O biturbo 2,0 TDCi κινητήρας των 210 ίππων και των 450 Nm ροπής κινεί με άνεση το θηριώδες Ford Edge των 1.949 κιλών προσφέροντας καλές επιδόσεις, πολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας, αλλά και ευχά
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

O biturbo 2,0 TDCi κινητήρας των 210 ίππων και των 450 Nm ροπής κινεί με άνεση το θηριώδες Ford Edge των 1.949 κιλών προσφέροντας καλές επιδόσεις, πολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας, αλλά και ευχάριστο ήχο.

Kινητήρας: Πάει, αλλά «καίει» σχεδόν 10,0 λτ./100 χλμ.

73.077 Επισκέψεις στο άρθρο (13/4/2017)

Το μοντέλο της δοκιμής μας «φορούσε» τον 2λιτρο TDCi bi-turbo κινητήρα των 210 ίππων και των 450 Nm ροπής, ο οποίος συνοδεύεται αποκλειστικά από 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, το γνωστό πλέον PowerShift. Στην πράξη ο κινητήρας κινεί με άνεση το θηριώδες SUV των 1.949 κιλών προσφέροντας καλές επιδόσεις, πολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας, αλλά και ευχάριστο τεχνητό ήχο, που έχει τη χροιά ενός V8 βενζίνης! To κιβώτιο εξασφαλίζει ομαλές εναλλαγές σχέσεων, που μάλιστα μπορούν να γίνουν και από τα paddles στο τιμόνι,  ωστόσο η ταχύτητά τους δείχνει να υστερεί σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Με 210 άλογα, biturbo, τετρακίνηση και τόσα κιλά, η μέση θεωρητική κατανάλωση των 5,9 λτ./100 χλμ. είναι τουλάχιστον ουτοπική και νούμερα μεταξύ 9,6 και 10,5 λτ./100 χλμ. είναι πιο ρεαλιστικά. Αν προσπαθήσεις επί τούτου η κατανάλωση μπορεί να πέσει κοντά στα 7,6 λτ./100 χλμ. Σε κάθε περίπτωση πάντως τα 152 γρ. CO2/χλμ. πάντως δεν επιτρέπουν την ελεύθερη είσοδο στον πράσινο δακτύλιο της Αθήνας…


Η αντιπροσωπεία προφανώς και δεν περιμένει να ξεπουλήσει, ωστόσο λανσάρει το Ford Edge για να τονίσει μεταξύ άλλων και τη νέα δυναμική της μάρκας.

Η αντιπροσωπεία προφανώς και δεν περιμένει να ξεπουλήσει, ωστόσο λανσάρει το Ford Edge για να τονίσει μεταξύ άλλων και τη νέα δυναμική της μάρκας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Κάντε κλικ για να δείτε τα Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
OPEL