Το Fiat Fiorino είναι διαθέσιμο και σε εκδόσεις με κινητήρα φυσικού αερίου ισχύος 77 ίππων ενώ…
13 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Fiat Fiorino είναι διαθέσιμο και σε εκδόσεις με κινητήρα φυσικού αερίου ισχύος 77 ίππων ενώ…

7 επαγγελματικά μοντέλα-εργαλεία δουλειάς

101.080 Επισκέψεις στο άρθρο


… οι σχετικές δεξαμενές καυσίμου έχουν συνολική χωρητικότητα 77 λτ. ή 13,2 κιλών.

… οι σχετικές δεξαμενές καυσίμου έχουν συνολική χωρητικότητα 77 λτ. ή 13,2 κιλών.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Fiat Fiorino SX 1,4 CNG

Μια ακόμη επιλογή στην οικογένεια «Natural Power» των εκδόσεων με φυσικό αέριο για τα ελαφρά επαγγελματικά της Fiat Professional είναι το Fiorino με τον κινητήρα των 1,4 λτ. που αποδίδει ισχύ 77 ίππων και μέγιστη ροπή 190 Nm, καλύπτοντας φυσικά τις προδιαγραφές της Euro6 αναφορικά με τις εκπομπές ρύπων. Με μέση κατανάλωση καυσίμου της τάξης των 4,4 λτ./100χλμ., το Fiat Fiorino Natural Power βασίζεται σε δύο δεξαμενές χωρητικότητας 77 λτ. (13,2 κιλών) που εδράζονται κάτω από το δάπεδο του χώρου φόρτωσης, χωρίς να επηρεάζουν έτσι τον ωφέλιμο όγκο του. Η μέγιστη αυτονομία με καύσιμο το φυσικό αέριο ανέρχεται στα 300 χλμ. ενώ το ρεζερβουάρ βενζίνης των 45 λτ. έρχεται να προσθέσει επιπλέον 660 χλμ. Καταλήγοντας, αξίζει να αναφέρουμε πως με μήκος αμαξώματος της τάξης των 3.864 χλστ., το Fiat Fiorino είναι σε θέση να υποστηρίξει φορτία με όγκο έως 2,8 κ.μ. χάρη στην αναδίπλωση του διαχωριστικού και του καθίσματος του συνοδηγού. 

Fiat Doblo 1,4 SX CNG
Μια από τις πληρέστερες προτάσεις της ελληνικής αγοράς στα Vanette είναι το Doblo, το οποίο διακρίνεται μεταξύ άλλων για την μεγάλη ποικιλία εκδόσεων ως προς τους κινητήρες του. Στην συγκεκριμένη περίπτωση, ένα μηχανικό σύνολο 1,4 λτ. που αποδίδει ισχύ 120 ίππων ενώ, αναλόγως της έκδοσης του αμαξώματος (κανονική ή Maxi) συνδέεται με 4 ή 5 δεξαμενές φυσικού αερίου χωρητικότητας έως και 22,5 κιλών. Παράλληλα με τον «οικολογικό» του χαρακτήρα, το Fiat Doblo Natural Power είναι διαθέσιμο με ωφέλιμο χώρο φόρτωσης από 3,4 – 4,2 κ.μ. και δυνατότητα μεταφοράς φορτίων έως 1.000 κιλών. Αντίστοιχα, ο χώρος φόρτωσης έχει μήκος 1.820 χλστ. (2.170 χλστ. στις εκδόσεις Maxi) χωρίς την αναδίπλωση του καθίσματος του συνοδηγού, πλάτος 1.714 χλστ. και ύψος 1.305 χλστ. αντίστοιχα. 

Iveco Daily Natural Power
To «International Van of the Year 2015», μπορεί να έχει τροποποιηθεί πλήρως ως προς τη σχεδίαση και τα μηχανικά του μέρη σε σχέση με τις προηγούμενες γενιές του ωστόσο, εξακολουθεί να αποτελεί μια εξαιρετική επιλογή που προσφέρεται μάλιστα και σε εκδόσεις με καύσιμο το φυσικό αέριο, απευθείας από τη γραμμή παραγωγής. Ο 3λιτρος κινητήρας της FPT αποδίδει ισχύ 136 ίππων και μέγιστη ροπή 350 Nm από τις 1.500 σ.α.λ. καλύπτοντας απόλυτα τις προδιαγραφές της Euro6 αναφορικά με τις εκπομπές ρύπων του. Η μέση κατανάλωση καυσίμου του κυμαίνεται αναλόγως της έκδοσης από τα 8,9 – 9,6 κιλά/100χλμ. Πέραν αυτού, χάρη στην πληρέστατη γκάμα εκδόσεων του, το Iveco Daily είναι σε θέση να καλύψει πολλαπλές λύσεις με τις εκδόσεις Van να έχουν μεικτό βάρος από 3,3 – 7,0 τόνους. και ωφέλιμο όγκο φόρτωσης από 7,3 – 19,6 κ.μ., μια εξαιρετική επίδοση για τα δεδομένα της κατηγορίας. 

Mercedes-Benz Sprinter NGT
Το Mercedes-Benz Sprinter NGT (Natural Gas Technology) είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις με μονό τύπο καυσίμου (φυσικό αέριο) ή διπλό τύπο καυσίμου (βενζίνη/φυσικό αέριο). Ανάλογα με το μεικτό βάρος του οχήματος (3,5 ή 5,0 τόνοι), το Sprinter NGT μπορεί να εφοδιαστεί με έξι δεξαμενές φυσικού αερίου συνολικής χωρητικότητας 46 κιλών, ή τρεις δεξαμενές φυσικού αερίου συνολικής χωρητικότητας 39 κιλών αντίστοιχα. Ένα από τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν το γερμανικό μοντέλο είναι πως, ο 1.800άρης κινητήρας του (156 ίπποι, 240 Nm ροπής) είναι σε θέση να λειτουργήσει μόνο με φυσικό αέριο (στις εκδόσεις μονού καυσίμου) με το ρεζερβουάρ βενζίνης να έχει χωρητικότητα μόλις 15 λτ. που επαρκούν για την εκκίνηση του κινητήρα και καταστάσεις έκτακτης ανάγκης όπου δεν είναι δυνατός ο ανεφοδιασμός του οχήματος με φυσικό αέριο. Στις εκδόσεις με διπλό τύπο καυσίμου, το ρεζερβουάρ της βενζίνης είναι χωρητικότητας 100 λτ. Σε κάθε περίπτωση, το Mercedes-Benz Sprinter NGT εμφανίζει μέγιστη αυτονομία έως και 1.200 χλμ. με μέγιστο ωφέλιμο φορτίο του να κυμαίνεται από τα 1.150 – 3.466 κιλά ανάλογα με την έκδοση. 

Piaggio Porter GreenPower
Μια από τις εταιρείες με μακρόχρονη παράδοση στην εξέλιξη κινητήρων με εναλλακτικούς τύπους καυσίμου (αλλά και ηλεκτροκίνητες εκδόσεις οχημάτων) είναι η Piaggio Professional. Η περίπτωση του Porter αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα με τις εκδόσεις «GreenPower» να εφοδιάζονται πλέον με έναν MultiTech κινητήρα 1.308 κ.εκ. που αποδίδει ισχύ 83 ίππων και μέγιστη ροπή 112 Nm. Η τροφοδοσία του εν λόγω μηχανικού συνόλου γίνεται από μια δεξαμενή βενζίνης 40 λτ. και μια δεξαμενή φυσικού αερίου χωρητικότητας από 55 κιλά, ανάλογα με την έκδοση του οχήματος (Porter ή Porter Maxxi). Σε κάθε περίπτωση, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τον τύπο καυσίμου με τον οποίο επιθυμεί να λειτουργήσει ο κινητήρας μέσω ενός διακόπτη στο ταμπλό, δεξιά από το τιμόνι ενώ, τέσσερις λυχνίες LED τον ενημερώνουν για την ποσότητα αερίου καυσίμου που διαθέτει στις δεξαμενές του. Τέλος, πέραν του σαφέστατα οικολογικού χαρακτήρα τους, οι εκδόσεις Porter GreenPower είναι σε θέση να υποστηρίξουν φορτία με βάρος έως και 1.120 κιλά.

Volkswagen Caddy TGI
Διαθέσιμο σε επιβατικές και επαγγελματικές εκδόσεις με κανονικό ή μακρύ (Maxi) μήκος αμαξώματος, το νέο VW Caddy TGI BlueMotion, εφοδιάζεται με ένα μηχανικό σύνολο 1,4 λτ. που αποδίδει ισχύ 110 ίππων από τις 4.800 – 6.000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 200 Nm από τις 1.500 – 3.500 σ.α.λ. Η μέση κατανάλωση φυσικού αερίου (CNG) ορίζεται στα 4,1 κιλά/100 χλμ. (4,3 κιλά/100 χλμ. στις εκδόσεις Caddy Maxi) και οι εκπομπές CO2 στα 112 γρ./χλμ. (από 123 γρ./χλμ. για τις εκδόσεις με κιβώτιο DSG). Κατά την εκκίνηση του και μέχρι να «ζεσταθεί» σε θερμοκρασίες κάτω από -10 βαθμούς Κελσίου, το εν λόγω μηχανικό σύνολο κάνει χρήση της αμόλυβδης βενζίνης ως καύσιμο (από μια δεξαμενή 13 λτ. που φέρουν όλες οι εκδόσεις) ωστόσο, από εκεί και πέρα λειτουργεί με αποκλειστική χρήση του φυσικού αερίου. Οι δεξαμενές του FISIKON εδράζονται κάτω από το δάπεδο του χώρου φόρτωσης. Στην περίπτωση του Caddy είναι τέσσερις, με συνολική χωρητικότητα 26 κιλών, ενώ στο Caddy Maxi είναι πέντε με χωρητικότητα 37 κιλών. Με βάση τη μέση κατανάλωση φυσικού αερίου που προαναφέραμε, το Caddy TGI BlueMotion επιδεικνύει αυτονομία έως 630 χλμ. (860 χλμ. στις εκδόσεις Maxi) ,την ίδια στιγμή που ο ωφέλιμος όγκος του χώρου φόρτωσης παραμένει αναλλοίωτος στα 3.200 λτ. (Caddy Van) ή στα 4.130 λτ. (Caddy Maxi Van) αντίστοιχα.

Volkswagen eco load up!
Παρά το γεγονός ότι το συνολικό μήκος του αμαξώματος του δεν υπερβαίνει τα 3,54 μ., το μικρό επαγγελματικό πόλης της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας είναι σε θέση να προσφέρει έναν εξαιρετικό χώρο φόρτωσης με μήκος 1.209 χλστ., πλάτος 948 χλστ. και ύψος 873 χλστ., όπου μπορούν να φιλοξενηθούν αντικείμενα με συνολικό όγκο 990 λτ. και βάρος έως και 438 κιλών (422 κιλά στην έκδοση με eco με καύσιμο το φυσικό αέριο). Το mini-vanette της VW προσφέρεται σε δύο βενζινοκίνητες εκδόσεις με ένα μηχανικό σύνολο 1,0 λτ. που αποδίδει ισχύ 60 ή 75 ίππων, με τη μέση κατανάλωση καυσίμου του να ορίζεται στα 4,5 ή 4,7 λτ./100 χλμ. και τις εκπομπές ρύπων στα 105 ή 108 γρ./χλμ. Παράλληλα όμως είναι διαθέσιμο και στην έκδοση «eco load up!», όπου ο 3κύλιδρος κινητήρας των 999 κ.εκ. αποδίδει ισχύ 68 ίππων και κάνει χρήση του φυσικού αερίου ως καύσιμο, καταναλώνοντας 2,9 κιλά/100 χλμ., με τις εκπομπές CO2 να ορίζονται στα 79 γρ./χλμ. Ειδικά για την έκδοση «eco load up», δύο δεξαμενές φυσικού αερίου με συνολική χωρητικότητα 11 κιλών και το ρεζερβουάρ βενζίνης των 10 λτ., διασφαλίζουν μέγιστη αυτονομία της τάξης των 600 χλμ. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center