Το Kuga «κρύβει» περίτεχνα τις crossover αδυναμίες σε οδηγικό επίπεδο προσφέροντας την καλύτερη αίσθηση ανάμεσα στα τρία.
Οδική συμπεριφορά: Ξεχωρίζει το Kuga
Οδηγικά τα 3 crossover που συγκρίνουμε διαφοροποιούνται αισθητά, με το Nissan Qashqai να επικεντρώνεται στην άνεση, το Ford Kuga στην οδηγική αίσθηση και το Tiguan να τοποθετείται κάπου ανάμεσα και στους δυο αυτούς άξονες. Στο δρόμο λοιπόν το Qashqai είναι αισθητά πιο άνετο σε σχέση με τα άλλα δυο μέσω της μαλακής ρύθμισης της ανάρτησής του, θυσιάζοντας ωστόσο την ευχαρίστηση στην οδήγηση. Στην πράξη είναι το μοναδικό ανάμεσα στα τρία που δείχνει το βάρος του, παρουσιάζοντας μια πλαδαρότητα στο δρόμο η οποία είναι έντονη σε κάθε αλλαγή κατεύθυνσης με τις κλίσεις να είναι αισθητές παρά την άμεση επέμβαση του ESP. Με λίγα λόγια το Qashqai είναι ένα ασφαλές αυτοκίνητο αρκετά ευέλικτο αλλά και αδιάφορο όπως ορίζει η crossover κατηγορία, με τις εξαιρέσεις της βέβαια. Μια από εκείνες είναι το Ford Kuga, το οποίο είναι το μόνο από τα τρία που εφοδιάζεται με άξονα πολλαπλών συνδέσμων και στις δικίνητες εκδόσεις του. Η ανάρτησή του είναι σφιχτά ρυθμισμένη με αποτέλεσμα να «χάνει» σε άνεση αλλά να διακρίνεται σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς και αίσθησης. Το Kuga παρουσιάζει πολύ θετικό πάτημα «γεμίζοντας» τον οδηγό του και παρακινώντας τον να κινηθεί σβέλτα παρά το crossover της «κατασκευής». Θα στρίψει ουδέτερα με μικρές κλίσεις και με μικρή προσπάθεια από τον οδηγό του ο οποίος έχει στην διάθεσή του και το πιο «επικοινωνιακό» τιμόνι ανάμεσα στα τρία. Το VW Tiguan αναβαθμίστηκε αισθητά στην νέα του γενιά και σε οδηγικό επίπεδο και αν και σφιχτό, προσφέρει καλά επίπεδα άνεσης και την καλύτερη ποιότητα κύλισης μεταξύ των τριών. Είναι ουδέτερο και αποτελεσματικό στους γρήγορους ρυθμούς και, όπως και το Kuga, ευχαριστεί σε τέτοιες συνθήκες. Ειδικότερα για το βενζινοκίνητο Tiguan της σύγκρισης, αυτό ξεχωρίζει μέσω της ευκολίας του να κρατάει ψηλά τις ταχύτητες σε δρόμους με στροφές εκμεταλλευόμενο το πιο ευρύ φάσμα λειτουργίας του. Τα φρένα είναι πιο αποτελεσματικά στο Κuga (λόγω και των μεγαλύτερων ελαστικών του), ωστόσο η αίσθηση στο μεσαίο πεντάλ είναι καλύτερη στο Tiguan με το Qashqai να χάνει και σε αυτό το κομμάτι της αίσθησης.
Το Qashqai είναι το πιο άνετο από τα τρία και αυτό είναι το μοναδικό δυνατό του σημείο οδηγικά.
Εγω θελω να δω πως προκυπτει το 3,8lt καταναλωση του Qashqai που γραφουν τα προσπεκτους της Nissan. Γελαει ο κοσμος.
Με το ζόρι από ότι βλέπω να προτιμηθεί μέσα στην λίστα το vw tiguan που δεν αξίζει από τους <<συντάκτες>> μόνο και μόνο επειδή έχει σαν extra την οθόνη 12',υπάρχει μια φορά σε συγκριτικό με άλλα αμάξια οι συντάκτες σας να μην προτιμήσουν κάποιο μοντέλο της vw;αυτό να δούμε και τι στον κόσμο.
έλα ρε...καίει 9 λίτρα το 1400άρι τιγγουάν? ποιος θα το φανταζότανε....
Απέναντι στα άλλα δύο το vw δεν έχει καμιά τύχη όσο και να προμοτάρετε από έντυπα,διαδίκτυο κτλ.Αρχηγός το Nissan ως συνήθως και με τρελές πωλήσεις,και το ford κουκλί και αυτό.
Ωραία σύγκριση λοιπόν Συγκρίνω κινητήρες diesel-diesel-βενζίνη διότι είναι κοντά στη τιμή……..κουφό Που να βάλω την τιμή diesel του VW, θα βγει εκτός από τα…… αποδυτήρια και μετά θα τα ακούσω…. Οπότε ας πασάρω στους ιθαγενείς ………αυτό που μου εχουν πει….. ΞΥΠΝΑΤΕΕΕΕΕΕ……
1. Quasquai 2. Kuga 3. Δεν υπάρχει . VW με TSI μοτέρ δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ περίπτωση. Εκτός αν θες τα πρώτα 60.000χλμ να ρισκάρεις να σπάσει, όπως τόσα άλλα.
SUV δεν θα έπαιρνα με τίποτα. Αν είναι να ξεχωρίσω όμως κάποιο (δικίνητο) αυτό είναι το HONDA HRV με το βενζινοκινητήρα. Τα υπόλοιπα τα βρίσκω όλα βαρετά.
Jeep Renegade ρε παιδια? Μετά το Nissan το πιο καλοπουλημένο SUV το 2016, δε θα το βάλετε ΠΟΤΕ σε κάποιο συγκριτικό??
Και. Αυτο τωρα, εσεις το λετε σύγκριση! Αν δεν σπασεις αυγα, ομελετα δεν γινεται!!!
Άτοπο το συγκριτικό τουλάχιστον ώς προς το μέρος της αντιπαράθεσης των 2 diesel με το βενζινοκίνητο VW. Συγκριτικό ανάγκης θα το έλεγα. ΜΦΧ
Θα περιμένω να δω Κ το SKODA KODIAQ έχω ακούσει τα καλύτερα..