Ο 1,3 MTJ τραβάει εξαιρετικά από τις 2.000 έως τις 3.600 σ.α.λ., ενώ είναι οικονομικός σε κατανάλωση.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο 1,3 MTJ τραβάει εξαιρετικά από τις 2.000 έως τις 3.600 σ.α.λ., ενώ είναι οικονομικός σε κατανάλωση.

Κινητήρας: Τραβάει καλά και είναι οικονομικός

153.636 Επισκέψεις στο άρθρο (17/11/2017)

Κάτω από το καπό του Fiat Tipo της δοκιμής βρίσκεται ο πολύ γνώριμος 1,3 MTJ κινητήρας των 95 ίππων και 200 Nm ροπής του γκρουπ. Αυτός φαίνεται ότι ταιριάζει όμορφα στον χαρακτήρα του μοντέλου καθώς και τραβάει καλά και είναι οικονομικός σε κατανάλωση. Πιο συγκεκριμένα και στην πράξη, μέχρι τις 2.000 σ.α.λ. δείχνει ελάχιστα ράθυμος (σε καμία περίπτωση όμως δεν κρεμάει), όμως από εκεί και ύστερα «ξεσπάει». Αναφορικά με τις επιδόσεις τα πρώτα 100 χλμ./ώρα ήρθαν 13,7 δλ. νούμερο που έχει απόκλιση από το επίσημο νούμερο του κατασκευαστή, ενώ οι ρεπρίζ κρίνονται καλές χάρη και στη σωστή κλιμάκωση του κιβωτίου των 5 σχέσεων. Τέλος, αναφορικά με την κατανάλωση, αυτή κυμάνθηκε υψηλότερα από το αισιόδοξο 3,7 της εργοστασιακής μέτρησης. Συγκεκριμένα ήταν στα 5,6 λτ./100 χλμ., νούμερο στη μέση της κατάταξης των μετρήσεών μας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

BRIDGESTONE TURANZA 6
test center