Αναρωτηθήκατε ποτέ αν ένα αυτοκίνητο μπορεί να κάψει λιγότερο από ένα scooter ή θεωρείτε αυτονόητη την απάντηση;
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Αναρωτηθήκατε ποτέ αν ένα αυτοκίνητο μπορεί να κάψει λιγότερο από ένα scooter ή θεωρείτε αυτονόητη την απάντηση;

CNG Vs Scooter: Κι όμως νικητής το CNG

101.156 Επισκέψεις στο άρθρο

Παλαιότερα συγκρίναμε την δεδομένη οικονομία του φυσικού αερίου στο κόστος μετακίνησης με αυτή ενός σύγχρονου scooter. Ποιο «καίει» λιγότερο; Και όμως το CNG!

Ευέλικτο το Scooter αλλά η ψήφος θα πάει στο φυσικό αέριο και στο A3 g-tron.

Ευέλικτο το Scooter αλλά η ψήφος θα πάει στο φυσικό αέριο και στο A3 g-tron.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Μα τι σχέση μπορεί να έχει ένα premium μικρομεσαίο αυτοκίνητο των 30.550 ευρώ με ένα από τα best seller scooter της αγοράς η τιμή του οποίου είναι μόλις 2.345 ευρώ; Πρακτικά καμία, γι` αυτό άλλωστε και ουσιαστικά δεν γίνεται σύγκριση. Τα πλεονεκτήματα των μοτοσυκλετών είναι δεδομένα. Αυτή η «αντιπαράθεση» έχει να κάνει μόνο με την οικονομία.

Το Audi A3 g-tron, όσο και το SYM Symphony ST200i ABS πέρα από την υψηλή ποιότητα στην κατηγορία τους, υπόσχονται κορυφαία οικονομία στο κόστος μετακίνησης. Για να πετύχει την οικονομία στο κόστος μετακίνησης, το Audi A3 g-tron χρησιμοποιεί έναν turbo κινητήρα 1,4 λτ., ο οποίος αποδίδει 110 άλογα και μπορεί να καίει φυσικό αέριο (CNG). Από την άλλη το «200άρι» scooter της SYM έχει έναν τετράχρονο  αερόψυκτο κινητήρα 168,9 κυβικών και 11,8 ίππων και ο οποίος είναι εξαιρετικά οικονομικός για τα δεδομένα της κατηγορίας του. Για να διαπιστώσουμε στην πράξη (και όχι στην θεωρία) ποιο από τα δύο είναι πιο οικονομικό γεμίσαμε και κινηθήκαμε στις ίδιες διαδρομές εντός αστικού ιστού καταγράφοντας τις σχετικές μετρήσεις.
 
Το CNG καίει λιγότερο και από scooter
Το A3 1,4 ΤFSI g-tron διαθέτει δύο δεξαμενές φυσικού αερίου με συνολική χωρητικότητα 14,4 κιλών CNG. Υπάρχει και ρεζερβουάρ 50λτ. βενζίνης, το οποίο όμως χρησιμοποιείται μόνο όταν τελειώσει το φυσικό αέριο, χωρίς ο οδηγός να έχει δυνατότητα εναλλαγής μεταξύ των δύο καυσίμων. Θεωρητικά γεμίζει με 12,5 ευρώ, αλλά στην πράξη (οι δεξαμενές δεν γεμίζουν 100%) με 11,6 ευρώ έχει φουλάρει (τιμή φυσικού αερίου στις 23/3: 0,869 ευρώ/κιλό). Από την άλλη το scooter, που έχει ρεζερβουάρ 7,5 λτ. γεμίζει με 9,8 ευρώ (μέση τιμή αμόλυβδης στην Αττική 1,3 ευρώ /λτ.). Με το A3 g-tron καλύψαμε 325 χλμ.  με μέση κατανάλωση 4,1 kg/100 χλμ. Κάνοντας μια απλή διαίρεση βρίσκουμε πως το κόστος μετακίνησής του είναι 3,5 ευρώ /100 χλμ. Από την άλλη με το scooter καλύψαμε 227 χλμ. μέχρι να αδειάσει εντελώς, το οποίο μεταφράζεται σε μέση κατανάλωση 3,3 λτ. αμόλυβδης/100 χλμ. και κόστος 4,3 ευρώ/100 χλμ.

Τα μοντέλα που χρησιμοποιούν φυσικό αέριο προσφέρουν το χαμηλότερο κόστος μετακίνησης. Aποδεδειγμένα πλέον «καίνε» λιγότερο και από ένα scooter, προσφέροντας φυσικά άνεση και ασφάλεια στις μετακινήσεις ακόμη και 5 επιβατών με τις αποσκευές τους. Οικονομικά και ευέλικτα τα scooter, αλλά θα δώσουμε ψήφο εμπιστοσύνης στο φυσικό αέριο!

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda