• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Γρήγορα και άνετα θα κινηθείς στο χώμα μιας και η ανάρτηση του Kia Sportage δουλεύει γρήγορα και σωστά.

Η μύτη της τίγρης, δηλαδή η χαρακτηριστική μάσκα της Kia, αποτελεί το επίκεντρο στο μπροστινό μέρος και σε αυτό το μοντέλο της εταιρείας.

Λόγω του μαλακού προσανατολισμού της ανάρτησης κλίσεις υπό πίεση υπάρχουν, όμως το πάτημα του Sportage παραμένει σταθερό σε κάθε περίπτωση.

Η τιμή του πετρελαιοκίνητου Kia Sportage ξεκινάει από τα 22.570 ευρώ με έκπτωση για την αρχική έκδοση LX Instyle.

Λεπτεπίλεπτη είναι η σχεδίαση των φώτων. Οι ακμές στο καπό ακριβώς δίπλα τους ενισχύουν το δυναμισμό.

Όμορφη είναι η σχεδίαση των πίσω φώτων. Τα φλας είναι τοποθετημένα χαμηλά στον προφυλακτήρα και κάνουν τη νύκτα το μοντέλο να ξεχωρίζει.

Δοκιμή: Kia Sportage

Διαβάστηκε από 11710 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/1/2017

Μπαίνει με φόρα! Το τέταρτης γενιάς Kia Sportage προτάσσει τη δυναμική σχεδίαση, την ολοκληρωμένη οδική συμπεριφορά και την καλή συνολικά ποιότητα κατασκευής του για να επανέλθει δυναμικά στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV.

 
What is new
- 1.700 κυβικά με 116 άλογα
- Καίει 6,5 λτ./100 χλμ.
- Από 22.570 ευρώ

+ Κατανάλωση, χώροι επιβατών, προσανατολισμένη στην άνεση συμπεριφορά
- Επιδόσεις, σοβαρό εσωτερικό

 
Το όνομα Sportage δεν είναι νέο για την ελληνική αγορά. Τουναντίον. Ειδικά στη δεύτερη γενιά του μοντέλου, δηλαδή από το 2004 έως το 2010, το SUV της Kia έζησε τις καλύτερες στιγμές του όντας ιδιαίτερα δημοφιλές. Μετά, όπως γνωρίζουμε όλοι, ήρθαν οι φοροεπιδρομές στα 2λιτρα και τα χαράτσια, με αποτέλεσμα η 3η γενιά και γενικότερα τα SUV να βρίσκονται στην πίεση. Πλέον, όμως, τα πράγματα δείχνουν να αλλάζουν λιγάκι. Οι κατασκευαστές εμπλουτίζουν τις γκάμες τους με νέα SUV/crossover μοντέλα, ενώ σημαντικό είναι πως τα προσφέρουν ως 4x2 και με μικρού κυβισμού turbo κινητήρες. Έτσι, υπάρχουν πάλι μοντέλα που μπορείς να αποκτήσεις χωρίς να δώσεις μια περιουσία (ακόμη και με κάτω από 20.000 ευρώ) και με κυβισμό που δεν θα φοβάσαι τα οικονομικά επιτελεία της εκάστοτε κυβέρνησης. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε πως πανευρωπαϊκά τα SUV/crossover αποτελούν τη δημοφιλέστερη σε πωλήσεις κατηγορία.
 
Πιο αναλυτικά τώρα, στην περίπτωση του μοντέλου της δοκιμής μας, του Kia Sportage, δεν υπάρχει διαθέσιμος προς το παρόν κάποιος πολύ μικρός σε κυβισμό κινητήρας (π.χ. ο 1.000άρης turbo βενζινοκινητήρας των 120 ίππων του Ceed), ωστόσο η νέα, τέταρτη γενιά του είναι τόσο βελτιωμένη και διαφορετική σε σχέση με το παρελθόν που στόχο έχει να ξαναβάλει την Kia στον χάρτη τον SUV. Το νέο, τέταρτης γενιάς Kia Sportage διαθέτει μία πολύ δυναμική εμφάνιση, είναι πιο μεγάλο σε διαστάσεις, ευρύχωρο, καλό και άνετο στο δρόμο και ποιοτικό. Ας το δούμε πιο αναλυτικά, στην πετρελαιοκίνητη έκδοση του 1,7 λίτρου που αποτελεί και την πιο ενδιαφέρουσα στην ελληνική αγορά.
 
Από 22.570 ευρώ
Η τιμή του πετρελαιοκίνητου Kia Sportage ξεκινάει από τα 22.570 ευρώ με έκπτωση για την αρχική έκδοση LX Instyle. Αυτή διαθέτει τα βασικά, δηλαδή 6 αερόσακους, air condition, σύστημα υποβοήθησης σε ανηφόρα, 4 ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέπτες, cruise control, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών και ηχοσύστημα με Bluetooth, ωστόσο αν ήταν δική μας επιλογή, εμείς θα παίρναμε την επόμενη, την LX Upgrade, γιατί με 25.970 ευρώ διαθέτει επιπλέον Start & Stop, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, αισθητήρες βροχής και φώτων, τηλεσκοπικά ρυθμιζόμενο τιμόνι, ηλεκτροχρωμικό καθρέπτη, σύστημα navi και προβολείς ομίχλης.
 
Υπερυψωμένος τίγρης
Όσον αφορά στην εξωτερική εμφάνιση του Sportage, αυτή ακολουθεί ξεκάθαρα την σχεδιαστική γλώσσα της Kia. Στο μπροστινό μέρος, λοιπόν, ξεχωρίζει η εντυπωσιακή μάσκα (η μύτη της τίγρης όπως την ονομάζει η Kia), τα λεπτά και τραβηγμένα προς τα πίσω φανάρια με τα κυλινδρικά σώματα στο εσωτερικό και το μυώδες καπό με τις έντονες ακμές. Στο πλάι από την άλλη οι επιφάνειες είναι πιο καμπύλες ενώ το χρώμιο προσπαθεί να δώσει έναν αέρα «σοβαρότητας» στο μοντέλο, ενώ τέλος πίσω το μάτι κλέβουν τα LED φανάρια και η λεπτή γραμμή που τα ενώνει. Θα λέγαμε πως στο πίσω μέρος θυμίζει αμερικάνικο SUV. Σε κάθε περίπτωση, το συνολικό αποτέλεσμα νομίζουμε πως είναι ενδιαφέρον και αρκετά δυναμικό.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

  • FaniSporty

    Επιτέλους έγινε δοκιμή για την 4η γενιά του Σπόρτατζ. Σαν κάτοχος Σπόρτατζ 1ης γενιάς, μπορώ να πω ότι είναι το αυτοκίνητο χαμαιλέον διότι προσαρμόζεται στις ταυτότητες των καιρών με κάθε του γενιά...Ξεκίνησε με ένα καθαρόαιμο τίμιο 4x4, συνέχισε ως SUV και μετά ως Crossover...Στο προκείμενο, η 4 γενιά είναι από τα ωραιότερα της κατηγορίας του. Γιατί δεν είναι στα θετικά η σχεδίαση; Επίσης όσον αφορά το εσωτερικό, δεν χρειάζεται να πείσει με την ποιότητα του χρησιμοποιώντας διχρωμίες ή τα φιλέτα χρωμίου...Αν δεν τα είχε, θα γράφατε ότι είναι μουντό και λιτό...Σαν σχεδίαση και σαν εικόνα είναι κλάσεις ανώτερο από το Tiguan...Οπότε και στα θετικά έπρεπε να είχε γραφτεί η ποιότητα...Η ΚΙΑ έχει κάνει τεράστια άλματα στην ποιότητα...Τα μόνα μείον του είναι ο κινητήρας...1.7 και μόνο 116 ίπποι; Παρωχημένος...Επίσης, ένα μείον ακόμα είναι ότι βγαίνει αποκλειστικά ως δικίνητο μέχρι τώρα...Με έναν κινητήρα 1.5 με τους ίδιους ίππους και τετρακίνηση, κάτι Qashqai και Vitara θα τα είχε για πρωινό...

      12
  • maik

    177 αλογα εχει ο βενζινη 1.6 turbo. Κ υπαρχει κ 1.7 ντιζελ με 141 αλογα. Κ στο εξωτερικο(εδω κ ενα χρονο που κυκλοφορει) πουλαει σαν τρελο. Εδω αμφιβαλλω αν θα δουμε κανενα. Ωραιο αυτοκινητο!

      4
  • Stauros

    Βγαίνει και σε βετζίνη στην δικινητήρια εκδοση; Αν εχει 22 χιλιαρικα το 1,7 ντιζελ , ..δεν υπαρχει κανενας βετζινοκινητηρας να πωλειται φτηνοτερα; μπορει να φορεσει τους νεους κινητήρες της χοιυινται ;

      1
    • autotriti

      Απάντηση: Διατίθεται και με turbo βενζινοκινητήρα 1,6 λτ. απόδοσης 135 ίππων. Η βασική έκδοση βενζίνης ξεκινά από 20.490 ευρώ. Μέχρι στιγμής διατίθεται με δυο κινητήρες. Έναν πετρελαίου (η έκδοση της δοκιμής) και τον προαναφερθέντα βενζίνης.

        1