Για πρώτη φορά στην ιστορία τους τα Honda CR-V και Nissan X-Trail αποκτούν έναν κινητήρα στα 1.600.

Για πρώτη φορά στην ιστορία τους τα Honda CR-V και Nissan X-Trail αποκτούν έναν κινητήρα στα 1.600.

Για 4x4:CR-V ή X-Trail

9.387 Επισκέψεις στο άρθρο (20/5/2015)

Για πρώτη φορά στην ιστορία τους τα Honda CR-V και Nissan X-Trail αποκτούν έναν κινητήρα στα 1.600. Και είναι τα μοναδικά στην κατηγορία των μεσαίων SUV σε αυτά τα κυβικά.

  • Για πρώτη φορά στην ιστορία τους τα Honda CR-V και Nissan X-Trail αποκτούν έναν κινητήρα στα 1.600. Και είναι τα μοναδικά στην κατηγορία των μεσαίων SUV (με μήκος δηλαδή στα 4,6 μέτρα) σε αυτά τα κυβικά, πράγμα πολύ σημαντικό για την ελληνική αγορά μιας και τα 2 λίτρα τα βλέπει η εφορία και χαμογελά…
Αν και 1.600 κυβικά, όμως, κανένα από τα δύο δεν έχει υιοθετήσει τη λύση «η τετρακίνηση να πάει περίπατο». Βέβαια και τα δύο -εφόσον το επιθυμείς- διατίθενται και ως προσθιοκίνητα…Ωστόσο, ανάλογα με το αν επιλέξεις 2κίνητο ή 4κίνητο, υπάρχει μία σημαντική διαφορά μεταξύ τους. Συγκεκριμένα, το Honda CR-V ως 4x2 αποδίδει 120 άλογα, ενώ ως 4x4 160 άλογα, όντας έτσι το ισχυρότερο diesel μοτέρ σε αυτά τα κυβικά. Όχι μόνο στα μεσαία SUV, αλλά γενικά στα 1.600.Το Nissan X-Trail από την άλλη κρατάει τον 1,6 dCi των 130 ίππων και στις δύο περιπτώσεις (πιο μετά βέβαια πολύ πιθανό να τον δούμε και με τον 1,6 dCi των 160 ίππων που έχει ανακοινώσει η Nissan-Renault), έχοντας έτσι ένα προβάδισμα ως 4x2.Στις τετρακίνητες, τώρα, εκδόσεις που είναι και οι πιο ενδιαφέρουσες -δεδομένου του χαρακτήρα των αυτοκινήτων- το Honda CR-V αποδίδει επιπλέον 30 άλογα. Αυτό φαίνεται στο 0-100 χλμ./ώρα (το CR-V είναι 1,1 δλ. γρηγορότερο από το X-Trail στις μετρήσεις μας), αλλά και στις ρεπρίζ παρά τα 320 Nm ροπής που διαθέτει το Nissan.Πως το έχει καταφέρει αυτό το CR-V; Με τα δύο τούρμπο που διαθέτει o κινητήρας, ένα μικρό για τις χαμηλές στροφές και ένα μεγάλο για τις υψηλές.Καλύτερος στα χαρτιά είναι ο 1,6 i-DTEC κινητήρας του CR-V και στην κατανάλωση, αφού η Honda ανακοινώνει 4,9 λτ./100 χλμ., όμως στην πράξη ο 1,6 dCi των 130 ίππων του Nissan X-Trail είναι λιγότερο απαιτητικός σε καύσιμο. Για την ακρίβεια 5,3 λτ./100 χλμ. δηλώνει η Nissan.Έπειτα, έρχεται η τετρακίνηση. Και εδώ το X-Trail επίσης κερδίζει το CR-V αφού το ΑLL – MODE 4x4-i (έτσι ονομάζεται το σύστημα τετρακίνησής του) έχει επιλογή για 2κίνητο, αυτόματο 4x4, και κλείδωμα. Το CR-V από την άλλη δεν έχει κάτι, παρά μόνο το ότι ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες η κατανομή της ροπής μεταξύ του εμπρός και πίσω άξονα μπορεί να φτάσει το 50/50.Στο χώμα, λοιπόν, με το X-Trail θα αισθανθείς μεγαλύτερη σιγουριά για τις δυνατότητες του αυτοκινήτου, αφού έχει πιο εξελιγμένη τετρακίνηση. Στην άσφαλτο, από την άλλη, και με τα δύο μοντέλα θα νομίσεις πως βρίσκεσαι σε δύο επιβατικά, με εξαιρετική ποιότητα κύλισης και αυξημένα όρια πρόσφυσης.Και τέλος, έρχεται η τιμή των δύο μοντέλων. 31.360 ευρώ κοστίζει το Nissan X-Trail στην έκδοση ACENTA, 1.000 ευρώ περίπου ακριβότερο, συγκεκριμένα στα 32.270 ευρώ, είναι το Honda CR-V στην μία και μοναδική, υπερπλήρη έκδοση Elegance.Εσείς λοιπόν τι λέτε; Ποιο είναι το καλύτερο 1.600άρι diesel SUV. Honda CR-V με 160 άλογα, ή Nissan X-Trail με τετρακίνηση ΑLL – MODE 4x4-i;Κάνετε κλικ για να διαβάσετε τις δοκιμές του Honda CR-V 1,6 i-DTEC 4x4 και του Nissan X-Trail 1,6 4x4.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO TRAFIC
Audi