Το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της Porsche φέρει προς το παρόν την κωδική ονομασία «J1». Αναμένεται μέχρι το τέλος της δεκαετίας και θα στηριχθεί στο Mission E Concept (φωτό).
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της Porsche φέρει προς το παρόν την κωδική ονομασία «J1». Αναμένεται μέχρι το τέλος της δεκαετίας και θα στηριχθεί στο Mission E Concept (φωτό).

Ηλεκτρική Porsche

1.993 Επισκέψεις στο άρθρο (9/2/2016)

Μέχρι το 2020 θα είναι έτοιμη η πρώτη ηλεκτρική Porsche. Θα στηρίζεται στο Mission E Concept, θα ανταγωνιστεί το Tesla Model S και θα πατά σε μία νέα -αποκλειστικά δική της- πλατφόρμα.

Νέες πληροφορίες καταφθάνουν γύρω από την αμιγώς ηλεκτρική Porsche, που ετοιμάζεται ήδη στο στρατηγείο της φίρμας, για να είναι έτοιμη να λανσαριστεί πριν το τέλος της δεκαετίας. Θυμίζουμε πως η εταιρεία μας σύστησε πέρσι με το Mission E Concept, το πρωτότυπο μοντέλο δηλαδή στο οποίο θα στηρίζεται και το εν λόγω όχημα παραγωγής. Κοιτώντας το Mission E, εύκολα συμπεραίνει κανείς πως η Porsche κάνει το προφανές, ετοιμάζει τον ανταγωνιστή του πρώτου διδάξαντα Tesla Model S.Μαθαίνουμε τώρα πως η ηλεκτρική Porsche φέρει την κωδική ονομασία «J1» και ότι –το σημαντικότερο- θα πατάει σε μία νέα δική της πλατφόρμα, την οποία ετοιμάζουν οι άνθρωποι της Porsche. Δηλαδή, δε θα κάνει χρήση του νέου πατώματος MEB (Modular Electric Platform) που εξελίσσει η VW για τα επερχόμενα ηλεκτρικά της μοντέλα. Με άλλα λόγια, η ηλεκτρική Porsche δεν θα μοιράζεται τα μηχανικά μέρη με το μελλοντικό ηλεκτρικό VW Phaeton.Περισσότερα νέα στο Auto ΤρίτηΕπικεφαλής της εξέλιξης του ηλεκτρικού μοντέλου της Porsche είναι ο κος Stefan Weckbach, ο οποίος στο παρελθόν ήταν υπεύθυνος για την ανάπτυξη της Boxster. Η μηδενικών εκπομπών (zero-emissions) Porsche θα δημιουργήσει 1.000 νέες θέσεις εργασίας, ως μέρος της συνολικής επένδυσης -ύψους 700 εκ. ευρώ- στο εργοστάσιο της εταιρείας στη Στουτγάρδη. Λεφτά αναμένεται να πέσουν και στα εργοστάσια κινητήρων και αμαξωμάτων, ενώ η Porsche πρέπει να επενδύσει περαιτέρω και στο κέντρο ανάπτυξης του οχήματος στο Weissach της Γερμανίας.Το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της Porsche αναμένεται να υιοθετεί τη λογική του Mission E Concept, προσφέροντας αυτονομία πάνω από 530 χλμ. Το πρωτότυπο, θυμίζουμε, πως έφερε δύο ηλεκτρικούς κινητήρες συνολικής ισχύος άνω των 600 ίππων. Ήταν σε θέση μάλιστα να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 3,5 δλ. Τέλος, μένει να δούμε αν το μοντέλο παραγωγής θα υιοθετήσει και το σύστημα φόρτισης Porsche Turbo Charging, το οποίο στο πρωτότυπο επέτρεπε 80% φόρτιση σε μόλις 15 λεπτά, χαρίζοντας αυτονομία 400 χλμ.

Η ηλεκτρική Porsche θα πατάει σε μία νέα δική της πλατφόρμα, την οποία ετοιμάζουν οι άνθρωποι της Porsche. Δηλαδή, δε θα κάνει χρήση του νέου πατώματος MEB για τα ηλεκτρικά VW.

Η ηλεκτρική Porsche θα πατάει σε μία νέα δική της πλατφόρμα, την οποία ετοιμάζουν οι άνθρωποι της Porsche. Δηλαδή, δε θα κάνει χρήση του νέου πατώματος MEB για τα ηλεκτρικά VW.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ELASTIKA 2024
moto