Το Peugeot 208 έχει τα περισσότερα κυβικά, υπερισχύει σε επιδόσεις, ενώ καταφέρνει να είναι και οικονομικό στην πράξη.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Peugeot 208 έχει τα περισσότερα κυβικά, υπερισχύει σε επιδόσεις, ενώ καταφέρνει να είναι και οικονομικό στην πράξη.

Κινητήρες: Περισσότερα κυβικά, περισσότερη ροπή

38.085 Επισκέψεις στο άρθρο (23/12/2016)

Στο πεδίο των κινητήρων έχουμε να παρατηρήσουμε πως η ιπποδύναμη των τριών μοντέλων είναι αντίστοιχη του κυβισμού τους. Το μικρότερο σε κυβισμό Yaris αποδίδει 90 άλογα, το 1.500άρι Fiesta 95, ενώ το Peugeot 208 του 1,6 λίτρου αγγίζει τα 100 PS. Αντίστοιχα ανάλογες διαφορές υπάρχουν και στη ροπή, με το γαλλικό μοντέλο να έχει 254 Nm και να υπερτερεί στο πεδίο των επιδόσεων, όπως φαίνεται από τις μετρήσεις. Ωστόσο, αυτό που έχουμε να σημειώσουμε, είναι πως οι διαφορές αυτές είναι αισθητές περισσότερο στα χαρτιά μιας και στην πράξη, τελικά τα κυβικά δεν δείχνουν να αποτελούν ακρογωνιαίο λίθο της λειτουργίας των κινητήρων. ¶λλωστε και η διαφορά στο 0-100 ή τις ρεπρίζ είναι μιρκές. Δηλαδή και με τα τρία μοντέλα θα κινηθείς σβέλτα όταν τα πιέσεις, ενώ και τα τρία μοντέλα έχουν δύναμη και τραβάνε καλά από χαμηλά. Αν τώρα, πρέπει οπωσδήποτε να βρούμε κάποια διαφορά, τότε θα αναφερθούμε στις μικρές αποκλίσεις της κατανάλωσης, όπου το Peugeot 208 τελικά καταφέρνει να είναι οικονομικότερο, παρά τον μεγαλύτερο κυβισμό από τα άλλα δύο.


Αν και ο πιο αδύναμος, ο 1,4 D-4D κινητήρας του Yaris τα καταφέρνει καλά στις επιδόσεις. Επίσης, είναι και ο μόνος με 6άρι κιβώτιο.

Αν και ο πιο αδύναμος, ο 1,4 D-4D κινητήρας του Yaris τα καταφέρνει καλά στις επιδόσεις. Επίσης, είναι και ο μόνος με 6άρι κιβώτιο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
NISSAN