Ο γενικός διευθυντής της Kosmocar απαντά σε όλες τις ερωτήσεις και τα σχόλια που έχετε κάνει.

Ο γενικός διευθυντής της Kosmocar απαντά σε όλες τις ερωτήσεις και τα σχόλια που έχετε κάνει.

Η «απολογία» της VW

23.072 Επισκέψεις στο άρθρο (14/5/2015)

Οι απαντήσεις της Kosmocar σε όλες τις ερωτήσεις σας. Για το Polo diesel και το after sales της VW.

Ο Γενικός διευθυντής της Kosmocar και ο υπεύθυνος After Sales της εταιρείας, ήρθαν χτες στα γραφεία μας για να πουν την δική τους άποψη, να απαντήσουν στις ερωτήσεις και τα σχόλια σας, αλλά και στα θέματα που θέσαμε με τα άρθρα μας: για το Polo diesel που σβήνει στις χαμηλές στροφές και τα θέματα του after sales, που κατατάσσουν την VW στις κόκκινες μάρκες, στην μεγάλη μας έρευνα του Autocheck.Ξεκινήσαμε με το Polo diesel που σβήνει στις χαμηλές. Η Kosmocar μας απάντησε ότι πράγματι, το Polo diesel θέλει εξοικείωση και διαφορετικό τρόπο οδήγησης για να μη σβήνει στις χαμηλές. Αυτό, οφείλεται στο ότι η VW δημιούργησε αυτόν τον καινούργιο πετρελαιοκινητήρα, ώστε να έχει τα χαρακτηριστικά ενός βενζινοκινητήρα. Να μην έχει δηλαδή κραδασμούς-κροταλίσματα και να έχει πολύ ομαλή λειτουργία, καλή ροπή και ιπποδυνάμεις. Για να έχει αυτή τη smooth λειτουργία, οι στροφές δεν πρέπει να πέφτουν κάτω από τις 900. Έτσι στις στροφές αυτές βγαίνει η ένδειξη ότι πρέπει να αλλάξεις σε 1η, ώστε να μην σβήσει ο κινητήρας.Το εργοστάσιο έχει λάβει πολύ σοβαρά την αναφορά του θέματος από την Ελλάδα και ψάχνει την καλύτερη λύση. Δεν υπάρχουν ωστόσο παράπονα από την υπόλοιπη Ευρώπη, πιθανότατα λόγω διαφορετικής κουλτούρας στην οδήγηση. Ενδεικτικά το εργοστάσιο αναφέρει ένα παράπονο από την Ισπανία και ένα από την Ολλανδία, από ένα μαθητή σχολής οδηγών, που κόπηκε στις εξετάσεις, καθώς του έσβησε το εκπαιδευτικό Polo diesel που χρησιμοποιούσε. Το εργοστάσιο ωστόσο, κατα την Kosmocar, ψάχνει να βρει την καλύτερη λύση, ώστε να μην υπάρχουν ούτε αυτά τα παράπονα.Εμείς, μεταφέροντας τις ερωτήσεις σας, ζητήσαμε διευκρίνιση: «αν η αλλαγή αυτή θα επηρεάσει την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων του κινητήρα και κυρίως αν θα έχει οικονομική επιβάρυνση για τους κατόχους του Polo diesel;»Η απάντηση της Kosmocar ήταν ότι η οποιαδήποτε αλλαγή δεν θα έχει καμμιά επιβάρυνση για τους κατόχους, ούτε θα αλλάξει η κατανάλωση ή οι εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου.
Όσον αφορά τους νέους αγοραστές που επισκέπτονται τα σημεία πώλησης VW, υπάρχουν αναφορές αναγνωστών, ότι οι ανθρωποι της VW, τους λένε ότι όλα τα diesel σβήνουν στις χαμηλές, (ενώ η αλήθεια ειναι οτι κανένα άλλο diesel δεν σβήνει, ούτε άλλης μάρκας, ούτε της VW. Το πρόβλημα εμφανίζεται μόνο στο Polo diesel).Η Kosmocar μας απάντησε ότι θεωρεί ότι όλοι οι dealers ενημερώνουν και εξηγούν σωστά στον πελάτη για τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του συγκεκριμένου κινητήρα. Εάν κάποιοι dealers δεν το κάνουν σωστά, παρακαλούν τον καταναλωτή μέσω της ειδικής γραμμής customer care (τηλ: 210 9981100) να το αναφέρουν αμέσως.Αρα συνοψίζοντας, πράγματι το Polo diesel, θέλει εξοικείωση στον τρόπο οδήγησης, κάτι που κατά την Kosmocar, αξίζει να το κάνεις για να αποκτήσεις ένα diesel κινητήρα με smooth λειτουργία 'βενζινοκινητήρα' και όλα τα σημεία πώλησης της VW θα εξηγούν το θέμα αυτό, στους νέους αγοραστές, που ενδιαφέρονται για το μοντέλο. Το εργοστάσιο συνεχίζει να ψάχνει να βρει λύση και οι οποίες αλλαγές θα εφαρμοστούν στα αυτοκίνητα των κατόχων, χωρίς κανένα επιπλέον κόστος.Εμείς σαν Auto Τρίτη, εξακολουθούμε να θέλουμε αλλαγή στον τρόπο λειτουργίας του κινητήρα. Καταλαβαίνουμε ωστόσο ότι αν τα παράπονα είναι, μόνο από την Ελλάδα, κάτι τέτοιο δεν θα είναι στην ουσία, στις άμεσες προτεραιότητες της VW. Θέλουμε ωστόσο όλοι οι νέοι αγοραστές να ενημερώνονται σωστά, πριν αγοράσουν, για τον τρόπο λειτουργίας του κινητήρα και πιστεύουμε ότι, με την βοήθεια των αναφορών των αναγνωστών μας, αυτό θα το πετύχουμε. Οι ήδη κάτοχοι, θα είναι σίγουρα πιο προσεκτικοί, τώρα που ξέρουν, πότε και γιατί σβήνει ο κινητήρας, ενώ δεν θα έχουν επιβάρυνση για τις οποίες αλλαγές γίνουν στο μέλλον. 
Μιλήσαμε όμως και για τις after sales υπηρεσίες της Kosmocar.Πρώτα για την εξυπηρέτηση των πελατών.H Kosmocar φαίνεται ότι έλαβε πολύ σοβαρά όλες τις αναφορές σας στην έρευνα Autocheck. Παρουσίασε υστερα απο αυτές, ένα σωρό νέα «κόλπα» με στόχο την ικανοποίηση των κατόχων VW. Το πήρε τόσο σοβαρά που στο Παγκόσμιο Συνέδριο After sales της VW, που έγινε την περασμένη βδομάδα στην Αθήνα, 4 από τις νέες υπηρεσίες της, θεωρήθηκαν τόσο καλές, που η VW τις πήρε για να τις εφαρμόσει σε όλο τον κόσμο!Είδες τι κάνει μια καλή έρευνα Autocheck?!Χωρίς πλάκα τώρα, είμαστε πολύ ευχαριστημένοι, που δώσαμε φωνή στους αναγνώστες, να πουν τα προβλήματα τους και κυρίως που η φωνή αυτή έπιασε τόσο τόπο.Εμείς θα πούμε -κατ αρχάς- μπράβο στην Kosmocar που αντέδρασε έτσι και θα είμαστε εδώ να πούμε πάλι μπράβο, αν όντως υλοποιηθούν σωστά όλα αυτά, προς όφελος του καταναλωτή ή να γκρινιάξουμε, αν δούμε ότι δεν εφαρμόζονται σωστά, μεταφέροντας τα παράπονα σας. Ελπίζουμε και οι υπόλοιπες κόκκινες εταιρείες να ενεργοποιηθούν αντίστοιχα, βελτιώνοντας τις υπηρεσίες τους.Οι νέες υπηρεσίες που παρουσίασε η Kosmocar, για τους κατόχους των αυτοκινήτων της είναι:
  •  Η γραμμή customer care (τηλ. 210 9981100) που λειτουργεί μέσα στην  kosmocar και δίνει απαντήσεις και λύσεις σε όλα, μέσα σε 24 ώρες.
  • Ως αντίδραση επίσης στα άρθρα μας η Kosmocar δημιούργησε τη νέα υπηρεσία «ΕΓΓΥΗΜΕΝΗ ΑΞΙΑ Volkswagen After Sales». Στην οποία, ο κάτοχος αυτοκινήτου VW είναι σε θέση να γνωρίζει ακόμη και πριν αγοράσει το αυτοκίνητο, πόσο θα πληρώσει για τα service του όχι μόνο για τα πρώτα χρόνια, αλλά για μια ολόκληρη 15ετία κάτι που κατά την Kosmocar δεν έχει καμμιά άλλη εταιρεία. Παράλληλα, υπάρχουν και φθηνότερες τιμές σε ανταλλακτικά-εργασία. Εμείς, εδώ του είπαμε - μεταφέροντας τα σχόλια σας - ότι καλά όλα αυτά, αλλά τα ίδια τακάκια, τα χρεώνετε 3 φορές παραπάνω από τη Skoda, όπως μας λένε οι καταναλωτές.Ο Γενικός Διευθυντής της Kosmocar απάντησε ότι, δεν ισχύει κάτι τέτοιο και ότι εάν μπούμε στο site της VW, θα δούμε ότι οι τιμές μεταξύ των δύο εταιρειών είναι ίδιες, ίσως και φθηνότερες.
  • Σε κάθε εξουσιοδοτημένο συνεργείο υπάρχουν οθόνες, που ελέγχονται κεντρικά, από την Kosmocar, όπου ο καταναλωτής μπορεί να δει τα πάντα, τιμές, προσφορές που ισχύουν, ότι είναι απαραίτητο για την σωστή συντήρηση του αυτοκινήτου του.
Εσείς τι γνώμη έχετε για όλα αυτά; Περιμένουμε τα σχόλια και τις πληροφορίες σας. Η συμμετοχή σας όπως είδαμε, σπρώχνει τα πράγματα προς την σωστή κατεύθυνση.Ας δούμε όμως και τις απαντήσεις της Kosmocar στα σχόλια σας:

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
moto