Η Ford Motor Ελλάς και ο όμιλος των ΕΛ.ΠΕ. διοργάνωσαν από κοινού μία ημερίδα-εκδήλωση με σκοπό η μεν να μας ενημερώσει για τις αναβαθμισμένες εκδόσεις των 1,6 και 2,0 Ford Duratorq TDCi diesel.
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η Ford Motor Ελλάς και ο όμιλος των ΕΛ.ΠΕ. διοργάνωσαν από κοινού μία ημερίδα-εκδήλωση με σκοπό η μεν να μας ενημερώσει για τις αναβαθμισμένες εκδόσεις των 1,6 και 2,0 Ford Duratorq TDCi diesel.

Ford: Οικονομία στην πράξη

4.261 Επισκέψεις στο άρθρο (21/11/2014)

Μέσα από πολύ ενδιαφέρουσα ημερίδα-παρουσίαση, η Ford Motor Ελλάς αποδεικνύει στην πράξη ότι τα μοντέλα της μπορούν να πετύχουν εξαιρετικές επιδόσεις σε οικονομία καυσίμου.

Η Ford Motor Ελλάς και ο όμιλος των ΕΛ.ΠΕ. διοργάνωσαν από κοινού μία ημερίδα-εκδήλωση με σκοπό η μεν να μας ενημερώσει για τις αναβαθμισμένες εκδόσεις των 1,6 και 2,0 Ford Duratorq TDCi diesel, που έχουν ανανεωθεί πλήρως με στόχο τη βελτίωση των επιδόσεων και της κατανάλωσης καθώς και τη μείωση των ρύπων, ο δε για να δοκιμάσουμε στην πράξη και να ενημερωθούμε για τις ιδιότητες του BP Ultimate στους σύγχρονους πετρελαιοκινητήρες.Η εκδήλωση ξεκίνησε με την ενημέρωσή μας στις εγκαταστάσεις των ΕΛ.ΠΕ. στον Ασπρόπυργο, όπου εκεί μάλιστα ο Δρ. Βαγγέλης Καρβούνης, Senior Technical Leader & Manager, Global Diesel Powertrain Systems Ford Research & Advanced Engineering στα εργαστήρια της Ford στην Κολωνία μας έδωσε μια πλήρη εικόνα για το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον των πετρελαιοκινητήρων, συνεχίστηκε με την επίσκεψή μας στο αναβαθμισμένο διυλιστήριο των ΕΛ.ΠΕ. στην Ελευσίνα όπου παράγεται το νέο καύσιμο BP Ultimate Diesel (πρώτη φορά παγκοσμίως έγινε μία τέτοια εκδήλωση), και έκλεισε με ένα διαγωνισμό οικονομίας όπου δοκιμάσαμε στην πράξη τα δύο προϊόντα.Ford και πετρελαιοκίνησηΗ κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές ρύπων είναι δύο ζητήματα που ενδιαφέρουν τον καταναλωτή καθώς αυτά επηρεάζουν τόσο το περιβάλλον, όσο και την τσέπη του. Η Ford, το γνωρίζει καλά και για το λόγο αυτό κινείται προς αυτήν την κατεύθυνση, τόσο με τους βενζινοκινητήρες της, βλ. τη σειρά EcoBoost όπου στην κορυφή βρίσκεται ο 1.000άρης EcoBoost ο οποίος έχει βραβευθεί για τρεις συνεχόμενες χρονιές «Καλύτερος Κινητήρας της Χρονιάς», όσο και με τους Duratorq TDCi πετρελαιοκινητήρες της.Όσον αφορά στους τελευταίους στην γκάμα θα βρείτε σε 7 διαφορετικά αμαξώματα που θα καλύψουν κάθε ανάγκη αναβαθμισμένες εκδόσεις των επιτυχημένων 1,6 και 2,0 Ford Duratorq TDCi diesel (7 συνολικά), οι οποίοι έχουν ανανεωθεί πλήρως με στόχο τη βελτίωση των επιδόσεων και της κατανάλωσης καθώς και τη μείωση των ρύπων.Oικονομία στην πράξηΣτα πλαίσια της συγκεκριμένης δημοσιογραφικής παρουσίασης, η Ford διοργάνωσε έναν διαγωνισμό οικονομίας μεταξύ των ανθρώπων του Ειδικού Τύπου. Οι συμμετέχοντες έπρεπε να κινηθούν από την Ελευσίνα στον Σχοίνο (μέσω Λουτρακίου) καλύπτοντας μια απόσταση περίπου 100 χιλιομέτρων. Στόχος ήταν η χαμηλότερη δυνατή κατανάλωση. Τα αποτελέσματα ήταν άκρως εντυπωσιακά, καθώς ήταν αρκετές οι περιπτώσεις όπου σημειώθηκαν καταναλώσεις χαμηλότερες από τις εργοστασιακές. Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι το ρεκόρ κατανάλωσης (-5% σε σύγκριση με τη μέση εργοστασιακή) σημειώθηκε με Ford Focus ECOnetic από τους συναδέλφους Βασίλη Σαρημπαλίδη και Μάνο Στεφανή.H diesel γκάμα της Ford Fiesta: Το Fiesta έχει δυναμική σχεδίαση, έξυπνες τεχνολογίες και μία επαναστατική γκάμα κινητήρων. Προσφέρει μία μεγάλη γκάμα κινητήρων χαμηλών εκπομπών CO2, επτά κορυφαία σύνολα κάτω των 100 γραμ. CO2/χλμ. και πολλές νέες τεχνολογίες οικονομίας καυσίμου όπως τα συστήματα Auto-Start-Stop, Smart Regenerative Charging και EcoMode.B-Max: Διαθέτει όμορφη σχεδίαση, οικονομία και προηγμένες τεχνολογίες. Κύριο χαρακτηριστικό του είναι το σύστημα Ford Easy Access Door που προσφέρει μεγάλες δυνατότητες πρόσβασης χάρη στην ενσωμάτωση των κεντρικών κολονών του αμαξώματος στις πόρτες. Πετυχαίνει κορυφαία οικονομία καυσίμου και χαμηλές εκπομπές CO2. Ο 1,6 TDCi αποδίδει 95 PS και έχει 4,0 λτ./100 χλμ. μέση κατανάλωση.C-Max: Συνδυάζει την σπορτίφ οδική συμπεριφορά με την άνεση. Στην γκάμα του θα βρείτε οικονομικούς και αποδοτικούς πετρελαιοκινητήρες. Στην περίπτωσή του ο 1,6 TDCi αποδίδει 115 ίππους έχοντας μέση κατανάλωση 4,5 λτ./100 χλμ.Focus: Είναι ευχάριστο στην οδήγηση, δυναμικό σε εμφάνιση, με τεχνολογίες και πλούσια γκάμα κινητήρων που είναι οικονομικοί σε κατανάλωση και έχουν εκπομπές μικρότερες των 99 γρ./χλμ. Ο 1,6 TDCi ECOnetic έχει μόλις 3,4 λτ./100 χλμ. μέση κατανάλωση.Kuga: Το Kuga προσφέρει καινοτόμες τεχνολογίες όπως πίσω πόρτα με λειτουργία hands-free και διαθέτει σπορτίφ οδική συμπεριφορά. Η Ford έχει αυξήσει τη μέγιστη ισχύ του 2,0 TDCi κατά 17 PS στα 180 PS (από 163 PS) και τη μέγιστη ροπή στα 400 Nm (από 340 Nm) Αυτός ο κινητήρας προσφέρει την περισσότερη ελκτική ισχύ που είχε ποτέ μοντέλο Kuga, κυρίως σε συνδυασμό με το έξυπνο σύστημα AWD της Ford. Κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2014 ο 2,0 TDCi είχε το 83% επί των πωλήσεων του μοντέλου.Mondeo: Το Ford Mondeo προσφέρει βελτιωμένη οικονομία καυσίμου και χαμηλές εκπομπές ρύπων σε συνδυασμό με ισχυρές επιδόσεις χάρη στους αναβαθμισμένους Duratorq TDCi. Οι diesel αυτοί κινητήρες διακρίνονται για την άμεση απόκριση και πολιτισμένη λειτουργία τους και εναρμονίζονται με τη φιλοσοφία οδηγικής απόλαυσης της Ford, χωρίς να υπονομεύεται η οικονομία ή οι εκπομπές CO2.S-Max: Μοντέρνο, ευρύχωρο και ευέλικτο με σπορ σχεδίαση. Η γκάμα των κινητήρων του είναι πλούσια. Ο 1,6 TDCi των 115 PS έχει μόλις 4,5 λτ./100 χλμ. μέση κατανάλωση και εκπομπές CO2 115 γρ./χλμ.Το μέλλον των πετρελαιοκινητήρωνΚατά την ημερίδα ήταν μαζί μας ο Δρ. Βαγγέλης Καρβούνης, επικεφαλής του τμήματος πετρελαιοκινητήρων της Ford παγκοσμίως, ο οποίος μας έδωσε μια πλήρη εικόνα για το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον των diesel κινητήρων. 
Σύμφωνα με τον ίδιο, η εξέλιξή τους έχει μικρά περιθώρια «εκπλήξεων» και δύσκολα θα δούμε πιο downsized κινητήρες. Για το μέλλον μας προσδιόρισε ότι μέχρι το 2025 θα υπάρξει η τεχνολογία για τη συνύπαρξη στην υβριδική τεχνολογία των πετρελαιοκινητήρων με τις ηλεκτρογεννήτριες.BP Ultimate Diesel – Καθαρίζει, προστατεύει, αυξάνει την απόδοση και την οικονομίαΤο BP Ultimate Diesel είναι ένα πετρέλαιο κίνησης προηγμένης τεχνολογίας, αποτέλεσμα πολυετών ερευνών, από εξειδικευμένους επιστήμονες και μηχανικούς, στα ερευνητικά κέντρα της BP στην Αγγλία (Pangbourne) και στη Γερμανία (Bochum). Έρχεται να ενισχύσει την «οικογένεια» καυσίμων κίνησης Ultimate της ΒΡ μετά τα BP Ultimate 95 και BP Ultimate 100 οκτανίων. Στόχος είναι να κάνει τον κινητήρα του αυτοκινήτου να λειτουργεί σαν καινούργιο. Πιο συγκεκριμένα, τα επιβλαβή κατάλοιπα που δημιουργούνται από τα κοινά καύσιμα μπορούν να οδηγήσουν σε απώλεια της ισχύος. Το πετρέλαιο κίνησης της BP:• έχει καθαριστικές ιδιότητες (παρέχει 5 φορές μεγαλύτερη καθαριστική δύναμη) και σύμφωνα με τους ειδικούς μπορεί να απομακρύνει τα κατάλοιπα αποτρέποντας παράλληλα τη δημιουργία νέων, διατηρώντας την αρχική ισχύ του κινητήρα σε ποσοστό έως και 99%,• παράλληλα, είναι σχεδιασμένο ώστε να προστατεύει τον κινητήρα από διάβρωση και φθορά. Επιπλέον, δημιουργεί λιγότερο αφρό κατά τον ανεφοδιασμό για ταχύτερο και πιο καθαρό γέμισμα,• σε σύγκριση με το κοινό diesel έχει αυξημένο αριθμό κετανίων (56-57 κετάνια),• βελτιώνει το θόρυβο λειτουργίας του κινητήρα,• προσφέρει έως και 42 επιπλέον χιλιόμετρα ανά γέμισμα (βάσει μετρήσεων σε ένα τυπικό επιβατικό όχημα με πετρελαιοκινητήρα),• έχει μειωμένες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά την οδήγηση, επιβαρύνοντας έτσι λιγότερο το περιβάλλον.ΕΛ.ΠΕ. – Διυλιστήριο ΕλευσίναςΗ αναβάθμιση του διυλιστηρίου Ελευσίνας ολοκληρώθηκε στο τέλος του 2012 και σηματοδοτεί μια νέα εποχή στην ιστορία του ομίλου ΕΛ.ΠΕ. Πρόκειται για ένα έργο ύψους 1,42 δισ. ευρώ, που αποτελεί τη μεγαλύτερη βιομηχανική επένδυση των τελευταίων ετών στην Ελλάδα, αλλά και μια από τις μεγαλύτερες του είδους του στην Ευρώπη.
Για το σχεδιασμό και την υλοποίηση χρησιμοποιήθηκε τεχνολογία αιχμής και συνεργάστηκαν κορυφαίες μελετητικές και κατασκευαστικές εταιρείες από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Σε κάθε στάδιο ακολουθήθηκαν οι αυστηρότεροι κώδικες σχεδιασμού και τα πλέον προηγμένα τεχνικά πρότυπα διεθνώς, με χρήση δαπανηρών Βέλτιστων Διαθέσιμων Τεχνικών (ΒΑΤ) και αντιρρυπαντικής τεχνολογίας. Μάλιστα, το 25% του συνολικού κόστους της επένδυσης αφορά έργα περιβαλλοντικής αναβάθμισης ενώ, σε αρκετές περιπτώσεις, έγινε επιλογή ακριβότερης τεχνολογίας, προς όφελος της υψηλότερης περιβαλλοντικής απόδοσης. Η ξενάγησηΚατά την ξενάγησή μας στα Διυλιστήρια της Ελευσίνας, επισκεφθήκαμε τις τρεις κύριες μονάδες στις οποίες έγινε η αναβάθμιση. Πρόκειται για τη μονάδα υδρογονοπυρόλυσης υψηλής πίεσης (hydrocracker), τη μονάδα θερμικής πυρόλυσης (flexicocker) και τη μονάδας απόσταξη υπό κενό.Ως αποτέλεσμα της επένδυσης, έχει αυξηθεί η παραγωγή μεσαίων κλασμάτων, που αγγίζει πλέον το 75% και, ιδιαίτερα, ντίζελ με σχεδόν μηδενική περιεκτικότητα σε θείο (ULSD), με ταυτόχρονο μηδενισμό της παραγωγής μαζούτ υψηλού θείου.
Η παραπάνω επένδυση έχει και σημαντικές θετικές περιβαλλοντολογικές επιπτώσεις καθώς μειώθηκαν όλες οι εκπομπές ρύπων. Συγκεκριμένα, οι εκπομπές διοξειδίου του θείου (SO2) μειώθηκαν κατά 70,2%, οι εκπομπές οξειδίων του αζώτου (“NOx”) κατά 11,6% και οι εκπομπές σωματιδίων (PMS) κατά 84,2%.
Έτσι, το διυλιστήριο Ελευσίνας περιλαμβάνεται πλέον στα πιο σύγχρονα και αποδοτικά της Ευρώπης. Με τη βοήθεια της Ford, είχαμε την τύχη να είμαστε από τους λίγους δημοσιογράφους στον κόσμο που τους έχει επιτραπεί η είσοδο.

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Ford Motor Hellas αναφέρθηκε στη στρατηγική και τις τεχνολογίες της εταιρείας.

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Ford Motor Hellas αναφέρθηκε στη στρατηγική και τις τεχνολογίες της εταιρείας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
skoda