Δοκιμάζουμε το Ford Kuga με τον δίλιτρο turbo diesel κινητήρα απόδοσης 180 ίππων και το αυτόματο κιβώτιο Powershift, σε όλα τα τερέν. Πως τα καταφέρνει στην πράξη;

Δοκιμάζουμε το Ford Kuga με τον δίλιτρο turbo diesel κινητήρα απόδοσης 180 ίππων και το αυτόματο κιβώτιο Powershift, σε όλα τα τερέν. Πως τα καταφέρνει στην πράξη;

Test: Νέο Ford Kuga

32.917 Επισκέψεις στο άρθρο (4/9/2016)

Δεν είναι μόνο τα 180 άλογα, η χαμηλή κατανάλωση ή το αυτόματο κιβώτιο Powershift, αλλά και το υψηλό τεχνολογικό προφίλ του που καθιστούν το Ford Kuga της δοκιμής μας ένα δυνατό χαρτί στην κατηγορία.

What is new
-Με το εξελιγμένο SYNC3
-Είναι 2,0 diesel με 180 PS
-Καίει 8,0 λτ./100 χλμ.
-Κοστίζει από 35.023 ευρώ
Στην απαιτητική κατηγορία των SUV, η Ford καταφέρνει με το Kuga να δώσει το δικό της «χρώμα», αυτό του οδηγοκεντρικού και απολαυστικού SUV που παραπέμπει σε επιβατικό στο δρόμο, αλλά ταυτόχρονα και του SUV που είναι ικανό στο χώμα, παρότι το σύστημα τετρακίνησής του δεν διαθέτει κάποιο πολύπλοκο σύστημα. 
Στην προκειμένη περίπτωση δοκιμάζουμε την ισχυρή 2λιτρη έκδοση των 180 ίππων (βγαίνει και με 150 PS), η οποία συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο Powershift και την τετρακίνηση AWD της Ford, ενώ ταυτόχρονα μας συστήνει το νέας γενιάς σύστημα infotainment SYNC3 της Ford.
Με πλούσιο εξοπλισμό και τιμή από 35.023 ευρώ
Η τιμή του Ford Kuga 2,0 TDCI των 180 ίππων ξεκινάει από τα 35.023 ευρώ για την έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο και κρίνεται αρκετά ανταγωνιστική για τα δεδομένα της κατηγορίας. Μάλιστα, συνοδεύεται από ένα καλό επίπεδο εξοπλισμού καθώς περιλαμβάνει εκτός του SYNC3 (βλ. περισσότερα παρακάτω), αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, κάμερα οπισθοπορείας, navi και όλο το πακέτο των ηλεκτρικών συστημάτων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

BRIDGESTONE TURANZA 6
test center