Μόλις οι τροχοί του Ford EcoSport αρχίσουν να κυλούν γρήγορα διαπιστώνεις πως εμφανίζει οδηγικό ενδιαφέρον για τα δεδομένα της κατηγορίας.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Μόλις οι τροχοί του Ford EcoSport αρχίσουν να κυλούν γρήγορα διαπιστώνεις πως εμφανίζει οδηγικό ενδιαφέρον για τα δεδομένα της κατηγορίας.

Στο δρόμο: Έτοιμα για μικρές εξορμήσεις

(22/9/2017)

Χωρίς τετρακίνηση, τα μοντέλα της δοκιμής δεν θα γίνουν κατακτητές των κορυφών, ούτε θα πάνε μέχρι εκεί που σκάει το κύμα, αλλά η απόσταση από το έδαφος είναι όση ακριβώς χρειάζεται για το κυνήγι της light περιπέτειας κυρίως σε πατημένους χωματόδρομους ή… τα σαμαράκια των πόλεων. 

Το Fiat 500X διακρίνεται για τη στιβαρότητα και σταθερότητα του πλαισίου, όπου μαζί με τη ρύθμιση της ανάρτησης, φροντίζουν ώστε το δικίνητο compact crossover να διατηρείται σταθερό και με άκρως προβλέψιμες αντιδράσεις σε πιο οριακές καταστάσεις. Η ικανή απόσταση από το έδαφος επιτρέπει στο 500X να μην το πολυσκέφτεται σε δρόμους με δυσκολίες, το απαραίτητο stop όμως θα βάλουν τα ασφάλτινα ελαστικά. Στις εκδόσεις Cross πάντως προσφέρονται ελαστικά M+S και κυρίως το σύστημα παραμετροποίησης των βασικών λειτουργιών έχει το Traction+, που βοηθά την πρόσφυση σε σαθρά εδάφη. 

Η κύλιση του Ford EcoSport είναι σφιχτή σε χαμηλές ταχύτητες, αλλά γίνεται καλύτερη όσο ανεβαίνει η ταχύτητα. Σε συνδυασμό με το χαμηλό επίπεδο θορύβου, την στιβαρότητα του αμαξώματος και την απουσία τριγμών, το EcoSport σε κρατάει φρέσκο στο ταξίδι. Οι κλίσεις στις στροφές δεν είναι υπερβολικές παρά τα 160 χλστ. από το έδαφος και όταν το παρακάνεις έχει τυπικά υποστροφική συμπεριφορά. Το τιμόνι έχει σωστό βάρος και εμπνέει σιγουριά, όντας το καλύτερο στην κατηγορία και βοηθώντας στην ευχάριστη, συγκριτικά, αίσθηση του EcoSport. Η απουσία ρεζέρβας (υπάρχει κιτ επισκευής) δρα αποτρεπτικά στην κίνηση εκτός δρόμου. 

Το Nissan Juke εμφανίζει ζωηρά οδικά χαρακτηριστικά, που συνάδουν απόλυτα με τον δυναμικό του σχεδιασμό. Στις στροφές, προσφέρει υψηλά περιθώρια πρόσφυσης και ουδέτερες αντιδράσεις, κινούμενο σε ρυθμούς που δεν μας έχουν συνηθίσει τα crossover. Στο όλο αίσθημα σιγουριάς, ρόλο παίζει και το γρήγορο και με πολύ καλή αίσθηση τιμόνι, ενώ τα φρένα είναι αποτελεσματικά και με πολύ καλή αίσθηση. Τα ασφάλτινα ελαστικά δεν είναι ότι καλύτερο για κίνηση μακριά από την άσφαλτο. Παντως, μαζί με το 500Χ, είναι τα μόνα που έχουν και τετρακίνητη έκδοση.

Στις εκδόσεις Cross του Fiat 500X, υπάρχουν M+S ελαστικά και Traction+ για καλύτερη πρόσφυση σε σαθρές επιφάνειες.

Στις εκδόσεις Cross του Fiat 500X, υπάρχουν M+S ελαστικά και Traction+ για καλύτερη πρόσφυση σε σαθρές επιφάνειες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ELASTIKA 2024
moto