• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Όπως διαρρέει, η έκδοση βενζίνης θα προσφέρει μέχρι 282 ίππους.

Το βενζινοκίνητο ST θα υιοθετήσει τον 1.5 υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο κινητήρα του σημερινού Focus.

Για το diesel ST νέας γενιάς, πληροφορίες αναφέρουν ότι δεν είναι σίγουρο ότι θα συνεχίσει με τον 2.0 λίτρων Duratorq κινητήρα 185 ίππων και 400Nm ροπής.

Αναμένεται να ντεμπουτάρει την Άνοιξη του 2018.

Έρχεται νέο Focus ST

Διαβάστηκε από 13073 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 11/5/2017

To επόμενο έτος θα δούμε το Ford Focus ST νέας γενιάς αλλά τα ερωτήματα είναι: Mε ποιον κινητήρα; Ποιες είναι οι επιλογές για τις εκδόσεις βενζίνης και diesel; Δείτε τις απαντήσεις.

 
To τρίτης γενιάς Ford Focus κυκλοφορεί απαράλλακτο εδώ και καιρό, για αυτό η αντικατάσταση του θεωρείται σίγουρη. Όπως και στο σημερινό, και στο ST νέας γενιάς  θα υπάρχει ποικιλία εκδόσεων σε βενζίνη και diesel. Όπως διαρρέεται, η έκδοση βενζίνης θα προσφέρει μέχρι 282 ίππους.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα, το βενζινοκίνητο ST θα υιοθετήσει τον 1.5 υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο κινητήρα του σημερινού Focus και του 2017 Escape και όχι τον Εcoboost 2.0 λίτρων του Focus ST.

Ωστόσο, ο κινητήρας των 1.5 λίτρων παράγει μόνο 181 ίππους με 240Nm ροπής για το SUV και 179 PS με 240Nm ροπής για το Focus για αυτό η εταιρία σκέφτεται να υιοθετήσει διαφορές τεχνολογίες όπως ο άμεσος ψεκασμός του κινητήρα και η απενεργοποίηση κυλίνδρων για να κάνει τον κινητήρα πιο αποδοτικό ώστε να φτάσει τους ίππους που έχει βάλει ως στόχο.  H ανανεωμένη έκδοση θα πρέπει να πληροί τα αυστηρά όρια εκπομπών CO2 το 2021 της Ευρώπης.
Για το diesel ST νέας γενιάς, πληροφορίες αναφέρουν ότι δεν είναι σίγουρο ότι θα συνεχίσει με τον 2.0 λίτρων Duratorq κινητήρα 185 ίππων και 400Nm ροπής. Αντίθετα είναι πιθανό αλλάξει σε ένα μικρότερο κινητήρα 1.5 λίτρων.

Δημοσιεύματα που ήρθαν στο φως της δημοσιότητας αναφέρουν ότι, το ολοκαίνουριο Focus ST αναμένεται να ντεμπουτάρει την Άνοιξη του 2018 θα υπάρχει μια σειρά εκδόσεων διαθέσιμες όπως η Trend, η Active, η ST-Line, η Titanium και η Vignale.

Πώς κρίνετε την αλλαγή του στους κινητήρες;

(το αυτοκίνητο στις φωτογραφίες είναι το Focus ST του 2015)

 
  • νικος

    αυτο που βλεπω ειναι οτι ο ντιζελ ειναι παρων και μαλιστα στα 1500 cc. τον θανατο των ντιζελ δεν βλεπω και μαλλον παμε για ανασταση με πυροτεχνηματα.

     
  • panos_m

    Φοβερό αυτοκίνητο σε όλα. Εάν κάνει & αυτό με τον μικρό κινητήρα & μεγάλη ιπποδύναμη, το βλέπω το ford να εκτοξεύεται σε πωλήσεις σε όλη την Ευρώπη. Αρκεί να έχει μία λογική τιμή.

     

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ Υπηρεσίες - Προϊόντα