Επιδόσεις και οικονομία
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Επιδόσεις και οικονομία

67.095 Επισκέψεις στο άρθρο (4/6/2017)

Από πλευράς απόδοσης, οι 116 ίπποι, αλλά κυρίως τα 200 Nm ροπής αναλαμβάνουν τα πιο ουσιαστικά. Η αίσθηση τραβήγματος είναι καλή από χαμηλά, αν και παίρνει τις κανονικές της διαστάσεις από τις 2.000 σ.α.λ. και πάνω. Το αποτέλεσμα είναι ένα μηχανικό σύνολο το οποίο νιώθει απόλυτα άνετα τόσο εντός πόλης, όπου σε συνεργασία και με το ημιαυτόματο διπλού συμπλέκτη κιβώτιο περνά συνεχώς σε μια πιο υψηλή από τις 7 ταχύτητές του, όσο και εκτός, όπου έχει τα αποθέματα δύναμης για να ταξιδεύει σταθερά σβέλτα στον αυτοκινητόδρομο. Και σε επαρχιακό δίκτυο πάντως υπάρχει η ζωντάνια από το μοτέρ αλλά και η ευελιξία από το πλαίσιο ώστε το πεντάθυρο Α3 να εμφανίζει και οδηγικό ενδιαφέρον. Μεγάλο προσόν εδώ είναι η αίσθηση του τιμονιού. Σε αυτήν την έκδοση το σύστημα διεύθυνσης μας έκανε να αναρωτηθούμε αν ήταν πάντα τόσο καλό και το είχαμε υποτονισμένα καταχωρημένο στο μυαλό. Είναι μάλιστα αυτό το χαρακτηριστικό το οποίο συγκρατεί πιο πολύ ο οδηγός, περισσότερο κι από την αίσθηση χαμηλού βάρους που συνήθως αφήνει το αμάξωμα του Α3. Ίσως επειδή με το σαζμάν αυτό είναι ελαφρώς αυξημένη η φερόμενη μάζα κι αυτό δεν περνά εντελώς απαρατήρητο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις το Α3 με την χιλιάρα μηχανή είναι ακριβώς στο πολύ καλό επίπεδο που έχουμε σημειώσει και στα άλλα μικρομεσαία του ομίλου τα οποία έχουν ήδη δεχτεί αυτήν την προσθήκη. Η κίνηση της Audi φαίνεται να είναι ισορροπημένη διότι το επίπεδο είναι περίπου στο ύψος της παλιάς έκδοσης των 1,4 λίτρων και 122 ίππων, ενώ διατηρείται και σεβαστή απόσταση από την έκδοση 1,4 CoD με τους 150 ίππους. 

Η δε τιμή είναι 21.500 ευρώ για το τρίθυρο Α3 με εξάρι χειροκίνητο σαζμάν, 22.400 για το Sportback και 25.900 ευρώ για το Sportback με S tronic. Σε αυτό το τελευταίο Α3 η τιμή φτάνει μόλις 1.000 ευρώ πριν από το αντίστοιχο των 150 ίππων (βασικό χειροκίνητο βέβαια) και μπορεί να βάλει κάποιους σε σκέψεις.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto