Δείτε αναλυτικά τα τεχνικά χαρακτηριστικά των δυο μοντέλων.

Δείτε αναλυτικά τα τεχνικά χαρακτηριστικά των δυο μοντέλων.

Κινητήρες: Πιο γρήγορο το Fiesta

54.400 Επισκέψεις στο άρθρο (9/3/2017)

Με απόδοση που και στις δύο περιπτώσεις ξεπερνάει τους 200 ίππους (215 είναι η απόδοση του ST200 σε overboost) οι αντίστοιχης χωρητικότητας (1,6 λίτρων) κινητήρες των δύο μικρών είναι σε θέση να χαρίσουν αξιοζήλευτες επιδόσεις, σε συνάρτηση και με το χαμηλό τους βάρος. Ο κινητήρας του Fiesta ST200 έχει νέα χαρτογράφηση εγκεφάλου και νέο κορωνοπήνιο που κονταίνει την τελική σχέση μετάδοσής του, αλλά λόγω των επιπλέον ίππων του, δεν περιορίζεται η τελική ταχύτητά του σε σχέση με την έκδοση των 182 ίππων του απλού Fiesta ST. Παράλληλα το μοτέρ έχει «γεμίσει» και δείχνει πιο ζωντανό και με καλύτερη απόκριση σε όλο το φάσμα του, επιτυγχάνοντας καλύτερες τιμές επιδόσεων κυρίως στις ρεπρίζ. Το «γρέζι» που φτάνει στην καμπίνα μέσω του sound symposer συμπληρώνει την εικόνα του πιο δυνατού Fiesta στην μακρόχρονη ιστορία του.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Ο κινητήρας του Peugeot 208 GTi by Peugeot Sport είναι και το μοναδικό τμήμα που δεν έχει δεχθεί καίριες επεμβάσεις από την Peugeot Sport. Όπως και στην απλή GTi έκδοση του 208 έτσι και εδώ αποδίδει 208 ίππους, όμως έχει ελαφρώς μεγαλύτερη ροπή (300 από 280 Nm).  Στην πράξη ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 1,6 λίτρων παρουσιάζει πολύ καλό τράβηγμα από χαμηλά και βρίσκεται στα φόρτε του στις μεσαίες στροφές λειτουργίας του, ενώ στα αυτιά εδώ φτάνει ο ήχος των εξατμίσεων. Το κιβώτιο είναι 6τάχυτο και αν και δεν έχει την τέλεια αίσθηση, προσφέρει καλό κούμπωμα, με την κλιμάκωσή του να είναι και πιο κλειστή από την έκδοση GTi. Οι επιδόσεις είναι κατά 0,8 δλ. καλύτερες στο Fiesta ST σε όλες τις μετρήσεις των ρεπρίζ, με το Peugeot να εμφανίζει καλύτερες τιμές επιτάχυνσης από στάση. Και στην κατανάλωση το Fiesta παίρνει κεφάλι, αφού σε συνθήκες πραγματικής κατανάλωσης, απαιτεί  9,0 λτ./100 χλμ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
moto