Οι βενζινοκίνητες εκδόσεις με μικρού κυβισμού μοτέρ πολιορκούν τις αντίστοιχες πετρελαιοκίνητες.

Οι βενζινοκίνητες εκδόσεις με μικρού κυβισμού μοτέρ πολιορκούν τις αντίστοιχες πετρελαιοκίνητες.

Focus 125PS vs 308 110PS vs Auris 116PS vs Golf 115PS

32.321 Επισκέψεις στο άρθρο (11/6/2016)

Οι μικρού κυβισμού τούρμπο βενζινοκινητήρες περνούνε στην αντεπίθεση και κοιτάνε στα ίσα τους diesel ξεχωρίζοντας με την οικονομία καυσίμου και τις σβέλτες επιδόσεις. Συγκρίνουμε τα Ford Focus και VW Golf των 1.000 κυβικών με τα Peugeot 308 και Toyota Auris στα 1,2 λίτρα.

Μπορεί το diesel να είναι must στην ελληνική αγορά τα τελευταία χρόνια, ωστόσο τα πράγματα δείχνουν πως η βενζίνη έχει ξεκινήσει την αντεπίθεσή της μιας και όλο και πιο συχνό είναι το φαινόμενο των μικρών τούρμπο βενζίνης με καλές επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση, που εκτός των άλλων έρχονται με ένα σημαντικό πλεονέκτημα. Την αισθητά χαμηλότερη τιμή απόκτησης σε σχέση με το αντίστοιχο diesel μοντέλο. Παρακάτω συγκρίνουμε τέσσερις από τις πιο αξιόλογες προτάσεις την αγοράς, το Ford Focus που ήταν και πρωτεργάτης στην εν λόγω κατηγορία, το Peugeot 308 που διαθέτει ένα σύγχρονο βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων, το VW Golf που κατέβηκε για πρώτη φορά στα 1.000 κυβικά και το Toyota Auris το οποίο απέκτησε τούρμπο κινητήρα μετά από ένα μεγάλο χρονικό διάστημα αναμονής. Ας πάρουμε, λοιπόν τα πράγματα με την σειρά...
Είναι θέμα εμφάνισης…
Σίγουρα όταν η κουβέντα έρχεται στην εμφάνιση το υποκειμενικό στοιχείο είναι έντονο, ωστόσο το Focus δείχνει πιο δυναμικό από τα τρία, ειδικά στο εμπρός μέρος, όπου δεσπόζει η χαρακτηριστική τραπεζοειδής μάσκα και τα powerdomes στο καπό. 
Από την άλλη, αρκετά «αιχμηρή» είναι και η σχεδίαση του Toyota Auris, που καταφέρνει να δείχνει πως βρίσκεται σε κίνηση ακόμη και σταματημένο, ενώ το VW Golf είναι το πιο συγκρατημένο σχεδιαστικά ακολουθώντας τη δοκιμασμένη συνταγή της γερμανικής φίρμας, αλλά ξεχωρίζει η «κλειστή» μάσκα μέρος του πακέτου μέτρων οικονομίας BlueMotion. Τέλος, το Peugeot 308 συνδυάζει τον δυναμισμό με το εκλεπτυσμένο στιλ, κυρίως λόγω των δυναμικών καμπύλων του και της σχεδίασης του εμπρός μέρους. Σε κάθε περίπτωση η τελική ετυμηγορία είναι δική σας, για αυτό και ας περάσουμε στα υπόλοιπα θέματα…

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ELASTIKA 2024
moto