙ ΠΙΑ ΠΕΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ
ΛΥΣΗ
ΠΑΤΕ ΣΕ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ LEASING ΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΣΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΣΕ 3-4 ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ. ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΕΛΑΒΕΤΕ?
ΑΜΑ ΒΑΛΕΙΣ ΚΑΤΩ ΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΙΜΗΣ ΖΗΜΙΕΣ ΣΕΡΒΙΣ ΛΑΣΤΙΧΑ ΤΕΛΗ ΚΤΛ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΟΤΙ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΜΑΤΙΑ.ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Η ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ ΣΕ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ EASING
ΑΝΤΕ ΞΥΠΝΑΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΥΡΩΠΗ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ?
ΕΙΠΑΜΕ ΚΑΙ ΞΑΝΑΛΕΜΕ ΟΠΟΙΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΑΜΑΞΙ ΠΙΑ ΠΕΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ
ΛΥΣΗ
ΠΑΤΕ ΣΕ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ LEASING ΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΣΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΣΕ 3-4 ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ. ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΕΛΑΒΕΤΕ?
ΑΜΑ ΒΑΛΕΙΣ ΚΑΤΩ ΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΙΜΗΣ ΖΗΜΙΕΣ ΣΕΡΒΙΣ ΛΑΣΤΙΧΑ ΤΕΛΗ ΚΤΛ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΟΤΙ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΜΑΤΙΑ.ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Η ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ ΣΕ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ EASING
ΑΝΤΕ ΞΥΠΝΑΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΥΡΩΠΗ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ?
ΕΙΠΑΜΕ ΚΑΙ ΞΑΝΑΛΕΜΕ ΟΠΟΙΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΑΜΑΞΙ ΠΙΑ ΠΕΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ
ΛΥΣΗ
ΠΑΤΕ ΣΕ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ LEASING ΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΣΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΣΕ 3-4 ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ. ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΕΛΑΒΕΤΕ?
ΑΜΑ ΒΑΛΕΙΣ ΚΑΤΩ ΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΙΜΗΣ ΖΗΜΙΕΣ ΣΕΡΒΙΣ ΛΑΣΤΙΧΑ ΤΕΛΗ ΚΤΛ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΟΤΙ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΜΑΤΙΑ.ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Η ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ ΣΕ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ EASING
ΑΝΤΕ ΞΥΠΝΑΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΥΡΩΠΗ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ?
ΕΙΠΑΜΕ ΚΑΙ ΞΑΝΑΛΕΜΕ ΟΠΟΙΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΑΜΑΞΙ ΠΙΑ ΠΕΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ
ΛΥΣΗ
ΠΑΤΕ ΣΕ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ LEASING ΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΣΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΣΕ 3-4 ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ. ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΕΛΑΒΕΤΕ?
ΑΜΑ ΒΑΛΕΙΣ ΚΑΤΩ ΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΙΜΗΣ ΖΗΜΙΕΣ ΣΕΡΒΙΣ ΛΑΣΤΙΧΑ ΤΕΛΗ ΚΤΛ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΟΤΙ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΜΑΤΙΑ.ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Η ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ ΣΕ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ EASING
ΑΝΤΕ ΞΥΠΝΑΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΥΡΩΠΗ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ?
ΕΙΠΑΜΕ ΚΑΙ ΞΑΝΑΛΕΜΕ ΟΠΟΙΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΑΜΑΞΙ ΠΙΑ ΠΕΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ
ΛΥΣΗ
ΠΑΤΕ ΣΕ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ LEASING ΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΣΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΣΕ 3-4 ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ. ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΕΛΑΒΕΤΕ?
ΑΜΑ ΒΑΛΕΙΣ ΚΑΤΩ ΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΙΜΗΣ ΖΗΜΙΕΣ ΣΕΡΒΙΣ ΛΑΣΤΙΧΑ ΤΕΛΗ ΚΤΛ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΟΤΙ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΜΑΤΙΑ.ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Η ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ ΣΕ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ EASING
ΑΝΤΕ ΞΥΠΝΑΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΥΡΩΠΗ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ?
ΕΙΠΑΜΕ ΚΑΙ ΞΑΝΑΛΕΜΕ ΟΠΟΙΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΑΜΑΞΙ ΠΙΑ ΠΕΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ
ΛΥΣΗ
ΠΑΤΕ ΣΕ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ LEASING ΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΣΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΣΕ 3-4 ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ. ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΕΛΑΒΕΤΕ?
ΑΜΑ ΒΑΛΕΙΣ ΚΑΤΩ ΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΙΜΗΣ ΖΗΜΙΕΣ ΣΕΡΒΙΣ ΛΑΣΤΙΧΑ ΤΕΛΗ ΚΤΛ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΟΤΙ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΜΑΤΙΑ.ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Η ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ ΣΕ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ EASING
ΑΝΤΕ ΞΥΠΝΑΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΥΡΩΠΗ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ?
ΕΙΠΑΜΕ ΚΑΙ ΞΑΝΑΛΕΜΕ ΟΠΟΙΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΑΜΑΞΙ ΠΙΑ ΠΕΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ
ΛΥΣΗ
ΠΑΤΕ ΣΕ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ LEASING ΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΣΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΣΕ 3-4 ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ. ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΕΛΑΒΕΤΕ?
ΑΜΑ ΒΑΛΕΙΣ ΚΑΤΩ ΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΙΜΗΣ ΖΗΜΙΕΣ ΣΕΡΒΙΣ ΛΑΣΤΙΧΑ ΤΕΛΗ ΚΤΛ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΟΤΙ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΜΑΤΙΑ.ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Η ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ ΣΕ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ EASING
ΑΝΤΕ ΞΥΠΝΑΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΥΡΩΠΗ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ?
ΕΙΠΑΜΕ ΚΑΙ ΞΑΝΑΛΕΜΕ ΟΠΟΙΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΑΜΑΞΙ ΠΙΑ ΠΕΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ
ΛΥΣΗ
ΠΑΤΕ ΣΕ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ LEASING ΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΣΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΣΕ 3-4 ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ. ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΕΛΑΒΕΤΕ?
ΑΜΑ ΒΑΛΕΙΣ ΚΑΤΩ ΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΙΜΗΣ ΖΗΜΙΕΣ ΣΕΡΒΙΣ ΛΑΣΤΙΧΑ ΤΕΛΗ ΚΤΛ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΟΤΙ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΜΑΤΙΑ.ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Η ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ ΣΕ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ EASING
ΑΝΤΕ ΞΥΠΝΑΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΥΡΩΠΗ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ?
ΕΙΠΑΜΕ ΚΑΙ ΞΑΝΑΛΕΜΕ ΟΠΟΙΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΑΜΑΞΙ ΠΙΑ ΠΕΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ
ΛΥΣΗ
ΠΑΤΕ ΣΕ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ LEASING ΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΣΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΣΕ 3-4 ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ. ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΕΛΑΒΕΤΕ?
ΑΜΑ ΒΑΛΕΙΣ ΚΑΤΩ ΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΙΜΗΣ ΖΗΜΙΕΣ ΣΕΡΒΙΣ ΛΑΣΤΙΧΑ ΤΕΛΗ ΚΤΛ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΟΤΙ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΜΑΤΙΑ.ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Η ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ ΣΕ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ EASING
ΑΝΤΕ ΞΥΠΝΑΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΥΡΩΠΗ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ?
Εν έτη 2015 στην Ελλάδα ακόμα συζητάμε(να χαμε να λέγαμε δηλαδή... για μεταπωλητικές αξιές!!!!!!!!!!!!!ΠΟΙΕΣ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;Είναι για γέλια και για κλάματα μαζί...Οι καλές εποχές στα οχήματα της σειράς που είχαν κάποια μεταπωλητικά αξία έφυγε, όπως έφυγε και ο λαϊκισμός...ΖΗΤΩ Ο ΛΑΪΚΙΣΜΟΣ ΛΟΙΠΟΝ!!!!!!!!!Η toyota και η vw είχαν παλιότερα μια μεταπωλητική αξία καλύτερη από όλους τους υπόλοιπους τηρουμένων των αναλογιών.Τώρα πλεον αυτό δεν ΠΑΙΖΕΙ πουθενά μα πουθενά.Εξάγουμε στο εξωτερικό bmw, mercedes, ferrari, porsche, κ.τ.λ. ποιός θα πίστευε ότι ενώ η Ελλάδα δεν έχει αυτοκινητοβιομηχανία θα έκανε εξαγωγή μεγάλων οχημάτων.Ford focus rs του 2011 με λιγότερο από 50000 χιλιόμετρα, καλοδουλεμένο, συντηρημένο άριστα το πουλάει φίλος μου στην ΤΡΕΛΛΗ ΤΙΜΗ ΤΩΝ 21500 ΕΥΡΩ!!!!!!!!!!!ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΡΕΛΛΗ ΜΕΤΑΠΩΛΗΤΙΚΗ ΑΞΙΑ!!!!!!!Αγορασμένο 43000 ευρώ + τα εξτρά ας μην τα αναφέρω!!!!!!!!!Έφυγε στο εξωτερικό για λιγότερο από 30000 ευρώ!!!!!!!!!!!!!!!!ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΤΑΠΩΛΗΤΙΚΗ ΑΞΙΑ!!!!!!!!!!Να αρχίσω να γράφω σεντόνια από παραδείγματα, αυτά που είδα, γνωρίζω, κ.τ.λ.;;;;;;;;;;ΘΑ ΚΟΥΡΑΣΩ, ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΛΙΓΟ ΠΟΛΥ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΟ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ!!!!!!!!!!!!!!!!! Σε τριτοκοσμικές χώρες βαλκάνιες, με λευκούς κατοίκους, ΑΥΤΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ!TOYOTA STARLET TOY 1999 3000 ΕΥΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Διασκεδάστε και με το πολύ επίκαιρο τραγούδι της λίτσας διαμάντη www.youtube.com/watch?v=8VyQ_hWy0wY όπως επίσης και με τον χάρυ κλυνν, προφητικά γραψίματα του ΠΟΛΥ ΒΑΣΙΛΗ ΚΑΚΚΟΥΛΙΔΗ, που χαίρεσαι να συζητάς μαζί του, ο άνθρωπος είναι 1500 χρόνια ΜΠΡΟΣΤΑ, ΠΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ www.youtube.com/watch?v=BTA0b93x1yY ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΓΙΩΡΓΗ ΓΟΥΛΑΡΑ ΜΕ ΤΗΝ MERCEDES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Έχω την εντύπωση ότι στη σημερινή εποχή όσο πιο ακριβό είναι το αυτοκίνητο τόσο μεγαλύτερη η χασούρα. Αυτό ισχύει είτε πρόκειται για audi, είτε για bmw είτε για mercedes. Μάλλον όμως το όλο σκεπτικό είναι λανθασμένο. Η αγορα ενός αυτοκινήτου σε καμιά περίπτωση δεν είναι επένδυση χρημάτων, απο τη πρώτη στιγμή έχεις μεγάλη απώλεια χρημάτων. Η αγορά ενός αυτοκινήτου περισσότερο σχετίζεται με την παροχή υπηρεσιών, σε άνεση, σε διαχείριση πολυμέσων ακόμη και σε πολυτέλεια και η μόνη επένδυση που θα μπορούσε να θεωρήσει κάποιος και που κατά τη γνώμη μου είναι και η σπουδαιότερη είναι η επένδυση στην ασφάλεια, ανέξαρτητα του κόστους. Άλλωστε ποια η αξία των χρημάτων που θα γλιτώσεις σε ένα μικρό αυτοκίνητο, φτηνό, αν εμπλακείς σε ένα ατύχημα με αυτό;;;!!!
Αυτό το άρθρο είναι κομμένο και ραμμένο για τους πρώην και νυν κατόχους αυτοκινήτων Volkswagen Group. Αναμένω τα ενδιαφέροντα σχόλια τους.
Απάντηση: Μας μπέρδεψες. Τι εννοείς? Ειναι παλτά ή ζεστα ψωμάκια?
Touareg 3,2 v6 full extra 2005 με τιμη αγορας 96.000€ σημερα δεν κανει ουτε 8.000€
εχω το golf vi 160hp apo to 2009. δεν μ εχει βγαλει κανενα απολυτως προβλημα.δεν ξερω αν απλα ημουν τυχερος αλλα δεν το εχω μετανιωσει καθολου
Απάντηση: Το θέμα αφορά την τιμή μεταπώλησης.
autotriti Είναι και παλτά και ζεστά ψωμάκια. Στην ουσία η άνθρωποι είναι θύματα της δήθεν γερμανικής ''πιότητας'' (όπως έλεγε ένας πολιτικώς του τόπου μας).
χειρότερα από εμένα κανείς. Mazda rx-8 το 2005 έκανε 32,500 και πήγα να το πουλήσω το 2014 στην τεράστια τιμή των 3,500..... τέτοια προσφορά..... εννοείται είναι στο γκαράζ!!!!
Mazda RX8 challenge...αγορά 32.500€ το 2005,κοντά στα 4 με 5 χιλιάρικα σήμερα...τραγικό.
ΒΜW 745 αντιπροσωπείας αγορασμένη το 2003 γιά 150.000 € , πουλήθηκε γιά 7 χιλιάρικα...
Ναι ρε φίλε το ίδιο είναι ένα αυτοκίνητο μετά από leasing 5 ετών που θα έχει φάει τουλάχιστον 200000χλμ κατά κανόνα κακής μεταχείρισης, με ενός ιδιώτη που θα έχει 50000χλμ προσεγμένης μεταχείρησης
το μεγαλο παλτο ο,τι ειναι vw και opel.οι ελληνες εμποροι ομως ειναι μερκελιστες....
BMW 116 αυτόματο-κιβώτιο το 2010, τιμή αγοράς με τα διάφορα extra 28.000 euro σημερινή τιμή μετά βίας 11.000 euro, παλτουδάρα special
To λιζινγκ μπορει να κανει νουμερα στις εταιρειες και να γραφουν πωλησεις αλλα για τους ιδιωτες δεν ειναι καλο. συμφωνα με την αναλυση που εχετε κανει αν ισχυει αυτο, μπορει δεν πρεπει να επιλεγουμε μαρκες που κανουν μεγάλα νουμερα σε λιζινγκ γιατι η μεπωληση παει περιπατο. θα μπορουσατε να μας πειτε ποιες ειναι αυτες για να μην αγοραζουμε?? απλα τα πραγματα
Σε αγγελίες βλέπω τις τιμες των ford, focus και mondeo πολυ χαμηλές
Τελικά πού καταλήγουμε; ποιά είναι τα παλτά; α....μη ξεχάσω.... τα εταιρικά (βλέπε leasing) τα οποία όλα μα όλα είναι diesel ,ρίχνουν τις τιμές μεταπώλησης των ιδιωτικών diesel;Τελικά.....τα μεταχειρισμένα diesel δεν είναι τρελή ευκαιρία ; Κολλητός αγόρασε το 307cc δίλιτρο το 2006,.... 32.000ευρώ .....το πούλησε το 2012 ... 6.000ευρώ. Αγόρασε Qashqai(βενζίνη) με 120.000 χλμ .....8000ευρώ ...
Εγω είχα ένα rx8 το ειχα πάρει το 2007 μεταχειρισμενο με 4700 χλ 21.000 ευρώ μοντέλο το 06 .και το πούλησα φέτος 5800 με60.000χλ . πιστεύω οτι το αυτοκίνητο άξιζε για 8000 ευρω.Γιατι ειναι ενα πολυ αξιοπιστο αυτοκίνητο και πολυ γερη κατασκευή απο την Mazda.
Προσωπικά θεωρώ ότι είναι λίγο άστοχος ο χαρακτηρισμός σας "παλτό". Ένας παίκτης "παλτό" στην αθλητική ορολογία, σου προκύπτει ως ακατάλληλος με την πάροδο του χρόνου, δεν τον χαρακτηρίζεις "παλτό" από την ημερομηνία αγοράς του. Αντίθετα στα αυτοκίνητα η μεταπωλητική αξία είναι πάνω-κάτω γνωστή από την ημερομηνία αγοράς τους.
Μην υπερβάλουμε παιδιά, για κάθε καινούργιο αμάξι που αγοράζει κάποιος πάντα θα υπάρχει κάποιος άλλος που θα το αγόραζε μεταχειρισμένο. Λόγω της κρίσης έχουν ξεφτιλιστεί οι τιμές των αυτοκινήτων. Σίγουρα κάποια μοντέλα έχουν καλύτερη μεταπωλητική αξία από κάποια άλλα. Clio diesel 3 ετών με αρχική περί τα 16.000 Πουλιέται ως μεταχειρισμένο κοντά 12.000, δεν είναι άσχημα. Αν το κράτος δεν είχε επιβάλει όλους αυτούς τους φόρους δεν θα είχαν ξεφτιλιστεί τόσο οι τιμές.
ΕΙΠΑΜΕ ΚΑΙ ΞΑΝΑΛΕΜΕ ΟΠΟΙΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΑΜΑΞΙ ΠΙΑ ΠΕΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΛΥΣΗ ΠΑΤΕ ΣΕ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ LEASING ΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΣΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΣΕ 3-4 ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ. ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΕΛΑΒΕΤΕ? ΑΜΑ ΒΑΛΕΙΣ ΚΑΤΩ ΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΙΜΗΣ ΖΗΜΙΕΣ ΣΕΡΒΙΣ ΛΑΣΤΙΧΑ ΤΕΛΗ ΚΤΛ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΟΤΙ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΜΑΤΙΑ.ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Η ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ ΣΕ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ EASING ΑΝΤΕ ΞΥΠΝΑΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΥΡΩΠΗ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ?
ΕΙΠΑΜΕ ΚΑΙ ΞΑΝΑΛΕΜΕ ΟΠΟΙΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΑΜΑΞΙ ΠΙΑ ΠΕΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΛΥΣΗ ΠΑΤΕ ΣΕ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ LEASING ΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΣΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΣΕ 3-4 ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ. ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΕΛΑΒΕΤΕ? ΑΜΑ ΒΑΛΕΙΣ ΚΑΤΩ ΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΙΜΗΣ ΖΗΜΙΕΣ ΣΕΡΒΙΣ ΛΑΣΤΙΧΑ ΤΕΛΗ ΚΤΛ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΟΤΙ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΜΑΤΙΑ.ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Η ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ ΣΕ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ EASING ΑΝΤΕ ΞΥΠΝΑΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΥΡΩΠΗ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ?
ΕΙΠΑΜΕ ΚΑΙ ΞΑΝΑΛΕΜΕ ΟΠΟΙΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΑΜΑΞΙ ΠΙΑ ΠΕΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΛΥΣΗ ΠΑΤΕ ΣΕ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ LEASING ΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΣΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΣΕ 3-4 ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ. ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΕΛΑΒΕΤΕ? ΑΜΑ ΒΑΛΕΙΣ ΚΑΤΩ ΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΙΜΗΣ ΖΗΜΙΕΣ ΣΕΡΒΙΣ ΛΑΣΤΙΧΑ ΤΕΛΗ ΚΤΛ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΟΤΙ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΜΑΤΙΑ.ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Η ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ ΣΕ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ EASING ΑΝΤΕ ΞΥΠΝΑΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΥΡΩΠΗ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ?
ΕΙΠΑΜΕ ΚΑΙ ΞΑΝΑΛΕΜΕ ΟΠΟΙΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΑΜΑΞΙ ΠΙΑ ΠΕΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΛΥΣΗ ΠΑΤΕ ΣΕ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ LEASING ΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΣΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΣΕ 3-4 ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ. ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΕΛΑΒΕΤΕ? ΑΜΑ ΒΑΛΕΙΣ ΚΑΤΩ ΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΙΜΗΣ ΖΗΜΙΕΣ ΣΕΡΒΙΣ ΛΑΣΤΙΧΑ ΤΕΛΗ ΚΤΛ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΟΤΙ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΜΑΤΙΑ.ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Η ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ ΣΕ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ EASING ΑΝΤΕ ΞΥΠΝΑΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΥΡΩΠΗ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ?
ΕΙΠΑΜΕ ΚΑΙ ΞΑΝΑΛΕΜΕ ΟΠΟΙΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΑΜΑΞΙ ΠΙΑ ΠΕΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΛΥΣΗ ΠΑΤΕ ΣΕ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ LEASING ΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΣΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΣΕ 3-4 ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ. ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΕΛΑΒΕΤΕ? ΑΜΑ ΒΑΛΕΙΣ ΚΑΤΩ ΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΙΜΗΣ ΖΗΜΙΕΣ ΣΕΡΒΙΣ ΛΑΣΤΙΧΑ ΤΕΛΗ ΚΤΛ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΟΤΙ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΜΑΤΙΑ.ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Η ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ ΣΕ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ EASING ΑΝΤΕ ΞΥΠΝΑΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΥΡΩΠΗ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ?
ΕΙΠΑΜΕ ΚΑΙ ΞΑΝΑΛΕΜΕ ΟΠΟΙΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΑΜΑΞΙ ΠΙΑ ΠΕΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΛΥΣΗ ΠΑΤΕ ΣΕ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ LEASING ΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΣΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΣΕ 3-4 ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ. ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΕΛΑΒΕΤΕ? ΑΜΑ ΒΑΛΕΙΣ ΚΑΤΩ ΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΙΜΗΣ ΖΗΜΙΕΣ ΣΕΡΒΙΣ ΛΑΣΤΙΧΑ ΤΕΛΗ ΚΤΛ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΟΤΙ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΜΑΤΙΑ.ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Η ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ ΣΕ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ EASING ΑΝΤΕ ΞΥΠΝΑΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΥΡΩΠΗ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ?
ΕΙΠΑΜΕ ΚΑΙ ΞΑΝΑΛΕΜΕ ΟΠΟΙΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΑΜΑΞΙ ΠΙΑ ΠΕΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΛΥΣΗ ΠΑΤΕ ΣΕ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ LEASING ΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΣΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΣΕ 3-4 ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ. ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΕΛΑΒΕΤΕ? ΑΜΑ ΒΑΛΕΙΣ ΚΑΤΩ ΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΙΜΗΣ ΖΗΜΙΕΣ ΣΕΡΒΙΣ ΛΑΣΤΙΧΑ ΤΕΛΗ ΚΤΛ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΟΤΙ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΜΑΤΙΑ.ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Η ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ ΣΕ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ EASING ΑΝΤΕ ΞΥΠΝΑΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΥΡΩΠΗ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ?
ΕΙΠΑΜΕ ΚΑΙ ΞΑΝΑΛΕΜΕ ΟΠΟΙΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΑΜΑΞΙ ΠΙΑ ΠΕΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΛΥΣΗ ΠΑΤΕ ΣΕ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ LEASING ΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΣΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΣΕ 3-4 ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ. ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΕΛΑΒΕΤΕ? ΑΜΑ ΒΑΛΕΙΣ ΚΑΤΩ ΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΙΜΗΣ ΖΗΜΙΕΣ ΣΕΡΒΙΣ ΛΑΣΤΙΧΑ ΤΕΛΗ ΚΤΛ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΟΤΙ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΜΑΤΙΑ.ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Η ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ ΣΕ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ EASING ΑΝΤΕ ΞΥΠΝΑΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΥΡΩΠΗ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ?
ΕΙΠΑΜΕ ΚΑΙ ΞΑΝΑΛΕΜΕ ΟΠΟΙΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΑΜΑΞΙ ΠΙΑ ΠΕΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΛΥΣΗ ΠΑΤΕ ΣΕ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ LEASING ΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΣΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΣΕ 3-4 ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ. ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΕΛΑΒΕΤΕ? ΑΜΑ ΒΑΛΕΙΣ ΚΑΤΩ ΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΙΜΗΣ ΖΗΜΙΕΣ ΣΕΡΒΙΣ ΛΑΣΤΙΧΑ ΤΕΛΗ ΚΤΛ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΟΤΙ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΜΑΤΙΑ.ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Η ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ ΣΕ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ EASING ΑΝΤΕ ΞΥΠΝΑΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΥΡΩΠΗ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ?