• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το Toyota C-HR αλλάζει τα δεδομένα με την ξεχωριστή, στα όρια της πρόκλησης, κουπέ σχεδίασή του.

To SEAT Ateca θυμίζει ψηλότερο και μεγαλύτερο Leon, πράγμα λογικό αφού άλλωστε σε αυτό βασίστηκε.

Kuga Vs Ateca Vs C-HR

Διαβάστηκε από 17232 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/4/2017

Crossover που χαίρεσαι να οδηγείς! Μπορεί ο crossover χαρακτήρας να συνδυαστεί και με «ζωντανά» οδικά χαρακτηριστικά; Και όμως μπορεί! Το γρήγορο Kuga, το προκλητικό C-HR ή το ευρύχωρο Ateca; Εσείς ποιό προτιμάτε;

 
Με την πρώτη ματιά, oι έννοιες «οδηγική ευχαρίστηση» και «crossover χαρακτήρας» δεν δείχνουν και τόσο συμβατές: Η μεν πρώτη μεταξύ άλλων απαιτεί χαμηλό κέντρο βάρους, σφιχτή και με μικρή διαδρομή ανάρτηση, ενώ η δεύτερη ακριβώς τα αντίθετα. Πως μπορούμε λοιπόν να μιλάμε για crossover, που βάζουν τον οδηγό σε ρόλο πρωταγωνιστή; Και όμως υπάρχουν προτάσεις στην αγορά, που καταφέρνουν τη χρυσή τομή: Ford Kuga, SEAT Ateca και Toyota C-HR καταρρίπτουν τον μύθο, που θέλει τα crossover αδιάφορα στην οδήγηση, ειδικά στις βασικές βενζινοκίνητες εκδόσεις τους. Το ανανεωμένο Kuga μάλιστα έχει και το πλεονέκτημα των 150 ίππων από τον 1,5 EcoBoost κινητήρα και το οποίο δικαιολογεί την πιο τσιμπημένη τιμή του (από 22.095 ευρώ). Από την άλλη το SEAT Ateca είναι το μόνο μικρομεσαίο crossover με 1.000άρη κινητήρα και η τιμή του είναι εξαιρετική (19.950 ευρώ). Το Toyota C-HR με τον 1,2 λτ. turbo κινητήρα των 116 ίππων επίσης ξεκινάει από χαμηλά με τιμή 20.520 ευρώ. SEAT Ateca και Toyota C-HR είναι δύο εντελώς νέες προτάσεις στην κατηγορία των crossover/SUV, που κυριολεκτικά επελαύνουν. Στην Ευρώπη μάλιστα πέρσι ήταν η πρώτη κατηγορία σε πωλήσεις! Αλλά και στην Ελλάδα δεν πάνε πίσω. 
 
Εμφάνιση: Το C-HR βγάζει μάτι!
Η κατηγορία δεν μας έχει συνηθίσει σε ριζοσπαστικά σχήματα, αλλά όπως φαίνεται το C-HR (Coupe High-Rider) ήρθε για να αλλάξει τα δεδομένα, ξεφεύγοντας από τα καθιερωμένα και ξεχωρίζοντας με την μοναδική του σχεδίαση, που σύμφωνα με τους Ιάπωνες, είναι εμπνευσμένη από το σχήμα και τις ακμές του διαμαντιού. Κακά τα ψέμματα, σχεδιαστικό «διαμάντι» το C-HR, που δείχνει πως όταν θέλουν οι Ιάπωνες μπορούν. Οι περισσότεροι το χαζεύουν, υπάρχουν όμως και πολλοί, που το θεωρούν υπερβολικά φαντεζί, ειδικά στο πίσω μέρος με τα εντυπωσιακά φώτα και την απόλυτα coupe σχεδίαση της οροφής Σε κάθε περίπτωση το C-HR δείχνει στο μάτι πολύ πιο compact από ότι είναι (4.360 χλστ.). Το Ford Kuga, η δεύτερη γενιά του οποίου έχει δεχθεί ανανέωση, ξεχωρίζει κυρίως χάρη στην νέα τραπεζοειδή μάσκα, αλλά και τις πιο επιβλητικές του διαστάσεις (μήκος 4.531 χλστ.). Τo μήκους 4.363 χλστ. SEAT Ateca χάρη στις ακμές του έχει αρκετό δυναμισμό και θυμίζει αρκετά ένα ψηλωμένο και μακρύτερο Leon, αλλά συγκριτικά είναι το πιο συγκρατημένο σε σχεδίαση.  

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • Jimmys

    Το έχω ξαναγράψει, αλλά θα το ξαναπώ. Σε κακοτράχαλο χωματόδρομο τα SUV δεν τα καταφέρνουν καλύτερα από απλά hatchbacks, θες αληθινό τζιπ και όχι "τύπου τζιπ". Επίσης σε καλή στριφτερή άσφαλτο είναι έως και επικίνδυνα λόγο ψηλού κέντρου βάρους και μαλακών αναρτήσεων,χάλια αποστάσεις φρεναρίσματος λόγω βάρους, προφίλ ελαστικών κτλ κτλ... Εκτός από άνεση και στυλ-το οποίο είναι υποκειμενικό καθώς δεν αρέσουν σε όλους- δε βλέπω κάπου αλλού να υπερτερούν από τα hatchbacks.

      2
  • nikos

    Το kuga είναι το καλύτερο με διαφορά από τα άλλα δύο συνολικά! Επίσης με 22000€ παίρνεις περισσότερο εξοπλισμό! Τωρα σαν εμφάνιση το Toyota είναι πιο εντυπωσιακό όμως το Ford πιο επιβλητικό! Έχω όμως μια παρατήρηση. .. λέτε σαν αρνητικά ότι το kuga δεν μπαίνει στο πράσινο δακτύλιο. .. το Toyota δλδ μπαίνει! ?

      2
  • Vac

    Να προσθέσω ότι προφανώς και δεν έχετε δοκιμάσει την έκδοση 1.5 Ecoboost αφού μέχρι και οι φωτογραφίες είναι "δανεισμένες" από την δοκιμή του 1.5Tdci. Εκτός και αν συμβαίνει το αντίθετο Σε κάθε περίπτωση μας δημιουργείτε ερωτηματικά ΜΦΧ

      2
  • Vac

    To Kuga πάει "σφαίρα" αλλά δυστυχώς δεν σας παραθέτουμε τις ρεπρίζ. Περιμένουμε περισσότερα από εσάς Κύριοι ΜΦΧ

      2
  • ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑΣΤΟΣ

    ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. ΤΟ KUGA ΕΙΝΑΙ....... ΑΛΛΟΥ ΣΕ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ.

      2
  • Σπύρος.

    Χιλιάρι τρικύλιδρο SUV, 1,4 τόννων, με ανάλογη των SUV αεροδυναμική, με 4 ενήλικες και αποσκευές, θέλω να το δώ να κάνει μονορούφι μια Αλεξανδρούπολη, ή, ακόμα καλύτερα, τις στροφές για Καρπενήσι ή ας πούμε ένα Πήλιο !

      1

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ Υπηρεσίες - Προϊόντα