• 2.280 ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
    Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το άλλοτε κραταιό Hyundai i10 και το κυρίαρχο VW Up! "συγκρούονται".

Με φρέσκια εμφάνιση και μεγαλύτερες διαστάσεις ήρθε η νέα γενιά του Hyundai i10.

Με μήκος, που μόλις ξεπερνά τα 3,5 μ. το VW up! δείχνει και είναι πιο λιλιπούτειο σε διαστάσεις.

Τόσο το Hyundai i10 όσο και το VW Up! έχουν ως εμπορικό στόχο την κορυφή της κλάσης τους.

Συγκριτικό: Hyundai i10 1,2 vs VW up! 1,0 75 PS 5d

99.235 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/7/2014

Το ολοκαίνουργιο Hyundai i10 κοντράρει το κραταιό VW up!, σε μια μεγάλη μάχη μεταξύ δύο μίνι αντιπάλων, οι οποίοι στοχεύουν -που αλλού;- στην κορυφή της κατηγορίας.

 
Στα γρήγορα: Hyundai i10 1,2
• Κοστίζει 9.490 ευρώ • Είναι 1,2 λτ. με 87 ίππους
• Καίει 4,9 λτ./100 χλμ. • Πληρώνει 102,6 ευρώ τέλη

Στα γρήγορα: VW up! 1,0 75 PS 5d
• Κοστίζει 10.578 ευρώ • Είναι 1,0 λτ. με 75 ίππους
• Καίει 4,7 λτ./100 χλμ. • Πληρώνει 97,2 ευρώ τέλη

Λανσαρισμένη το 2008, η πρώτη γενιά του Hyundai i10 κατάφερε να κατακτήσει το χρυσό κλειδί της πόλης όντας μια ολοκληρωμένη επιλογή στην κατηγορία των μίνι αυτοκινήτων. Ωστόσο, την κυριαρχία του προκάλεσε η άφιξη του νέου VW up!. Σήμερα, υπάρχει ένα ολοκαίνουργιο i10, που ήρθε για να διεκδικήσει εκ νέου τη θέση του ανάμεσα στις πιο ολοκληρωμένες προτάσεις της κατηγορίας.

Εμφάνιση: Το αεροδυναμικό i10 και το χαριτωμένο up!
Το νέο μίνι της
Hyundai ήρθε με αυξημένες τις βασικές του διαστάσεις. Μόνο το ύψος μειώθηκε και μαζί με αυτό ο αεροδυναμικός συντελεστής, που έπεσε στο Cd:0,31 (0,33 στο up!). Έτσι το i10 είναι το πιο αεροδυναμικό της κατηγορίας. Σχεδιαστικά, η νέα γενιά του i10 ακολουθεί τη φιλοσοφίας της «ρέουσας γλυπτικής», όπως και τα άλλα σύγχρονα μοντέλα της κορεάτικης φίρμας. Μπροστά ξεχωρίζει η πολυγωνική γρίλια που κατεβαίνει χαμηλά στον προφυλακτήρα, ενώ στο πίσω μέρος, τα νέα φωτιστικά και ο τονισμένος προφυλακτήρας, προβάλουν τη νεανικότητα του μοντέλου. 

Με μήκος, που μόλις ξεπερνά τα 3,5 μ. το VW up! δείχνει και είναι πιο λιλιπούτειο σε διαστάσεις. Η εμφάνιση ενσωματώνει τη σοβαρή σχεδίαση των μοντέλων VW, σε ένα μοτίβο παιχνιδιάρικο και νεανικό.
Αυτό το πετυχαίνει με τη σχεδίαση του εμπρόσθιου προφυλακτήρα, που μοιάζει να χαμογελάει, με το κεντρικό πλαστικό του τμήμα να «πλέει» πάνω στην ευρύτερη κυψελωτή μάσκα. 

 
  • sotiris

    30 χρόνια διαβάζω περιοδικά δεν διάβασα ποτέ ενα μοντέλο της VW να βγεί έστω μέτριο.

      54
  • ηλιασ

    hundai ΓΙΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΚΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ

      42
  • ΔΙΟΝΥΣΗΣ

    πόσο αβαντα στην vw πια έλεος , προσπαθείτε να βγάλετε πρώτο ένα αποτυχημένο ακόμα μικρό της vw. μαζευτείτε λιγο εκτείθεστε

      42
  • Θανασης

    Ενταξει το καταλαβαμε.θα κανουμε συγκριτικο ακομα και με παπακι και το up.

      41
  • xristos

    Μετά από αυτό το άρθρο, το site διαγράφεται από τα "αγαπημένα" μου. Εφόσον στο συμπέρασμα δεν τολμάτε να πείτε ΞΕΚΑΘΑΡΑ (παρά μόνο με μισόλογα) ότι το vw υπολείπεται στο συγκριτικό, εγώ δεν έχω κανένα λόγο να ξανακλικάρω στο autotriti.

      38
  • Χρήστος

    Νομίζω πως δεν υπάρχει σύγκριση μεταξύ του i10 και του UP. Το UP είναι ένα γυμνό κονσερβοκούτι και απορώ που μιλάτε κιόλας για ποιότητα. Ποια ποιότητα; Στο γυμνό μέταλλο ή στα πλαστικά που είναι σαν αυτά στα playmobile;

      38
  • Νίκος

    Υπάρχουν ένα σωρό μοντέλα και μάρκες(μικρές, μεγάλες) αυτοκινήτων να παρουσίασετε και να συγκρίνετε και εσείς έχετε κολλήσει σε πέντε μοντέλα. ΕΛΕΟΣ....ΣΑΣ ΒΑΡΕΘΗΚΑ.

      28
  • DIM

    Autotriti μπορείτε σας παρακαλώ να μας εξηγήσετε πως είναι και με τι κριτήρια το up κυρίαρχο όπως μας λέτε στον πρόλογο σας.

      27
  • sppan7

    "Πιο οικονομικό το up" ...με τη βοήθεια λογισμικού!

      26
  • Νίκος

    Γιατί δεν αναφέρετε στα συγκριτικά και τα κόστη συντήρησης να έχουμε μία άποψη; 7.500-15.000-30.000-60.000

      24
  • BABIS

    ΤΟ Ι10 ΤΟ ΕΧΩ 1.5 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ Ο ΚΟΛΛΗΤΟΣ ΜΟΥ ΤΟ UΡ 1 ΧΡΟΝΟ.ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΣΤΑ 2 ΜΙΝΙ.ΕΝΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΚΟΥΤΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΛΙΚ ΠΟΥΘΕΝΑ.ΕΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΤΕ ΕΝΑ ΤΕST DRIVE ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΤΟ HYUNDAI ΥΠΕΡΕΧΕΙ ΠΑΝΤΟΥ.ΧΩΡΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΚΑΙ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ

      6
  • cranky

    #vagelis φίλε περισσότερο επικίνδυνος είναι αυτός που κινείται με 160 (όριο 120 σου θυμίζω) παρά αυτός με το μίνι που θα κινείται στην εθνική με νόμιμες ταχύτητες.

      4
  • vagelis

    Το θεμα δεν ειναι αν ειναι καλα το θεμα ειναι οτι οι Ελληνες τα χρησιμοποιουν και για οικογενειακα κι οχι μες την πολη.Γεγονος που τα καθιστα επικινδυνα για τους ιδιους αλλα και για τους υπολοιπους Για περαστε στην εθνικη με 160 διπλα απο ενα τετοιο.Εχει βγει απτην πορεια του.Και μην μου πειτε οτι τα βλεπετε να κυκλοφορουν μονο ως πολης.Μονο ως πολης δε χρησιμοποιουνται

      4
  • Ακης

    Πάντως το up με το φυσικό αέριο (CNG) είναι super οικνομικό αμάξι! Κάτω από 2,5 ευρώ τα 100χλμ!!!

      3