Ποιο αυτοκίνητο είναι αυτό το οποίο θεωρείτε πως είναι ιδανικό για τη χώρα μας;
Ιδανικό αυτοκίνητο
6.083 Επισκέψεις στο άρθρο (6/11/2015)
Τι είναι το ιδανικό αυτοκίνητο για την Ελλάδα; Μήπως μιλάμε για έναν κινούμενο στόχο που αλλάζει σχήμα, μάρκα και τιμή κάθε χρονική στιγμή με βάση τα δεδομένα; Τι λέτε;
Ήταν SUV, ψηλό και άνετο, να πηγαίνει σε όλους τους δρόμους της Ελλάδας, άσφαλτο ή χώμα. Στην πόλη καβαλούσε παντού, έβλεπε στις διασταυρώσεις πάνω από τα παρκαρισμένα, ήταν άνετο, ευρύχωρο και πολυτελές, σχετικά συμπαγές στις διαστάσεις του για να χωράει να παρκάρει και είχε και το σηματάκι που όλοι οι Έλληνες θέλουν στο καπό του αυτοκινήτου τους. Έπασχε λίγο στο δίλιτρο μοτέρ που δεν ήταν ποτέ φιλικό στα φορολογικά τερτίπια της Ελλάδας, αλλά με τόσα προσόντα ήταν μια μικρή παραχώρηση που έκαναν οι Έλληνες οδηγοί.
Αρκετά χρόνια μετά η Ελλάδα είναι μάλλον διαφορετική. Δεν μπορεί λοιπόν παρά να έχουν αλλάξει και τα χαρακτηριστικά που κάνουν σήμερα ένα αυτοκίνητο ιδανικό για την Ελλάδα. Το σημαντικότερο λοιπόν σήμερα είναι η τιμή. Ένα αυτοκίνητο σήμερα θα πρέπει να είναι φθηνό. Να καίει λίγο και να έχει μηδενικά τέλη (μάλλον τα ξεχνάμε σε λίγες μέρες). Πράγματα που ήταν μάλλον απίθανα δέκα χρόνια πριν, όμως σήμερα έχουμε την τεχνολογία να τα προσφέρει. Με μικρούς αλλά ισχυρούς βενζινοκινητήρες, ή με κινητήρες ντίζελ, αυτά γίνονται.
Θα πρέπει να είναι ακόμη SUV; Ακόμη κι αν η απάντηση είναι ναι, σήμερα έχουμε να διαλέξουμε ανάμεσα σε έναν τεράστιο αριθμό SUV, από πολύ μικρά μέχρι πού μεγάλα. Ποτέ δεν είχε η κατηγορία τόσα ήδη αυτοκινήτων με τόσες τεχνολογικές εφαρμογές που να καταφέρνουν να ικανοποιήσουν κάθε πιθανή απαίτηση των οδηγών. Αν το ιδανικό αυτοκίνητο σήμερα είναι SUV τότε η επιλογή είναι εύκολη.
Αν όχι, τότε γίνεται χαμός. Γιατί με κριτήριο την τιμή, την κατανάλωση και τους ρύπους, σήμερα η αγορά διαθέτει αυτοκίνητα από μίνι μέχρι και μικρομεσαία που μπορούν να πιάσουν τους στόχους που θέτουμε.
Μπορεί πριν αρκετά χρόνια να ήταν οι συνθήκες καλύτερες, σήμερα όμως είναι τα αυτοκίνητα που είναι καλύτερα. Τόσο καλύτερα, που το ιδανικό αυτοκίνητο για την Ελλάδα δεν είναι ένα, αλλά μια σειρά μοντέλων. Ποια; Εσείς θα μας πείτε.
Για το σύγχρονο Ελλαδιστάν, κατι μεταξύ σε SUV για άνεση, τεθωρακισμένο με ερπύστριες για τους δρόμους και προστασία από τους άλλους οδηγούς, με δυνατότητα αμφίβιας πλεύσης για τις βροχερές μέρες του χειμώνα, αλλά με κάμπριο δυνατότητες για το γκομενάκι και προοπτική να το επισκευάζεις το Σαββατοκύριακο. Και φυσικά δεν θα μπορούσε να μήν είναι diesel του ομίλου VW! Μπουαααααα......
Το ιδανικό αυτοκίνητο για την Ελλάδα είναι crossover, δικίνητο, μήκους 4.2 - 4.5 μ, μέχρι 1.6 λίτρα τούμπο βενζίνη ή (προφανώς τούρμπο) ντίζελ, απόσταση από το έδαφος γύρω στα 180 εκ, με τροχούς μεγάλης διαμέτρου και προφίλ λάστιχων όχι λιγότερο από 65. Για να κινηθεί αξιοπρεπώς θα ήθελε γύρω στα 150 βενζινο-άλογα, ή κάτι αντίστοιχο σε ντίζελ και εξατάχυτο κιβώτιο, ενώ ευπρόσδεκτος θα ήταν ο ηλεκτρονικός έλεγχος των εμπρός τροχών, για τα δύσκολα.
την δεαετια του 70 με σχεδόν καθολου χρεος σαν κρατος, επικρατουσν τα ανατολικα, τα κομμυνιστικα αυτοκίνητα, εβλεπες, στρατηγους και αστυνόμους να οδηγουν κατι ντατσια από τον Τσαουσεσκου ,κατι Μοσκιτσς και λαντα,από την Ρωσια ( κατι αγοραιο Βολγα Ταξι στην επαρχία τα θυμαται κανεις) και κατι Βαρμουργκ διχρονα από την DDR, αζι με τα 124 Φιατ πολσκι από την Πολωνια του Γιαρουζεσκι, οποιος μπορουσε να παρει κανονικο ΦΙΑΤ 124 η 128 ηταν Βασιλιας..... οποιος ειχε καντετ η ασκονα ηταν Ωνασης .......μετα καλομάθαμε....οσο ανεβαινε το χρεος της χωρας μα ς..τοσα πιο πολλα ενεργοβορα αυτοκίνητα αγοράζαμε.., οσες καφετερεις και μπαρ στα νησια ανοιγαν τοσα ποιο πολλα SUV ...και 4χ4 αγροτικα....και τωρα , σημερα..τι; περιμενουμε παλι φτηνα δεύτερης διαλογης αυτοκίνητα ξανα ....παλι ντατσια, παλι λαντα, παλι τουρκικα ΦΙΑΤ, παλι δευτεροκλασάτα πεζω και σιτροεν..301....Ινδικα ,παλι καλα που δεν κωλησαμε με τα κινεζικα αμαξια , αλλα ποτε δεν ξερεις.....
Έτσι πως πάνε τα πράγματα το καλύτερο αμάξι είναι το πεζο2
Το ιδανικό αυτοκίνητο για την Ελλάδα σήμερα είναι μία Porsche Macan με βουλγάρικες πινακίδες
χα.....! όταν την τελευταια δεκαετια , με τις 300000 πωλήσεις αυτοκινητων κάθε χρονο ζουσαμε τον παραδεισο μα ςμε δανεικα...ενεργοβορα SUV και αγροτικα 4χ4 ,μονο για επιδειξη..ρωτάει το αρθρο τι αμαξι ταιριαζει για τους ελληνες; ποιους έλκηνες , τους ανεργους , τους μισθοτους των 500 ευρω το μηνα; τους μικρομεσαίους χρεωμενουςεμπορους και επιχειρηματιες ; μονο τα ακριβοπληρομενα στελεχη των πολυεθνικών ,οι βουλευτες και οσοι ασχολιουνται με την παραοικονομια και με το μαυρο χρημα .μπορουν να αγορασουν και να συντηρησουν πρωτοκλασατο αυτοκινητο, καλα ενταξει μπορει να αγορασουν και εταιρικα πολλες κερδοφορες εταιριες και τράπεζες..στις τράπεζες δωσαμε 3 φορες ένα σωρο δις για ανακεφαλαιοποιηση και εχουν να λαμβανουν και τα σποιτια μας από τα κοκκινα δανεια..με τα ψηλα επιτόκια που μας ειχαν φορτωσει
Η επιλογή μου θα ήταν ένα οποιδήποτε μοντέλο της vw μιας και είναι η <<κορυφαία>>εταιρεία στον κόσμο,με <<ποιότητα>>,δεν <<σπάνε δεν χαλάνε,δεν καπνίζουν και είναι μια εταιρεία τίμια>>χωρίς ψέματα,όπως λέει η διαφήμηση για το τίμιο σνάκ,έτσι μπορούμε να πούμε και εμείς,<<Τhe holly group>>.
ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΑ ΕΞΗΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ 1. ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΔΩΡΟ 2. ΝΑ ΜΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ
για εμας η για το κρατος... γιατι εχει τεραστια διαφορα. κατι που ειναι ιδανικο σημερα το κ....λο κρατος μας το κανει σε 2μερες να μην ειναι. ας κατασταλαξουν καπου και μετα θα πω κι εγω πιο ειναι το ιδανικο αυτοκινητο για μενα...
Ιδανικό αυτοκίνητο; Μα φυσικά το Toyota Corolla. Ευχαριστώ
Toyota yiaris diesel ,δεν σπαει δεν χαλαει ,εχει πολυ καλη ποιοτητα κατασκευης ,ποιοτητα κυλισης ,τις καλυτερες επιδοσεις στην κατηγορια , ειναι ομορφο ,εχει τους καλυτερους χωρους στην κατηγορια ,καιει το πολυ 5 λιτρα/100χλμ ,εχει απο πισω του μια σοβαροτατη αντιπροσωπια ,εχει 6 χρονια εγγυηση .Το πηρε ενας φιλος μου και το οδηγησα και πραγματικα εντυπωσιαστικα και οδηγω ΙΧ τρεις κατηγοριες πανω .
Eγω θα ξεφυγω απο την λογικη κ θα μιλησω απο την φαντασια μου. Ιδανικο αυτοκινητο για μενα ειναι ο ΚΙΤΤ, πηγαινε μονο του, δεν εκαιγε τιποτα, ειναι πανεμορφο, εχει και το Turbo boost για να μην πληρωνεις διοδια, εχει το ski mode πλαγιαζει στις 2 ροδες κ περναει αναμεσα απο 2 αυτοκινητα λες κ ειναι μηχανακι, αλλαζει η πισω πινακιδα, βρισκει μονο του να παρκαρει, ειναι αθραυστο... Τωρα ας μιλησουμε με την λογικη, στην Ελλαδα δεν υπαρχει ιδανικο αυτοκινητο γιατι υπαρχει ενα κρατος απο πισω που επιμενει να πιστευει οτι τα αυτοκινητα στην Ελλαδα εχουν απο κατω τους μασταρια για να αρμεγει...χρημα!!!!
Audi A3 Sportback 1.4T CoD ή Nissan Qashqai 1.6D. Εξαιρετικά αυτοκίνητα και τα δύο πολύ καλά προσαρμοσμένα στο Ελληνικό οδικό δίκτυο και ανάγλυφο.
η επιλογή μου για οικονομία και απόδοση θα ήταν ένα Ford Fiesta 1.0 ecoboost 125hp ή ένα Toyota Yaris 1.3 vvt-i
Το ιδανικό αυτοκίνητο είναι καθαρά υποκειμενικό. Αν είσαι άνδρας, γυναίκα, εργένης, με οικογένεια, πιτσιρικάς, παππούς, ρομαντικός, άφραγκος, φραγκάτος... Το θέλεις για μέσο μεταφοράς ή για μέσο ευχαρίστησης ή και τα δυο; Το ιδανικό μέσο μετακίνησης πάντως στην Αθήνα είναι η μηχανή.
@N.A: κάποιον σαν εσένα άκουσε ο ξάδερφος μου και το αγόρασε και πριν ένα μήνα,ένα χρόνο και κάτι ψηλά από την αγορά του και κοντά στις 10.000 χλμ με κανονικά τα Σέρβις ,το υπερΤΟΓΙΟΤΑ που διαφημίζετε κάποιοι λες και έχετε μετοχές στην Ιαπωνία είχε κάψει παραπάνω από τα μισά λάδια. Εγώ πάντως θα αγόραζα το up! Επειδή είναι καλό όπως λένε εδώ που ξέρουν και έτσι θα βοηθήσω την οικονομία του καημένου γκρουπ.
BMW i3 Range extender
Suzuki Ertiga,Dacia Dokker,Dacia Logan MCV.-
Αυτη την στιγμη έχω στην κατοχή μου ενα opel corsa ecoflex του 12. Αν θα επελεγα σήμερα αυτοκίνητο θα έπερνα ενα εκ των doblo diesel-ford tourneo connect-renault kangoo ολα πετρελαιο. Ακομα θα ηθελα να ειναι με τασια , να έχουν ac και να ειναι οσο πιο ασφαλη γινεται. Ολα τα υπόλοιπα συμφωνα με τις δικες μου αναγκες μου φαινονται υπερβολικά.
θα γραψω για οσους βρισκονται σε θεση να παρουν ενα καλο αυτοκινητο αλλα οχι πανακριβο δλδ πανω απο τα 23000 .μετα απο ερευνα 1 ετους και πολλα test drive κατεληξα στην αγορα opel astra sedan 1.6 diesel κατω απο τα 20000 κατηγορια μικρα , YARIS & FIESTA με 13000-15000 πετρελαιο και καθαρισες ( ανετα , οικονομικα αξιοπιστα ) κατηγορια μεσαια , OPEL ASTRA - SKODA OCTAVIA & RAPID - NISSAN PULSAR & QASHQAI - SEAT LEON ( value for money , καλες κατασκευες , οικονομικα , ανετα και με χωρους ) παιζεις απο 17000-23000 σε ολες τις επιλογες κινητηρων και εξοπλισμων ) αρα τι ζηταει ο μεσος Ελληνας ....χωρους , καλο κινητηρα με λιγη ανεβασμενη ιπποδυναμη , αξιοπιστια , καλο αρχικο εξοπλισμο και φυσικα καλη τιμη!