Εσείς πως φεύγετε από το ΚΤΕΟ μετά από τον έλεγχο κάθε δύο χρόνια; Νιώθετε πως τώρα έχετε «το κεφάλι σας ήσυχο» για δύο χρόνια, ή απλά πως αιμορραγήσατε κι άλλα λεφτά για το τίποτα; Για να σταματήσετε να κλαίτε τα λεφτά που δίνετε, μήπως θα το θέλατε πιο ουσιαστικό και συχνό ή μήπως την κατάργησή του;
Θεωρητικά το ΚΤΕΟ είναι το σύστημα που εξασφαλίζει πως το αυτοκίνητο που οδηγείτε είναι τεχνικώς άρτιο, συνάδει με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή (και άρα το νόμο που εκείνος ακολούθησε για να το φτιάξει) και πως είναι τόσο ασφαλές και «καθαρό» για το περιβάλλον όσο τη μέρα που φτιάχτηκε.
Αν είναι έτσι, κάθε φορά που πάτε και «ακουμπάτε» τον οβολό σας σε ένα ΚΤΕΟ για να πάρετε το «χαρτί», θα πρέπει να είστε ιδιαίτερα χαρούμενοι. Να νοιώθετε σίγουροι ότι το αυτοκίνητό σας είναι σε καλή κατάσταση και πως για τα επόμενα δύο χρόνια θα μπορεί να σας προσφέρει ασφάλεια και αξιοπιστία στις μετακινήσεις σας χωρίς να δηλητηριάζει τους γύρω και τον πλανήτη.
Κάτι όμως λέει ότι δεν φεύγετε έτσι από το ΚΤΕΟ. Κάτι λέει ότι φεύγοντας από το ΚΤΕΟ αναρωτιέστε γιατί δώσατε αυτά τα λεφτά και χάσατε τόσο χρόνο για κάτι που δεν προσέθεσε τίποτε στην αξία του αυτοκινήτου σας ή στην ποιότητα της ζωής σας. Μήπως πρέπει κάτι να αλλάξει;
Βλέπεις αν το ΚΤΕΟ είχε το κύρος που θα έπρεπε, θα φαινόταν στην αγορά. Σε άλλες χώρες για παράδειγμα, η περιγραφή της κατάστασης ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου περιλαμβάνει και το ΚΤΕΟ. Πότε πέρασε, σε τι κατάσταση κρίθηκε, και όλο το ιστορικό των προηγούμενων ελέγχων. Είναι δε συνηθισμένο οι ιδιοκτήτες πριν πουλήσουν τα αυτοκίνητά τους να τα περνούν από ΚΤΕΟ, άσχετα με το αν έχει παρέλθει το διάστημα, ώστε ο υποψήφιος αγοραστής να ξέρει ότι το αυτοκίνητο μόλις ελέγχθηκε και βρέθηκε εντάξει.
Με όλα τα ρημάδια που κυκλοφορούν στους δρόμους όμως, και έχουν περάσει ΚΤΕΟ, στην Ελλάδα η ιδέα ότι το ΚΤΕΟ μπορεί να πει κάτι για την κατάσταση του αυτοκινήτου είναι αστεία. ¶ρα λοιπόν γιατί το πληρώνουμε; Γιατί επιτρέπουμε ένα σύστημα που θα πρέπει να προσθέτει αξία στο αυτοκίνητό μας να πηγαίνει στα σκουπίδια μαζί με τα λεφτά μας;
Εσείς λοιπόν τι προτείνετε για το ΚΤΕΟ; Αν ήταν πιο συχνό, κάθε χρόνο, πιο αυστηρό, χωρίς στραβά μάτια, και πιο σχολαστικό, με περισσότερους ελέγχους, δεν θα ήταν καλύτερα; Ή μήπως θα έβαζε το δικό σας αυτοκίνητο στο περιθώριο; Τι λέτε;
Προφανώς και ειναι χαράτσι και η όλη διαδικασία ειναι για γέλια, απλό παράδειγμα εαν πας και την στήσεις με μια φορητή μονάδα μέτρησης καυσαερίων λίγα μέτρα παρακάτω απο οποίο ΚΤΕΟ θες και ελέγξεις οχήματα που έχουν περάσει θα δεις οτι ειναι φουγάρα... ειδικά εαν αυτά ειναι ταξί (κανένα μα κανένα δεν έχει βαλβίδα egr) ή φορτηγά πας κατευθείαν για τον θρυλικό μουτζούρη...!!! Εαν εχεις και την μαγική κάρτα συνεργείο εκεί να δεις γέλιο περνάς και περιστέρια... πρέπει κάποια στιγμή να σοβαρευτούμε σαν πολίτες αυτής της χώρας και να αναλάβει ο κάθε ένας μας το μερίδιο ευθύνης που του αναλογεί για να καταλάβει η πολιτεία μετα οτι δεν μπορεί να παίζει με τους πολιτες της ... δεν ειναι τυχαίο εδω που έχουμε φτάσει!!!!
Φυσικά και είναι χαράτσι υπέρ τρίτων. Ολοι μας έχουμε δεί χρέπια φορτηγά, ημιφορτηγά και ΙΧ σε άθλια κατάσταση να κυκλοφρούν στους δρόμους και έχουμε αναρωτηθεί με άγανάκτηση άν υπάρχει έλεγχος. Όλοι ξέρουμε ότι υπάρχουν αυτοκίνητα που παίρνουν το σήμα του ΚΤΕΟ χωρίς κάν να παρουσιαστούν για έλεγχο, μόνο με ένα τηλεφώνημα. Την πιστοποίηση ότι ένα όχημα είναι ασφαλές θα μπορούσαν να την δίνουν τα εξειδικευμένα ή εξουσιοδοτημένα συνεργεία, ( μέ όλες τις συνέπειες του νόμου ), μετά το ετήσιο service. Έτσι κι αλλιώς τα επισκεπτόμαστε για συντήρηση κάθε χρόνο ή κάθε δύο χρόνια.
Τα πράγματα είναι απλά. Ο θεσμός είναι σωστός και απαραίτητος. Από τη στιγμή που κάποια αυτοκίνητα κόβονται για σοβαρές ελλείψεις, σημαίνει πως κάποιοι θα αναγκαστούν να φτιάξουν τα προβλήματα που υπάρχουν. Ο ελληνάρας όμως κλασσικά θα βρει τον τρόπο να "ξεγελάσει" το σύστημα και να συνεχίσει να κυκλοφορεί με το "χάρο" του. Αφού υπάρχει το δημόσιο που τα περνάει (με το αζημίωτο) όλα, γιατί να πάει στο ιδιωτικό? Έτσι και οι ιδιώτες βάζουν νερό στο κρασί τους προκειμένου να συνεχίσουν να δουλεύουν. Και μην ξεχνάμε πως, αν βγει στο ίντερνετ η βρώμα πως κάποιος κάνει σωστά στη δουλειά του, από φόβο και μόνο κανείς δε θα πατήσει το πόδι του. Και επειδή και αυτοί έλληνες είναι, αρχίζουν έναν ανταγωνισμό για το ποιος είναι πιο "ελαστικός" ώστε να μαζέψει μεγαλύτερη πελατεία.
Το κράτος ως εργοδότης - επιχειρηματίας είναι de facto αποτυχημένος. Θα έπρεπε να υπάρχει μόνο ως ελεγκτικός μηχανισμός και να κόβει κώλους όπου δε γίνεται σωστή δουλειά. Να κάνει επιτόπιους ή εξωτερικούς δειγματοληπτικούς ελέγχους και αν τα ευρήματα διαφέρουν από αυτά του δελτίου να επιβάλει αυστηρές ποινές. Να κάνει στατιστικούς ελέγχους (δεν μπορεί ένα ΚΤΕΟ να κόβει το 10% και άλλο να κόβει το 1% των οχημάτων) και να ξετινάζει τις διαδικασίες. Απλά τα πράγματα, χωρίς οικονομικό κόστος (αλλά με πολιτικό)
Αλλη μια απατη κι ενα ακομα χαρατσι του Ελληνικου κρατους!
Οταν πηγα να περασω ΚΤΕΟ το αυτοκινητο μου το οποιο ειχε εμφανες σοβαρο προβλημα με τα φρενα και δεν αναφεραν τιποτα, γιατι προφανως δεν εκαναν κανενα ελεγχο... δε χρειαζεται να πω τιποτ' αλλο!
Θα ήθελα να καταγράψω την δική μου κάκιστη εμπειρία από ΚΤΕΟ. Πριν μερικά χρόνια, η σύζυγος αποφάσισε ότι έπρεπε πλέον να αρχίσει να οδηγεί, οπότε η μητέρα τής, σαν αρχή, της έδωσε το δικό της αυτοκίνητό το οποίο δεν χρησιμοποιούσε πλέον. Ήταν ένα αυτοκίνητο 15 ετών, το οποίο είχε να περάσει από ΚΤΕΟ 6 χρόνια. Είχε βέβαια μόλις 35 χιλιάδες χιλιόμετρα, όσο απίστευτο και αν ακούγεται. Τέλος πάντων, το παίρνω και το περνάω από ΚΤΕΟ, στο οποίο μου είπαν ότι το αυτοκίνητο ήταν σε άψογη κατάσταση. Να σημειωθεί ότι ούτε χρήματα έξτρα μου ζήτησαν για να το περάσουν, ούτε ότι είχε κάποιο πρόβλημα το οποίο θα έπρεπε να διορθωθεί. Πηγαίνοντας να βάλω βενζίνη, και ελέγχοντας τα ελαστικά για την πίεση τους, διάβασα την ημερομηνία παραγωγής τούς. Ήταν 9 ετών!!!!! Βέβαια φαινόταν καινούργια διότι ήταν αχρησιμοποίητα. Πρώτο σφάλμα από το ΚΤΕΟ. Πήγα λοιπών να βάλω καινούργια. Ο άνθρωπος ο οποίος μου τα άλλαξε, ο οποίος τυγχάνει και φίλος, μου είπε να του κάνουμε και μία ευθυγράμμιση. Σηκώνοντας το αυτοκίνητο στο ανεβατόριο, τι βλέπουμε? Τρύπια εξάτμιση. Δεύτερο σφάλμα. Πάω λοιπόν να αλλάξω και την εξάτμιση. Στο συνεργείο για την εξάτμιση, μου μετράει ο άνθρωπος τα καυσαέρια. Χαλασμένος καταλύτης. Τρίτο σφάλμα από το ΚΤΕΟ. Ο ίδιος άνθρωπος παρατηρεί ότι το αυτοκίνητο έχει χάσει το υγρό από την φυσούνα του μπροστινού μπιλιοφορου. Τέταρτο σφάλμα από το ΚΤΕΟ. Πάω λοιπόν στην αντιπροσωπεία της citroen για να το αλλάξω και αυτό, και αγανακτισμένος τους ζητάω να μου κάνουν έναν έλεγχο ΚΤΕΟ. Τι βρήκαν? Τα αμορτισέρ από την πολύ ακινησία είχαν χάσει σχεδόν τελείως την απόδοση τούς, τα πίσω φρένα ( φερμουίτ) είχαν σκουριές και αλλαχτηκαν, επίσης είχε μειωμένη απόδοση το σύστημα πέδησης λόγο μη αντικατάστασης των υγρών φρένων. Πέμπτο σφάλμα από το ΚΤΕΟ.
Σε ένα αυτοκίνητο, το οποίο το ΚΤΕΟ έκρινε ότι ήταν σε ΆΡΙΣΤΗ ΚΑΤΆΣΤΑΣΗ, ξόδεψα για να είναι ασφαλές, και να μην μολύνει το περιβάλλον, σχεδόν 1500€. Το αυτοκίνητο μετά από ένα περίπου χρόνο τι χάρισα σε ένα φίλο και πήρα καινούργιο για την σύζυγό. Η παραπάνω όμως εμπειρία θα μου μείνει αξέχαστη. Αυτό που κάνω όμως πλέον, είναι ότι και τα 2 αυτοκίνητα της οικογένειας περνάνε κάθε χρόνο έλεγχο ΚΤΕΟ από την αντιπροσωπεία στην οποία κάνω τα σέρβις τους, για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
ΑΝ ΤΑ ΚΤΕΟ ΈΚΑΝΑΝ ΣΩΣΤΆ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΆ ΤΟΥΣ ΘΑ ΈΠΡΕΠΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ ΑΠΌ ΤΑ ΜΙΣΆ ΝΑ ΜΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΎΝ!!!!! ΕΥΘΎΝΗ ΌΜΩΣ ΔΕΝ ΈΧΕΙ ΜΌΝΟ ΤΟ ΚΤΕΟ... ΕΧΩ ΕΝΑ FORD ΤΟΥ 2003 ΠΟΥ ΤΟ ΔΙΑΤΗΡΏ ΣΕ ΠΟΛΎ ΚΑΛΉ ΚΑΤΆΣΤΑΣΗ ΜΗΧΑΝΙΚΆ ΑΛΛΆ Η ΕΞΩΤΕΡΙΚΉ ΤΟΥ ΕΜΦΆΝΙΣΗ ΈΧΕΙ ΑΡΚΕΤΕΣ ΛΑΚΟΥΒΕΣ.....ΘΑ ΉΘΕΛΑ ΕΔΏ ΚΑΙ 4-5 ΧΡΌΝΙΑ ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΆΞΩ ΑΛΛΆ ΜΕ 550€ ΤΟΝ ΜΉΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΥΤΑΊΟΥΣ 6 ΜΉΝΕΣ ΣΤΟ ΤΑΜΕΊΟ ΑΝΕΡΓΊΑΣ ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΣΕΎΟΥΝ ΓΙΑ ΚΑΙΝΟΎΡΙΟ....... ΑΝ ΤΟ ΚΤΕΟ ΤΑ ΈΚΟΒΕ ΌΛΑ ΘΑ ΠΗΓΑΊΝΑΜΕ ΠΊΣΩ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΉ ΤΟΥ ΠΑΤΈΡΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΌΤΑΝ ΉΡΘΕ ΑΘΉΝΑ ΥΠΉΡΧΕ ΣΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΆ ΤΟΥ ΔΎΟ Ή ΤΡΊΑ ΑΥΤΟΚΊΝΗΤΑ ΤΟ ΠΟΛΎ!!!!!!
Γείτονας μου έχει ένα αγροτικό χαρβαλο Και τι κάνει: Πάει στο ΚΤΕΟ χωρις να πάει πιο πριν στο συνεργείο για έναν έλεγχο Το αυτοκίνητο αν δε περάσει και κοπεί τότε θα πάει στο συνεργείο μαζί με το χαρτί ελέγχου και θα πει φτιάξε μου αυτά ΚΑΙ ΜΟΝΟ αυτά που γράφει Φυσικά αν πριν το ΚΤΕΟ το πάει στο συνεργείο θα του πουν περισσότερες ελλείψεις να του φτιάξουν οπότε......μόνο ότι πει το ΚΤΕΟ και γλιτώνει και χρήματα ο άνθρωπος κοροιδο είναι
Στάθης
26/4/2017, 15:40
Πληροφορικά μόνο.
Όταν περνάμε το αυτοκίνητό μας ΚΤΕΟ , εάν ο έλεγχος είναι επιτυχής , κολλάνε στη πίσω πινακίδα του αυτοκινήτου , ένα αυτοκόλλητο στο οποίο αναγράφεται ο χρόνος που πρόκειται να περάσει και πάλι ΚΤΕΟ το αυτοκίνητο.
Πέρυσι που πήγα να πάρω το νέο ασφαληστήριο , μου είπε η ΄κοπέλα που μου το έδωσε , ότι ο τροχονόμος πληκτρολογόντας τον αριθμό του αυτοκινήτου στο γκατζετάκι του, βλέπει αν είναι ασφαλισμένο και δεν θα μου το ζητήσει ποτέ . Ισως να ισχύει και για τα ΚΤΕΟ.
Οι μισοί από αυτούς που έχουν σχολιάσει, όταν πήγαν το αυτοκίνητό τους για τεχνικό έλεγχο και τους είπε ο υπάλληλος ότι το αυτοκίνητο δεν πέρασε τον έλεγχο επιτυχώς, αρπάχτηκαν...
Εμείς από μόνοι μας έχουμε ξεφτυλίσει τον τεχνικό έλεγχο... Δε φταίνε πάντα οι άλλοι
Θα ήθελα να προσθέσω ότι όσες φορές με έχει σταματήσει η τροχαία για έλεγχο, πάντα μου ζητούν να δουν την άδεια του αυτοκινήτου, το δίπλωμα οδήγησης και το ασφαλιστήριο. Ποτέ δεν μου έχουν ζητήσει να δούν το χαρτί του ΚΤΕΟ και έχω την απορία γιατί δεν το ζητούν. Θα ήταν πολύ εύκολο να πιάσουν, από αυτό, όσους σταματούν και δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ.
Εγώ φροντίζω τα αυτοκίνητα μου να είναι όλα εντάξει και να λειτουργούν, από κάθε άποψη. Επίσης πηγαίνω στο ΚΤΕΟ όταν πρέπει και δεν το αμελώ καθόλου. Το πρόβλημα μου όμως είναι ότι μου αρέσουν οι κάθε είδους μετατροπές και βελτιώσεις, κάτι που για τα ΚΤΕΟ είναι πρόβλημα, άσχετα αν κάποια από αυτά κάνουν τα στραβά μάτια. Ας πούμε δεν επιτρέπονται τα φαρδιά λάστιχα, κάτι που εμένα μου αρέσουν. Με άλλα λόγια θα προτιμούσα να μην υπήρχαν τα ΚΤΕΟ, όπως παλιά και να είμαι εντελώς ελεύθερος να κάνω όποια μετατροπή θέλω. Από όσο ξέρω και αλλού υπάρχουν ΚΤΕΟ, όπως στην Αμερική, αλλά σου επιτρέπουν αρκετές μετατροπές και βελτιώσεις. Εδώ η νομοθεσία μας είναι πολύ αυστηρή, άσχετα αν δεν εφαρμόζεται, διότι αν κάποια στιγμή εφαρμοστεί, πολλοί θα έχουν πρόβλημα.
ΚΤΕΟ θα έπρεπε να περνάνε τα οχήματα κάθε χρόνο.Εγώ το αμάξι μου το συντηρώ όσο μπορώ καλύτερα.Δεν αφήνω τίποτα που να μην επισκευάσω με το που θα χαλάσει και τίποτα που δε θα αλλάξω στο χρόνο ή τα χιλιόμετρα που λέει το εργοστάσιο.Περνάει κανονικά,χωρίς πρόβλημα.Όσοι "χάροι" κυκλοφορούν δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ.Απλώς η τροχαία δεν έχει τόσο προσωπικό ώστε να σταματάει κάθε μέρα πολλά οχήματα και να ελέγχει όχι μόνο την ημερομηνία ΚΤΕΟ αλλά και αν στο ενδιάμεσο έχει προβλήματα που πρέπει να επισκευαστούν.Εδώ οι περισσότεροι κυκλοφορούν με καμένες λάμπες στοπ ή πορείας,και πολλοί με καμένα φώτα,συνήθως το ένα.Τόσο δύσκολο και ακριβό να αλλάξεις ένα λαμπάκι;Απλώς ο Έλληνας ρίχνει λεφτά στο "φαίνεσθε" και όχι στο "είναι".Στερεοφωνικά 1000w και σπασμένη ανάρτηση ή 19" ζάντες με λιωμένα ελαστικά επειδή μετά δεν έχει να αγοράσει καινούρια με 1500€.Όταν πέσει θύμα τροχαίου ζητάει δικαιοσύνη αλλά ότι μπορεί να είναι ο θύτης δεν το σκέφτεται.
Δηλαδή κύριε Κυριάκο ΜΟΝΟ τα δημόσια κτεο έχουν ΜΠΑΤΑΚΙΑ=ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ, ενώ στα ιδιωτικά υπάρχουν μόνο ΑΓΙΟΙ;
Τα υπηρεσιακά φορτηγά, τα περνάμε ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΚΤΕΟ, ΒΑΣΗ ΣΥΜΦΕΡΟΥΣΑΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΠΟΥ ΔΙΕΝΕΡΓΟΥΜΕ... ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΓΙΑ ΕΥΛΟΓΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΜΕ ΣΕ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΝΑΘΕΣΗ...
ΠΡΟΤΙΜΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΟΙΧΤΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ...
ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΠΟΛΛΆ ΚΡΑΤΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ Π.Χ ΔΗΜΩΝ ΟΥΤΕ ΚΑΝ EURO 4 ΜΕ ΜΥΡΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ, ΠΕΡΝΑΝΕ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ Ι.ΚΤΕΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΤΑ ΒΛΕΠΕΤΕ Ε;
ΞΕΧΑΣΑ... ΠΛΕΟΝ ΚΛΕΙΝΕΤΑΙ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΑΔΙΑΚΡΙΤΑ ΒΛΕΜΜΑΤΑ.-
ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΕ Ι.ΚΤΕΟ... ΑΨΟΓΟ ΜΗΧΑΝΟΤΡΟΝΙΚΑ ΓΕΝΙΚΑ... ΜΕ ΕΛΑΣΤΙΚΑ 1 ΗΜΕΡΑΣ, ΟΧΙ ΚΙΝΕΖΙΕΣ... ΜΕ ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ ΠΙΣΩ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ, Κ.Τ.Λ.
ΠΕΡΝΑΕΙ ΕΜΠΡΟΣ ΜΟΥ ΕΝΑ SUBARU FORESTER 'ΧΑΡΟΛΕΟΝΤΑΣ' ΟΜΩΣ ΤΥΧΑΙΑ ΠΕΡΑΣΕ... ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΜΙΑ ΜΑΣΤΟΡΑΝΤΖΑ ΕΚΕΙ 'ΜΑ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΟ ΣΑΛΟΝΙ, ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΕΔΩ'... ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΤΟΥ ΛΕΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ Η ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΕΛΛΗΝΑΡΟΥ!!!
ΠΕΡΝΑΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ, ΚΟΒΕΤΑΙ ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟ ΔΕΝ ΕΠΙΑΝΕ, ΟΜΩΣ ΤΑ ΦΡΕΝΑ ΠΙΑΝΑΝ, ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΜΑΣ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΧΗΜΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ ΕΝΤΑΞΕΙ... ΤΟΥΣ ΛΕΓΑΜΕ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΟΛΑ, ΛΥΣΤΕ ΤΟ ΟΛΟ...
ΑΦΟΥ ΠΕΣΑΝ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΜΑΠΕΣ, ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΑΣ Η ΑΛΥΣΙΔΑ(ΟΝΟΜΑ) ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΚΤΕΟΝ ΠΟΥ ΜΑΣ ΒΓΑΛΑΝ ΤΕΤΟΙΟ ΠΟΡΙΣΜΑ... ΝΑ ΠΑΤΕ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΠΙΑΣΟΥΝ ΚΟΡΟΪΔΟ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ... ΠΗΓΑΜΕ ΜΕΧΡΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΔΙΟΤΙ ΗΘΡΕ Ο ΑΛΛΟ ΜΠΡΑΒΟΝΙ ΕΝΑΣ ΣΥΝΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΤΟΥ Ι.ΚΤΕΟΥ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ, ΜΕ ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΤΟ ΡΕΝΩ ΜΕΓΚΑΝ(2004) ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ... ΦΩΝΑΞΑΜΕ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ, ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΣΕ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ, ΚΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΣΥΝΙΔΙΟΚΤΗΤΗ, ΣΔΟΕ, ΔΗΜΑΡΧΙΑΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΑΔΕΙΑΣ ΤΟΥ ΚΤΗΡΙΟΥ ΤΟΥ ΚΤΕΟ, Κ.Τ.Λ. ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΤΟΥ ΣΥΝΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΗΤΑΝ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΜΕ ΤΙΣ ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ, ΕΙΧΕ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΚΤΕΟ... ΤΟ ΚΤΗΡΙΟ ΤΟΥ Ι.ΚΤΕΟ ΕΙΧΕ ΠΑΡΑΤΥΠΙΕΣ ΣΟΒΑΡΕΣ... ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΗΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ ΠΟΥ ΕΒΓΑΛΕ ΤΕΤΟΙΟ ΠΟΡΙΣΜΑ=ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΛΑΘΟΣ; ΔΕΝ ΚΙΝΗΘΗΚΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΕΠΕΙΔΗ ΗΤΟ ΣΤΑΒΟΓΙΑΝΝΗ ΚΑΙ ΟΚ ΚΑΛΟ ΚΟΡΙΤΣΙ...
ΤΑ "ΣΑΜΑΡΙΑ" ΤΟΥ Ο ΣΥΝΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΤΑ ΕΦΑΓΕ ΠΑΝΤΩΣ, ΕΠΕΙΔΗ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΠΑΛΗΚΑΡΙ ΚΑΙ 1500 ΚΑΜΨΕΙΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ!!!
ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΗΤΑΝ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΣΥΝΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΡΝΑΝ ΔΩΡΕΑΝ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΟΤΙ ΟΧΗΜΑ ΕΧΩ, ΜΕ ΣΟΒΑΡΟ ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΕΛΕΓΧΟ 'ΠΑΝΤΕΛΟΝΑΤΟ'...
ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ...
ΟΣΟ ΒΛΕΠΩ ΤΕΤΟΙΑ ΑΛΛΟ ΤΟΣΟ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΘΑ ΓΙΝΟΜΑΙ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΧΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΧΡΟΝΟ, ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΩ ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΟΡΕΞΗ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ.-
ΑΣ ΜΗΝ ΣΑΣ ΠΩ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΒΙΩΜΑΤΑ ΑΠΟ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΚΤΕΟ, ΚΟΥΡΑΖΟΥΝ...
ΥΠΌΨΙΝ ΠΕΡΑΣΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ... ΚΑΙ ΑΠΟ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΤΕΟ.-
Προφανώς και ειναι χαράτσι και η όλη διαδικασία ειναι για γέλια, απλό παράδειγμα εαν πας και την στήσεις με μια φορητή μονάδα μέτρησης καυσαερίων λίγα μέτρα παρακάτω απο οποίο ΚΤΕΟ θες και ελέγξεις οχήματα που έχουν περάσει θα δεις οτι ειναι φουγάρα... ειδικά εαν αυτά ειναι ταξί (κανένα μα κανένα δεν έχει βαλβίδα egr) ή φορτηγά πας κατευθείαν για τον θρυλικό μουτζούρη...!!! Εαν εχεις και την μαγική κάρτα συνεργείο εκεί να δεις γέλιο περνάς και περιστέρια... πρέπει κάποια στιγμή να σοβαρευτούμε σαν πολίτες αυτής της χώρας και να αναλάβει ο κάθε ένας μας το μερίδιο ευθύνης που του αναλογεί για να καταλάβει η πολιτεία μετα οτι δεν μπορεί να παίζει με τους πολιτες της ... δεν ειναι τυχαίο εδω που έχουμε φτάσει!!!!
Φυσικά και είναι χαράτσι υπέρ τρίτων. Ολοι μας έχουμε δεί χρέπια φορτηγά, ημιφορτηγά και ΙΧ σε άθλια κατάσταση να κυκλοφρούν στους δρόμους και έχουμε αναρωτηθεί με άγανάκτηση άν υπάρχει έλεγχος. Όλοι ξέρουμε ότι υπάρχουν αυτοκίνητα που παίρνουν το σήμα του ΚΤΕΟ χωρίς κάν να παρουσιαστούν για έλεγχο, μόνο με ένα τηλεφώνημα. Την πιστοποίηση ότι ένα όχημα είναι ασφαλές θα μπορούσαν να την δίνουν τα εξειδικευμένα ή εξουσιοδοτημένα συνεργεία, ( μέ όλες τις συνέπειες του νόμου ), μετά το ετήσιο service. Έτσι κι αλλιώς τα επισκεπτόμαστε για συντήρηση κάθε χρόνο ή κάθε δύο χρόνια.
Τα πράγματα είναι απλά. Ο θεσμός είναι σωστός και απαραίτητος. Από τη στιγμή που κάποια αυτοκίνητα κόβονται για σοβαρές ελλείψεις, σημαίνει πως κάποιοι θα αναγκαστούν να φτιάξουν τα προβλήματα που υπάρχουν. Ο ελληνάρας όμως κλασσικά θα βρει τον τρόπο να "ξεγελάσει" το σύστημα και να συνεχίσει να κυκλοφορεί με το "χάρο" του. Αφού υπάρχει το δημόσιο που τα περνάει (με το αζημίωτο) όλα, γιατί να πάει στο ιδιωτικό? Έτσι και οι ιδιώτες βάζουν νερό στο κρασί τους προκειμένου να συνεχίσουν να δουλεύουν. Και μην ξεχνάμε πως, αν βγει στο ίντερνετ η βρώμα πως κάποιος κάνει σωστά στη δουλειά του, από φόβο και μόνο κανείς δε θα πατήσει το πόδι του. Και επειδή και αυτοί έλληνες είναι, αρχίζουν έναν ανταγωνισμό για το ποιος είναι πιο "ελαστικός" ώστε να μαζέψει μεγαλύτερη πελατεία. Το κράτος ως εργοδότης - επιχειρηματίας είναι de facto αποτυχημένος. Θα έπρεπε να υπάρχει μόνο ως ελεγκτικός μηχανισμός και να κόβει κώλους όπου δε γίνεται σωστή δουλειά. Να κάνει επιτόπιους ή εξωτερικούς δειγματοληπτικούς ελέγχους και αν τα ευρήματα διαφέρουν από αυτά του δελτίου να επιβάλει αυστηρές ποινές. Να κάνει στατιστικούς ελέγχους (δεν μπορεί ένα ΚΤΕΟ να κόβει το 10% και άλλο να κόβει το 1% των οχημάτων) και να ξετινάζει τις διαδικασίες. Απλά τα πράγματα, χωρίς οικονομικό κόστος (αλλά με πολιτικό)
Αλλη μια απατη κι ενα ακομα χαρατσι του Ελληνικου κρατους! Οταν πηγα να περασω ΚΤΕΟ το αυτοκινητο μου το οποιο ειχε εμφανες σοβαρο προβλημα με τα φρενα και δεν αναφεραν τιποτα, γιατι προφανως δεν εκαναν κανενα ελεγχο... δε χρειαζεται να πω τιποτ' αλλο!
Θα ήθελα να καταγράψω την δική μου κάκιστη εμπειρία από ΚΤΕΟ. Πριν μερικά χρόνια, η σύζυγος αποφάσισε ότι έπρεπε πλέον να αρχίσει να οδηγεί, οπότε η μητέρα τής, σαν αρχή, της έδωσε το δικό της αυτοκίνητό το οποίο δεν χρησιμοποιούσε πλέον. Ήταν ένα αυτοκίνητο 15 ετών, το οποίο είχε να περάσει από ΚΤΕΟ 6 χρόνια. Είχε βέβαια μόλις 35 χιλιάδες χιλιόμετρα, όσο απίστευτο και αν ακούγεται. Τέλος πάντων, το παίρνω και το περνάω από ΚΤΕΟ, στο οποίο μου είπαν ότι το αυτοκίνητο ήταν σε άψογη κατάσταση. Να σημειωθεί ότι ούτε χρήματα έξτρα μου ζήτησαν για να το περάσουν, ούτε ότι είχε κάποιο πρόβλημα το οποίο θα έπρεπε να διορθωθεί. Πηγαίνοντας να βάλω βενζίνη, και ελέγχοντας τα ελαστικά για την πίεση τους, διάβασα την ημερομηνία παραγωγής τούς. Ήταν 9 ετών!!!!! Βέβαια φαινόταν καινούργια διότι ήταν αχρησιμοποίητα. Πρώτο σφάλμα από το ΚΤΕΟ. Πήγα λοιπών να βάλω καινούργια. Ο άνθρωπος ο οποίος μου τα άλλαξε, ο οποίος τυγχάνει και φίλος, μου είπε να του κάνουμε και μία ευθυγράμμιση. Σηκώνοντας το αυτοκίνητο στο ανεβατόριο, τι βλέπουμε? Τρύπια εξάτμιση. Δεύτερο σφάλμα. Πάω λοιπόν να αλλάξω και την εξάτμιση. Στο συνεργείο για την εξάτμιση, μου μετράει ο άνθρωπος τα καυσαέρια. Χαλασμένος καταλύτης. Τρίτο σφάλμα από το ΚΤΕΟ. Ο ίδιος άνθρωπος παρατηρεί ότι το αυτοκίνητο έχει χάσει το υγρό από την φυσούνα του μπροστινού μπιλιοφορου. Τέταρτο σφάλμα από το ΚΤΕΟ. Πάω λοιπόν στην αντιπροσωπεία της citroen για να το αλλάξω και αυτό, και αγανακτισμένος τους ζητάω να μου κάνουν έναν έλεγχο ΚΤΕΟ. Τι βρήκαν? Τα αμορτισέρ από την πολύ ακινησία είχαν χάσει σχεδόν τελείως την απόδοση τούς, τα πίσω φρένα ( φερμουίτ) είχαν σκουριές και αλλαχτηκαν, επίσης είχε μειωμένη απόδοση το σύστημα πέδησης λόγο μη αντικατάστασης των υγρών φρένων. Πέμπτο σφάλμα από το ΚΤΕΟ. Σε ένα αυτοκίνητο, το οποίο το ΚΤΕΟ έκρινε ότι ήταν σε ΆΡΙΣΤΗ ΚΑΤΆΣΤΑΣΗ, ξόδεψα για να είναι ασφαλές, και να μην μολύνει το περιβάλλον, σχεδόν 1500€. Το αυτοκίνητο μετά από ένα περίπου χρόνο τι χάρισα σε ένα φίλο και πήρα καινούργιο για την σύζυγό. Η παραπάνω όμως εμπειρία θα μου μείνει αξέχαστη. Αυτό που κάνω όμως πλέον, είναι ότι και τα 2 αυτοκίνητα της οικογένειας περνάνε κάθε χρόνο έλεγχο ΚΤΕΟ από την αντιπροσωπεία στην οποία κάνω τα σέρβις τους, για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
ΑΝ ΤΑ ΚΤΕΟ ΈΚΑΝΑΝ ΣΩΣΤΆ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΆ ΤΟΥΣ ΘΑ ΈΠΡΕΠΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ ΑΠΌ ΤΑ ΜΙΣΆ ΝΑ ΜΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΎΝ!!!!! ΕΥΘΎΝΗ ΌΜΩΣ ΔΕΝ ΈΧΕΙ ΜΌΝΟ ΤΟ ΚΤΕΟ... ΕΧΩ ΕΝΑ FORD ΤΟΥ 2003 ΠΟΥ ΤΟ ΔΙΑΤΗΡΏ ΣΕ ΠΟΛΎ ΚΑΛΉ ΚΑΤΆΣΤΑΣΗ ΜΗΧΑΝΙΚΆ ΑΛΛΆ Η ΕΞΩΤΕΡΙΚΉ ΤΟΥ ΕΜΦΆΝΙΣΗ ΈΧΕΙ ΑΡΚΕΤΕΣ ΛΑΚΟΥΒΕΣ.....ΘΑ ΉΘΕΛΑ ΕΔΏ ΚΑΙ 4-5 ΧΡΌΝΙΑ ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΆΞΩ ΑΛΛΆ ΜΕ 550€ ΤΟΝ ΜΉΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΥΤΑΊΟΥΣ 6 ΜΉΝΕΣ ΣΤΟ ΤΑΜΕΊΟ ΑΝΕΡΓΊΑΣ ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΣΕΎΟΥΝ ΓΙΑ ΚΑΙΝΟΎΡΙΟ....... ΑΝ ΤΟ ΚΤΕΟ ΤΑ ΈΚΟΒΕ ΌΛΑ ΘΑ ΠΗΓΑΊΝΑΜΕ ΠΊΣΩ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΉ ΤΟΥ ΠΑΤΈΡΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΌΤΑΝ ΉΡΘΕ ΑΘΉΝΑ ΥΠΉΡΧΕ ΣΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΆ ΤΟΥ ΔΎΟ Ή ΤΡΊΑ ΑΥΤΟΚΊΝΗΤΑ ΤΟ ΠΟΛΎ!!!!!!
Γείτονας μου έχει ένα αγροτικό χαρβαλο Και τι κάνει: Πάει στο ΚΤΕΟ χωρις να πάει πιο πριν στο συνεργείο για έναν έλεγχο Το αυτοκίνητο αν δε περάσει και κοπεί τότε θα πάει στο συνεργείο μαζί με το χαρτί ελέγχου και θα πει φτιάξε μου αυτά ΚΑΙ ΜΟΝΟ αυτά που γράφει Φυσικά αν πριν το ΚΤΕΟ το πάει στο συνεργείο θα του πουν περισσότερες ελλείψεις να του φτιάξουν οπότε......μόνο ότι πει το ΚΤΕΟ και γλιτώνει και χρήματα ο άνθρωπος κοροιδο είναι
Στάθης 26/4/2017, 15:40 Πληροφορικά μόνο. Όταν περνάμε το αυτοκίνητό μας ΚΤΕΟ , εάν ο έλεγχος είναι επιτυχής , κολλάνε στη πίσω πινακίδα του αυτοκινήτου , ένα αυτοκόλλητο στο οποίο αναγράφεται ο χρόνος που πρόκειται να περάσει και πάλι ΚΤΕΟ το αυτοκίνητο. Πέρυσι που πήγα να πάρω το νέο ασφαληστήριο , μου είπε η ΄κοπέλα που μου το έδωσε , ότι ο τροχονόμος πληκτρολογόντας τον αριθμό του αυτοκινήτου στο γκατζετάκι του, βλέπει αν είναι ασφαλισμένο και δεν θα μου το ζητήσει ποτέ . Ισως να ισχύει και για τα ΚΤΕΟ.
Οι μισοί από αυτούς που έχουν σχολιάσει, όταν πήγαν το αυτοκίνητό τους για τεχνικό έλεγχο και τους είπε ο υπάλληλος ότι το αυτοκίνητο δεν πέρασε τον έλεγχο επιτυχώς, αρπάχτηκαν... Εμείς από μόνοι μας έχουμε ξεφτυλίσει τον τεχνικό έλεγχο... Δε φταίνε πάντα οι άλλοι
Θα ήθελα να προσθέσω ότι όσες φορές με έχει σταματήσει η τροχαία για έλεγχο, πάντα μου ζητούν να δουν την άδεια του αυτοκινήτου, το δίπλωμα οδήγησης και το ασφαλιστήριο. Ποτέ δεν μου έχουν ζητήσει να δούν το χαρτί του ΚΤΕΟ και έχω την απορία γιατί δεν το ζητούν. Θα ήταν πολύ εύκολο να πιάσουν, από αυτό, όσους σταματούν και δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ.
Εγώ φροντίζω τα αυτοκίνητα μου να είναι όλα εντάξει και να λειτουργούν, από κάθε άποψη. Επίσης πηγαίνω στο ΚΤΕΟ όταν πρέπει και δεν το αμελώ καθόλου. Το πρόβλημα μου όμως είναι ότι μου αρέσουν οι κάθε είδους μετατροπές και βελτιώσεις, κάτι που για τα ΚΤΕΟ είναι πρόβλημα, άσχετα αν κάποια από αυτά κάνουν τα στραβά μάτια. Ας πούμε δεν επιτρέπονται τα φαρδιά λάστιχα, κάτι που εμένα μου αρέσουν. Με άλλα λόγια θα προτιμούσα να μην υπήρχαν τα ΚΤΕΟ, όπως παλιά και να είμαι εντελώς ελεύθερος να κάνω όποια μετατροπή θέλω. Από όσο ξέρω και αλλού υπάρχουν ΚΤΕΟ, όπως στην Αμερική, αλλά σου επιτρέπουν αρκετές μετατροπές και βελτιώσεις. Εδώ η νομοθεσία μας είναι πολύ αυστηρή, άσχετα αν δεν εφαρμόζεται, διότι αν κάποια στιγμή εφαρμοστεί, πολλοί θα έχουν πρόβλημα.
ΚΤΕΟ θα έπρεπε να περνάνε τα οχήματα κάθε χρόνο.Εγώ το αμάξι μου το συντηρώ όσο μπορώ καλύτερα.Δεν αφήνω τίποτα που να μην επισκευάσω με το που θα χαλάσει και τίποτα που δε θα αλλάξω στο χρόνο ή τα χιλιόμετρα που λέει το εργοστάσιο.Περνάει κανονικά,χωρίς πρόβλημα.Όσοι "χάροι" κυκλοφορούν δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ.Απλώς η τροχαία δεν έχει τόσο προσωπικό ώστε να σταματάει κάθε μέρα πολλά οχήματα και να ελέγχει όχι μόνο την ημερομηνία ΚΤΕΟ αλλά και αν στο ενδιάμεσο έχει προβλήματα που πρέπει να επισκευαστούν.Εδώ οι περισσότεροι κυκλοφορούν με καμένες λάμπες στοπ ή πορείας,και πολλοί με καμένα φώτα,συνήθως το ένα.Τόσο δύσκολο και ακριβό να αλλάξεις ένα λαμπάκι;Απλώς ο Έλληνας ρίχνει λεφτά στο "φαίνεσθε" και όχι στο "είναι".Στερεοφωνικά 1000w και σπασμένη ανάρτηση ή 19" ζάντες με λιωμένα ελαστικά επειδή μετά δεν έχει να αγοράσει καινούρια με 1500€.Όταν πέσει θύμα τροχαίου ζητάει δικαιοσύνη αλλά ότι μπορεί να είναι ο θύτης δεν το σκέφτεται.
Δηλαδή κύριε Κυριάκο ΜΟΝΟ τα δημόσια κτεο έχουν ΜΠΑΤΑΚΙΑ=ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ, ενώ στα ιδιωτικά υπάρχουν μόνο ΑΓΙΟΙ; Τα υπηρεσιακά φορτηγά, τα περνάμε ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΚΤΕΟ, ΒΑΣΗ ΣΥΜΦΕΡΟΥΣΑΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΠΟΥ ΔΙΕΝΕΡΓΟΥΜΕ... ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΓΙΑ ΕΥΛΟΓΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΜΕ ΣΕ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΝΑΘΕΣΗ... ΠΡΟΤΙΜΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΟΙΧΤΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ... ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΠΟΛΛΆ ΚΡΑΤΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ Π.Χ ΔΗΜΩΝ ΟΥΤΕ ΚΑΝ EURO 4 ΜΕ ΜΥΡΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ, ΠΕΡΝΑΝΕ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ Ι.ΚΤΕΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΤΑ ΒΛΕΠΕΤΕ Ε; ΞΕΧΑΣΑ... ΠΛΕΟΝ ΚΛΕΙΝΕΤΑΙ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΑΔΙΑΚΡΙΤΑ ΒΛΕΜΜΑΤΑ.- ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΕ Ι.ΚΤΕΟ... ΑΨΟΓΟ ΜΗΧΑΝΟΤΡΟΝΙΚΑ ΓΕΝΙΚΑ... ΜΕ ΕΛΑΣΤΙΚΑ 1 ΗΜΕΡΑΣ, ΟΧΙ ΚΙΝΕΖΙΕΣ... ΜΕ ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ ΠΙΣΩ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ, Κ.Τ.Λ. ΠΕΡΝΑΕΙ ΕΜΠΡΟΣ ΜΟΥ ΕΝΑ SUBARU FORESTER 'ΧΑΡΟΛΕΟΝΤΑΣ' ΟΜΩΣ ΤΥΧΑΙΑ ΠΕΡΑΣΕ... ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΜΙΑ ΜΑΣΤΟΡΑΝΤΖΑ ΕΚΕΙ 'ΜΑ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΟ ΣΑΛΟΝΙ, ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΕΔΩ'... ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΤΟΥ ΛΕΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ Η ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΕΛΛΗΝΑΡΟΥ!!! ΠΕΡΝΑΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ, ΚΟΒΕΤΑΙ ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟ ΔΕΝ ΕΠΙΑΝΕ, ΟΜΩΣ ΤΑ ΦΡΕΝΑ ΠΙΑΝΑΝ, ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΜΑΣ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΧΗΜΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ ΕΝΤΑΞΕΙ... ΤΟΥΣ ΛΕΓΑΜΕ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΟΛΑ, ΛΥΣΤΕ ΤΟ ΟΛΟ... ΑΦΟΥ ΠΕΣΑΝ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΜΑΠΕΣ, ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΑΣ Η ΑΛΥΣΙΔΑ(ΟΝΟΜΑ) ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΚΤΕΟΝ ΠΟΥ ΜΑΣ ΒΓΑΛΑΝ ΤΕΤΟΙΟ ΠΟΡΙΣΜΑ... ΝΑ ΠΑΤΕ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΠΙΑΣΟΥΝ ΚΟΡΟΪΔΟ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ... ΠΗΓΑΜΕ ΜΕΧΡΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΔΙΟΤΙ ΗΘΡΕ Ο ΑΛΛΟ ΜΠΡΑΒΟΝΙ ΕΝΑΣ ΣΥΝΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΤΟΥ Ι.ΚΤΕΟΥ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ, ΜΕ ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΤΟ ΡΕΝΩ ΜΕΓΚΑΝ(2004) ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ... ΦΩΝΑΞΑΜΕ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ, ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΣΕ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ, ΚΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΣΥΝΙΔΙΟΚΤΗΤΗ, ΣΔΟΕ, ΔΗΜΑΡΧΙΑΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΑΔΕΙΑΣ ΤΟΥ ΚΤΗΡΙΟΥ ΤΟΥ ΚΤΕΟ, Κ.Τ.Λ. ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΤΟΥ ΣΥΝΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΗΤΑΝ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΜΕ ΤΙΣ ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ, ΕΙΧΕ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΚΤΕΟ... ΤΟ ΚΤΗΡΙΟ ΤΟΥ Ι.ΚΤΕΟ ΕΙΧΕ ΠΑΡΑΤΥΠΙΕΣ ΣΟΒΑΡΕΣ... ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΗΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ ΠΟΥ ΕΒΓΑΛΕ ΤΕΤΟΙΟ ΠΟΡΙΣΜΑ=ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΛΑΘΟΣ; ΔΕΝ ΚΙΝΗΘΗΚΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΕΠΕΙΔΗ ΗΤΟ ΣΤΑΒΟΓΙΑΝΝΗ ΚΑΙ ΟΚ ΚΑΛΟ ΚΟΡΙΤΣΙ... ΤΑ "ΣΑΜΑΡΙΑ" ΤΟΥ Ο ΣΥΝΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΤΑ ΕΦΑΓΕ ΠΑΝΤΩΣ, ΕΠΕΙΔΗ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΠΑΛΗΚΑΡΙ ΚΑΙ 1500 ΚΑΜΨΕΙΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ!!! ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΗΤΑΝ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΣΥΝΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΡΝΑΝ ΔΩΡΕΑΝ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΟΤΙ ΟΧΗΜΑ ΕΧΩ, ΜΕ ΣΟΒΑΡΟ ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΕΛΕΓΧΟ 'ΠΑΝΤΕΛΟΝΑΤΟ'... ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ... ΟΣΟ ΒΛΕΠΩ ΤΕΤΟΙΑ ΑΛΛΟ ΤΟΣΟ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΘΑ ΓΙΝΟΜΑΙ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΧΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΧΡΟΝΟ, ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΩ ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΟΡΕΞΗ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ.- ΑΣ ΜΗΝ ΣΑΣ ΠΩ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΒΙΩΜΑΤΑ ΑΠΟ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΚΤΕΟ, ΚΟΥΡΑΖΟΥΝ... ΥΠΌΨΙΝ ΠΕΡΑΣΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ... ΚΑΙ ΑΠΟ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΤΕΟ.-
...παλιά ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΣΑΝ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ, ΤΩΡΑ ΣΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ; ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΣΩΣΤΟΥΣ ΕΛΕΓΧΟΥΣ ΟΙ ΙΔΙΩΤΕΣ ΑΡΑΓΕ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;