Κοινός παρανομαστής και των τριών μικρών είναι ότι λύνουν τα χέρια με τα αυτόματα κιβώτιά τους. Σε συνδυασμό και με τα compact αμαξώματα στην πόλη δεν παίζονται.

Ζωντανές επιδόσεις και πολιτισμένο χαρακτήρα έχει το Toyota Yaris με το Multidrive κιβώτιο.

Το Ford Fiesta χρησιμοποιεί κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Powershift. Εξωτερικά δε διαφέρει από τις συμβατικές εκδόσεις και ξεχωρίζει με την τονισμένη τραπεζοειδή μάσκα μπροστά.

To Nissan Micra ξεχωρίζει για την ευκολία οδήγησης και την ευελιξία του στην πόλη, πόσο δε με το αυτόματο κιβώτιο CVT.

3 Μικρά αυτόματα μοντέλα

49.866 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/6/2014

Ο συνδυασμός αυτόματου κιβωτίου και compact διαστάσεων απογειώνει την ευελιξία σύγχρονων μικρών μοντέλων, όπως το Ford Fiesta, το Nissan Μicra και το Toyota Yaris. Και μάλιστα το καθένα με το δικό του ιδιαίτερο τρόπο!

 
Ford Fiesta 1,0 EcoBoost Powershift
Στα γρήγορα:
• Koστίζει 14.167 ευρώ
• Είναι 1,0 λτ. τούρμπο με 100 ίππους
• Καίει 4,9 λτ./100 χλμ.
• Πληρώνει τέλη 102,6 ευρώ

Toyota Yaris 1,33 Multidrive
Στα γρήγορα:
• Koστίζει 13.660 ευρώ
• Είναι 1,33 λτ. με 99 ίππους
• Καίει 5,1 λτ./100 χλμ.
• Πληρώνει τέλη 102,6 ευρώ

Nissan Micra 1,2 CVT
Στα γρήγορα:
• Koστίζει 10.980 ευρώ
• Είναι 1,2 λτ. με 80 ίππους
• Καίει 5,4 λτ./100 χλμ.
• Πληρώνει τέλη 137,5 ευρώ

Τα φώτα σε αυτό το άρθρο πέφτουν κυρίως στο αυτόματο κιβώτιο, που χρησιμοποιούν τα μοντέλα που πρωταγωνιστούν. Το Fiesta είναι πλέον διαθέσιμο και με το σοφιστικέ ημιαυτόματο διπλού συμπλέκτη κιβώτιο Powershift της Ford, ενώ για το Μicra οι τεχνικοί της Nissan έχουν προτιμήσει ένα CVT κιβώτιο με συνεχώς μεταβαλλόμενη σχέση μετάδοσης. Το προσφιλές στους Ιάπωνες CVT κιβώτιο διαθέτει και το Toyota Yaris για την έκδοση Multidrive με τον κινητήρα βενζίνης. Ωστόσο, στην πετρελαιοκίνητο έκδοση, το Yaris προσφέρεται με σειριακό κιβώτιο Multimode, το οποίο διαθέτει ρομποτικό συμπλέκτη για να κάνει σειριακές, αλλά και αυτόματες αλλαγές!