• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Μην ξεχνάτε πως για εσάς είναι το παλιό σας αυτοκίνητο που θέλετε να διώξετε για να πάρετε κάτι καλύτερο, για τον αγοραστή, όμως, είναι το «κάτι καλύτερο» που ψάχνει.

Κάντο να «πιάσει» περισσότερα

Διαβάστηκε από 2211 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/3/2017

Δες το σαν το «κάτι καλύτερο» του αγοραστή. Ένα πλύσιμο δεν αρκεί. Aλλαξε φίλτρο καμπίνας να μην μυρίζει, καθάρισέ το εσωτερικά, πλύνε θόλους-τάπα καυσίμου και γυάλισε χρώμα-ζάντες. Τώρα… πούλα το!

 
Δες το όπως ο αγοραστής, σαν το «κάτι καλύτερο»

Πόσα λεφτά θα πιάσει το αυτοκίνητό σας αν το πουλήσετε χωρίς προετοιμασία; Και πόσα αν το κάνετε «του κουτιού» πριν το δει ο επίδοξος αγοραστής; Τι κάνετε λοιπόν για να ανεβάσετε την αξία του αυτοκινήτου σας πριν το πουλήσετε;

Το μεγαλύτερο πρόβλημα στην πώληση ενός αυτοκινήτου είναι απαξίωση που βλέπετε εσείς. Μην ξεχνάτε πως για εσάς είναι το παλιό σας αυτοκίνητο που θέλετε να διώξετε για να πάρετε κάτι καλύτερο. Για αυτόν που έρχεται να το πάρει, όμως, είναι το «κάτι καλύτερο» που λέγαμε, είναι το καινούργιο του αυτοκίνητο. Έτσι θα πρέπει να το δείτε και εσείς ώστε να το πουλήσετε στην καλύτερη τιμή.

Αλλάξτε φίλτρο καμπίνας και πατάκια, απαλλαγείτε από μυρωδιά «παλιού»

Με αυτό το σκεπτικό λοιπόν, ένα απλό πλύσιμο δεν αρκεί. Η σκόνη στο εσωτερικό μυρίζει, και δίνει στην καμπίνα αυτή τη μυρωδιά του παλιού, του βρώμικου. Πιθανώς εσείς να την έχετε συνηθίσει, όμως εκείνος που θα έρθει και θα το μυρίσει πρώτη φορά θα του φανεί κακή.

Αλλάξετε φίλτρο καμπίνας, αν έχει το αυτοκίνητο και πλύντε τα πατάκια, ενώ η καλύτερη επιλογή είναι να πάρετε καινούργια. Με λίγα χρήματα θα δώσετε στο μεταχειρισμένο σας την αίσθηση καθαριότητας και καινούριου που θέλει ο υποψήφιος αγοραστής.

Καθαρίστε πλαστικά, υφάσματα και λάστιχα παραθύρων στο εσωτερικό

Στην καμπίνα θα πρέπει να φύγει η σαβούρα, να καθαριστούν καλά τα καθίσματα για να φύγει και από αυτά η σκόνη που μαζεύεται με τον καιρό. Για τον ίδιο λόγο πρέπει να καθαρίσετε σχολαστικά, με σπρέι, τους αγωγούς του κλιματισμού, τις ταπετσαρίες στις πόρτες και το ταμπλό.

Από κει και πέρα καθαρίστε τα τζάμια, και μάλιστα κατεβάστε τα παράθυρα ώστε να φύγει και αυτή η γραμμή στο πάνω άκρο, εκεί που ακουμπάει το λάστιχο. Στην ένωση μεταξύ λάστιχου και πόρτας καλό είναι να ψεκάσετε με γράσο σιλικόνης. Εξαφανίζει τους θορύβους κατά την κύλιση και κάνει το αυτοκίνητο να ακούγεται καινούργιο.

Εξωτερικά, γυάλισμα σε χρώμα, λάστιχα-ζάντες, καθάρισμά σε θόλους/τάπα καυσίμου

Ξεκινώντας με ένα καλό πλύσιμο εξωτερικά, θα πρέπει να γίνετε πιο σχολαστικοί. Ένα γυάλισμα με κερί για να ζωντανέψει η βαφή είναι ότι καλύτερο. Ακόμα, φροντίστε να έχετε καθαρίσει τους θόλους αλλά και από κάτω το σασί, ειδικά αν υπάρχουν λάσπες και χώμα.

Μην ξεχάσετε την τάπα καυσίμου. Τίποτα δεν μαρτυρά ένα αυτοκίνητο που δεν το φροντίζουν από τη βρώμα που μαζεύεται πίσω από το καπάκι της τάπας. Και τέλος γυαλίστε τα λάστιχα και τις ζάντες. Ποιος ξέρει, στο τέλος μπορεί να δείτε το αυτοκίνητό σας ως αυτό που είναι και να το κρατήσετε.

Εσείς όμως τι κάνετε; Πως ετοιμάζετε το αυτοκίνητό σας για να το πουλήσετε; Τι κάνετε για να ανεβάσετε την τιμή του; Είδατε διαφορά στις προσφορές πριν και μετά τις εργασίες;

 
  • markos

    Δηλαδή αν το πλύνεις και το γυαλίσεις πιάνει περισσότερα...μάλιστα..πουλάω αυτοκινητό με χλμ τόσα λίγα που δύσκολα βρίσκεις ,και το συγκρίνουν με χρέπια που έχουν 100-120-130000χλμ και τους κακοφαίνεται που είναι κάνα 1000 παραπάνω..και θα με σώσει το πλύσιμο..αχαχαχαχαχαχ

      4