• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Γρήγορα και άνετα θα κινηθείς στο χώμα μιας και η ανάρτηση του Kia Sportage δουλεύει γρήγορα και σωστά.

Η μύτη της τίγρης, δηλαδή η χαρακτηριστική μάσκα της Kia, αποτελεί το επίκεντρο στο μπροστινό μέρος και σε αυτό το μοντέλο της εταιρείας.

Λόγω του μαλακού προσανατολισμού της ανάρτησης κλίσεις υπό πίεση υπάρχουν, όμως το πάτημα του Sportage παραμένει σταθερό σε κάθε περίπτωση.

Η τιμή του πετρελαιοκίνητου Kia Sportage ξεκινάει από τα 22.570 ευρώ με έκπτωση για την αρχική έκδοση LX Instyle.

Λεπτεπίλεπτη είναι η σχεδίαση των φώτων. Οι ακμές στο καπό ακριβώς δίπλα τους ενισχύουν το δυναμισμό.

Όμορφη είναι η σχεδίαση των πίσω φώτων. Τα φλας είναι τοποθετημένα χαμηλά στον προφυλακτήρα και κάνουν τη νύκτα το μοντέλο να ξεχωρίζει.

Δοκιμή: Kia Sportage

Διαβάστηκε από 23436 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/3/2017

Μπαίνει με φόρα! Το τέταρτης γενιάς Kia Sportage προτάσσει τη δυναμική σχεδίαση, την ολοκληρωμένη οδική συμπεριφορά και την καλή συνολικά ποιότητα κατασκευής του για να επανέλθει δυναμικά στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV.

 
What is new
- 1.700 κυβικά με 116 άλογα
- Καίει 6,5 λτ./100 χλμ.
- Από 22.3200 ευρώ

Το όνομα Sportage δεν είναι νέο για την ελληνική αγορά. Τουναντίον. Ειδικά στη δεύτερη γενιά του μοντέλου, δηλαδή από το 2004 έως το 2010, το SUV της Kia έζησε τις καλύτερες στιγμές του όντας ιδιαίτερα δημοφιλές. Μετά, όπως γνωρίζουμε όλοι, ήρθαν οι φοροεπιδρομές στα 2λιτρα και τα χαράτσια, με αποτέλεσμα η 3η γενιά και γενικότερα τα SUV να βρίσκονται στην πίεση. Πλέον, όμως, τα πράγματα δείχνουν να αλλάζουν λιγάκι. Οι κατασκευαστές εμπλουτίζουν τις γκάμες τους με νέα SUV/crossover μοντέλα, ενώ σημαντικό είναι πως τα προσφέρουν ως 4x2 και με μικρού κυβισμού turbo κινητήρες. Έτσι, υπάρχουν πάλι μοντέλα που μπορείς να αποκτήσεις χωρίς να δώσεις μια περιουσία (ακόμη και με κάτω από 20.000 ευρώ) και με κυβισμό που δεν θα φοβάσαι τα οικονομικά επιτελεία της εκάστοτε κυβέρνησης. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε πως πανευρωπαϊκά τα SUV/crossover αποτελούν τη δημοφιλέστερη σε πωλήσεις κατηγορία.
 
Πιο αναλυτικά τώρα, στην περίπτωση του μοντέλου της δοκιμής μας, του Kia Sportage, δεν υπάρχει διαθέσιμος προς το παρόν κάποιος πολύ μικρός σε κυβισμό κινητήρας (π.χ. ο 1.000άρης turbo βενζινοκινητήρας των 120 ίππων του Ceed), ωστόσο η νέα, τέταρτη γενιά του είναι τόσο βελτιωμένη και διαφορετική σε σχέση με το παρελθόν που στόχο έχει να ξαναβάλει την Kia στον χάρτη τον SUV. Το νέο, τέταρτης γενιάς Kia Sportage διαθέτει μία πολύ δυναμική εμφάνιση, είναι πιο μεγάλο σε διαστάσεις, ευρύχωρο, καλό και άνετο στο δρόμο και ποιοτικό. Ας το δούμε πιο αναλυτικά, στην πετρελαιοκίνητη έκδοση του 1,7 λίτρου που αποτελεί και την πιο ενδιαφέρουσα στην ελληνική αγορά.
 
Από 22.320 ευρώ
Η τιμή του πετρελαιοκίνητου Kia Sportage ξεκινάει από τα 22.320 ευρώ με έκπτωση για την αρχική έκδοση LX Instyle. Αυτή διαθέτει τα βασικά, δηλαδή 6 αερόσακους, air condition, σύστημα υποβοήθησης σε ανηφόρα, 4 ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέπτες, cruise control, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών και ηχοσύστημα με Bluetooth, ωστόσο αν ήταν δική μας επιλογή, εμείς θα παίρναμε την επόμενη, την LX Upgrade, γιατί με 25.970 ευρώ διαθέτει επιπλέον Start & Stop, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, αισθητήρες βροχής και φώτων, τηλεσκοπικά ρυθμιζόμενο τιμόνι, ηλεκτροχρωμικό καθρέπτη, σύστημα navi και προβολείς ομίχλης.
 
Υπερυψωμένος τίγρης
Όσον αφορά στην εξωτερική εμφάνιση του Sportage, αυτή ακολουθεί ξεκάθαρα την σχεδιαστική γλώσσα της Kia. Στο μπροστινό μέρος, λοιπόν, ξεχωρίζει η εντυπωσιακή μάσκα (η μύτη της τίγρης όπως την ονομάζει η Kia), τα λεπτά και τραβηγμένα προς τα πίσω φανάρια με τα κυλινδρικά σώματα στο εσωτερικό και το μυώδες καπό με τις έντονες ακμές. Στο πλάι από την άλλη οι επιφάνειες είναι πιο καμπύλες ενώ το χρώμιο προσπαθεί να δώσει έναν αέρα «σοβαρότητας» στο μοντέλο, ενώ τέλος πίσω το μάτι κλέβουν τα LED φανάρια και η λεπτή γραμμή που τα ενώνει. Θα λέγαμε πως στο πίσω μέρος θυμίζει αμερικάνικο SUV. Σε κάθε περίπτωση, το συνολικό αποτέλεσμα νομίζουμε πως είναι ενδιαφέρον και αρκετά δυναμικό.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • FaniSporty

    Το μοντέλο που έκανε γνωστή την ΚΙΑ στην Ελλάδα και στον υπόλοιπο κόσμο...1η και 2η γενιά φιγούραραν στις πρώτες θέσεις στην χώρα μας τους καλούς καιρούς με όπλα την αξιοπιστία τους και την τιμή τους...η 3η δεν τα πήγε καθόλου καλά...για την Ελλάδα λέμε πάντα...να δούμε τι θα κάνει η 4η και ομορφότερη γενιά...Πολύ ωραίο μέσα κι έξω...ποιοτικό... ( Δεν χρειάζεται να πείσει για την ποιότητα του Αutoτρίτη με την διχρωμία ή τα φιλέτα αλουμινίου...απλά η ΚΙΑ επέλεξε να το κάνει ξεχωριστό και όχι μουντό και γεροντίστικο σαν το Tiguan) Η μόνη ένσταση μου είναι ο ντίζελ των 1.6 με τους λίγους ίππους και η αποκλειστικά (μέχρι τώρα) 2κίνητη έκδοση...

      8
  • Τασος

    συγνώμη βρε παιδιά, 25 χιλιαδες για ενα καλά εξοπλισμένο πλην όμως 2κινητο SUV? με το Nissan Qasqai να πεταει στις πωλησεις οπως και το Suzuki Vitara που διαχρονικά απολαμβάνει της εκτίμησης, τι πιθανότητες εχει να πουλησει στην Ελλάδα ειδικα απο την στιγμή που κακώς θα τολμουσα να πω η KIA θεωρείται μάρκα δεύτερης διαλογής (στη Ελλάδα) άσχετα που στην Αμερική αλλά κ σε παγκόσμιο επίπεδο πουλαει...

      3

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ Υπηρεσίες - Προϊόντα