Ford και Mercedes έχουν αυτή τη στιγμή δύο από τα καλύτερα μοτέρ του κόσμου. Εσείς τι λέτε;
Κινητήρες που τα σπάνε
7.658 Επισκέψεις στο άρθρο (4/5/2015)
Πολλές εταιρείες παρουσιάζουν τις προτάσεις τους όσον αφορά τους βενζινοκινητήρες. Αυτή τη στιγμή όμως ξεχωρίζουν δύο μοτέρ, το 1,0 λτ. της Ford και το 2,0 λτ. της Mercedes.
Η Ford παρουσίασε τον 1,0 λτ. Ecoboost ο οποίος εντυπωσίασε με την απόδοσή του. Βλέπετε 140 ίπποι από 1000άρι μοτέρ με τρεις κυλίνδρους δεν είναι εύκολο να φτιαχτεί. Από την άλλη η Mercedes-Benz κατάφερε να φτάσει σε πρωτόγνωρα επίπεδα απόδοσης με τον 2λιτρο της A45 AMG ο οποίος αποδίδει 180 ίππους/λίτρο. Πριν δεκαπέντε χρόνια τα νούμερα αυτά ήταν ασύλληπτα. Φτάνει να θυμίσουμε πως το ρεκόρ για αυτοκίνητα παραγωγής τότε το είχε το Honda S2000 με 2λιτρο ατμοσφαιρικό μοτέρ και απόδοση 120 ίππους στο λίτρο.Ford 1.0 λτ. EcoboostΗ νέα εκδοχή του 1,0 EcoBoost χάρη στην ειδική χαρτογράφηση του εγκεφάλου, στην αύξηση πίεσης υπερπλήρωσης, στο νέο διπλό μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, στην αναθεωρημένη πεταλούδα γκαζιού και στο μεγαλύτερο εναλλάκτη θερμότητας (intercooler) έφτασε να αποδίδει την ισχύ-ρεκόρ των 140 ίππων. Η ροπή των 210 Nm (με overboost, ήτοι στιγμιαία κορύφωση για μερικά δλ.) είναι διαθέσιμη από τις 1.400-4.500 σ.α.λ. Οι επιδόσεις του Fiesta των 140 ίππων και των 1.091 κιλών είναι αρκετά εντυπωσιακές, με το 0-100 να ολοκληρώνεται σε 8,7 δλ. Το τούρμπο γυρίζει στις 248.000 σ.α.λ., τη διπλάσια ταχύτητα περιστροφής ενός τούρμπο της F1 και τα πτερύγια φτάνουν 1,5 φορά την ταχύτητα του ήχου! H Ford υπόσχεται κατανάλωση 4,5 λτ./100 χλμ. Οι εκπομπές ρύπων είναι 104 γρ./χλμ.Mercedes-Benz 2.0 λτ. AMGΤο μοτέρ θαύμα της Mercedes-Benz τοποθετείται στην A45 AMG και αυτή τη στιγμή έχει την καλύτερη απόδοση ανά λίτρο, στα 180 άλογα. Πρόκειται για ολοκαίνουργιο 4κυλινδρο turbo κινητήρα, η χωρητικότητα του οποίου ανέρχεται στα 2,0 λτ. Σαφώς η AMG τον «γαργάλησε» αρκετά ώστε να καταφέρει να τον περάσει στην ιστορία ως τον ισχυρότερο 2λιτρο κινητήρα παραγωγής σήμερα. Η απόδοση του ανέρχεται στους 360 ίππους στις 6.000 σ.α.λ., ενώ η ροπή φτάνει τα 450 Nm, διαθέσιμα από τις 2.250 σ.α.λ. Το μοτέρ εξασφαλίζει τελική ταχύτητα 250 χλμ/ώρα και 0-100 χλμ/ώρα σε 4,6 δλ. Η Mercedes υπόσχεται μέση κατανάλωση 6,9 λτ./100 χλμ.Εσείς τι λέτε; Ψηφίστε «Μου Αρέσει» στο μοτέρ που θεωρείτε το καλύτερο στον κόσμο ή κάντε τις δικές σας προτάσεις και δείτε πόσες ψήφους θα αποσπάσουν.
Να διορθώσω την δεύτερη απάντηση μου.Ο πρώτος ecoboost ήταν το 2008, ο 2λιτρος στην Αμερική, δεν φορέθηκε σε κανένα μοντέλο τότε επί Ευρωπαϊκού εδάφους.Στην Ευρώπη ήρθε το 2010.
Ο 3500άλιτρος είναι από το 2007 με διαφορετική ονομασία, το 2008 ονομάστηκε σε ecoboost και το 2009 σε μαζική παραγωγή.
Ο 1600άρης παρουσιάστηκε το 2009 και 2010 μαζική παραγωγή.
Καταρχάς μην βάζεις στο όνομα της φόρμας του auto triti το δικό μου όνομα.Κατά δεύτερον ο 1000άρης της ford είναι από το 2012 και σε fiesta τοποθετήθηκε το 2013.Μπορείς να ρωτήσεις το εργοστάσιο να σε πληροφορήσει σχετικά με ένα mail να τελειώνει το θέμα.
Το 2009 ανακοινώθηκε η πρόθεση της ford στους δημοσιογράφους για την νέα γενιά κινητήρων, ουσιαστικά από το 2010 ξεκίνησε η παραγωγή.Υπάρχει γραφείο τύπου ford να σε πληροφορήσει σχετικά για να ξέρεις.
Το 2010 ξεκίνησε το 2λιτρος, ο 1600άρης, και ο 3500άλιτρος, μπορείς να το διαπιστώσεις αν απευθυνθείς στο γραφείο τύπου της εταιρείας για να μάθεις.Είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ να σου απαντήσουν και να σου λύσουν όλες τις απορίες, ότι έμαθες λάθος, κ.τ.λ.
κοφι
Τι θελεις να πεις! το οτι ειναι λιγα τα 115hp ατμοσφαιρικα; o ecoboost ειναι turbo με 125hp. αν ειναι δες το Type-R 310hp στα 2λιτρα.
δες επισεις τον JDM B18C Type-R 200 στα 1,8λιτρα απο το 96-01.
Ontos...Giati den iparxoun ta B16 edw? Kai sigkekrimena to b16b to monadiko 16ri me 185 aloga ston atmo...Vreite ena 16ri atmosfairiko me apodosi analogi tous Iapwnikou B16B kai aksiopisto episis.... ! Kalispera se olous !
Περασαν 25 χρονια απο το πρωτο LANCER EVO..Καιρος ηταν να μαθουν και οι Γερμανοι να φτιαχνουν γρηγορα αυτοκινητα.Μενει να δουμε ομως,ποσο θα αντεξει το ΜΕΡΣΕΝΤΕ...
FORD ΤΠΤ ΑΛΛΟ !! λεφτα δεν υπαρχουν ουτε για μεταχειρσιμενη mercedes, ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΓΙΑ A M G !!! ας παρουσιασουν αναλογες ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ προτασεις και οι εταιρεις που αναταγωνιζεται η μπλε οβαλ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΥΖΗΤΑΜΕ . . ( WV - OPEL ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΤΟΣΟ ΚΑΛΑ )
A45 AMG kanei 50.000€ metaxirismeno, poios tha dwsei tosa leuta gia auto to amaksi ? o Germanaras pou to exei kamari... enw perneis to Fiesta sta 15,000€ kai eisai coble!
Μην λέτε για το Honda γιατί έχει 115 ίππους ανά λίτρο !!!!! διαβάστε και λίγο το άρθρο! !!! καγκουρες. το β16 μέσα είναι κατηγορίας LADA! !!! ΤΙ ΣΥΓΚΡΊΝΟΥΜΕ ΤΏΡΑ
Δεν είναι περίεργο ότι το τούρμπο του Ecoboost γυρίζει με τις διπλάσιες στροφές του αντίστοιχου της F1, αφού είναι αρκετά μικρότερο σε διάμετρο. Όμως, η μέγιστη απόδοση μιας τουρμπίνας βρίσκεται στις στροφές που οι άκρες των πτερυγίων της πλησιάζουν την ταχύτητα του ήχου, γιαυτό μου φάνηκε περίεργο που αναφέρετε ότι τα πτερύγια φτάνουν 1.5 φορά την ταχύτητα του ήχου. Ένας γρήγορος υπολογισμός (η διάμετρος της τουρμπίνας είναι 38 χιλ), έδωσε ότι φαίνεται να είναι έτσι, εφόσον όμως δεν συνυπολογίσουμε την σημαντική αύξηση της ταχύτητας του ήχου που συμβαίνει μέσα στον θερμό αέρα.
ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ
Mercedes A45 AMG
Ford Ecoboost
Ο 1000άρης της ford είναι από το 2012 πάντως, πήρε και βραβείο, συν το 2013, οπότε 6 χρόνια δεν τον λες ότι μετράει στην πλάτη του.
Να διορθώσω την δεύτερη απάντηση μου.Ο πρώτος ecoboost ήταν το 2008, ο 2λιτρος στην Αμερική, δεν φορέθηκε σε κανένα μοντέλο τότε επί Ευρωπαϊκού εδάφους.Στην Ευρώπη ήρθε το 2010. Ο 3500άλιτρος είναι από το 2007 με διαφορετική ονομασία, το 2008 ονομάστηκε σε ecoboost και το 2009 σε μαζική παραγωγή. Ο 1600άρης παρουσιάστηκε το 2009 και 2010 μαζική παραγωγή.
Καταρχάς μην βάζεις στο όνομα της φόρμας του auto triti το δικό μου όνομα.Κατά δεύτερον ο 1000άρης της ford είναι από το 2012 και σε fiesta τοποθετήθηκε το 2013.Μπορείς να ρωτήσεις το εργοστάσιο να σε πληροφορήσει σχετικά με ένα mail να τελειώνει το θέμα. Το 2009 ανακοινώθηκε η πρόθεση της ford στους δημοσιογράφους για την νέα γενιά κινητήρων, ουσιαστικά από το 2010 ξεκίνησε η παραγωγή.Υπάρχει γραφείο τύπου ford να σε πληροφορήσει σχετικά για να ξέρεις. Το 2010 ξεκίνησε το 2λιτρος, ο 1600άρης, και ο 3500άλιτρος, μπορείς να το διαπιστώσεις αν απευθυνθείς στο γραφείο τύπου της εταιρείας για να μάθεις.Είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ να σου απαντήσουν και να σου λύσουν όλες τις απορίες, ότι έμαθες λάθος, κ.τ.λ.
κοφι Τι θελεις να πεις! το οτι ειναι λιγα τα 115hp ατμοσφαιρικα; o ecoboost ειναι turbo με 125hp. αν ειναι δες το Type-R 310hp στα 2λιτρα. δες επισεις τον JDM B18C Type-R 200 στα 1,8λιτρα απο το 96-01.
Ontos...Giati den iparxoun ta B16 edw? Kai sigkekrimena to b16b to monadiko 16ri me 185 aloga ston atmo...Vreite ena 16ri atmosfairiko me apodosi analogi tous Iapwnikou B16B kai aksiopisto episis.... ! Kalispera se olous !
το b16b της honda γιατι δεν ειναι στη λιστα ???το εχω με 450000 και δουλευει ακομα ρολοι
Ο B16b γιατι λειπει; 1,6 185hp.
Περασαν 25 χρονια απο το πρωτο LANCER EVO..Καιρος ηταν να μαθουν και οι Γερμανοι να φτιαχνουν γρηγορα αυτοκινητα.Μενει να δουμε ομως,ποσο θα αντεξει το ΜΕΡΣΕΝΤΕ...
RX7 FD3S 280 hp / 1.3lt ==> 215hp/lt
6 χρονια χωρις κανενα προβλημα... EcoBoost...
FORD ΤΠΤ ΑΛΛΟ !! λεφτα δεν υπαρχουν ουτε για μεταχειρσιμενη mercedes, ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΓΙΑ A M G !!! ας παρουσιασουν αναλογες ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ προτασεις και οι εταιρεις που αναταγωνιζεται η μπλε οβαλ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΥΖΗΤΑΜΕ . . ( WV - OPEL ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΤΟΣΟ ΚΑΛΑ )
A45 AMG kanei 50.000€ metaxirismeno, poios tha dwsei tosa leuta gia auto to amaksi ? o Germanaras pou to exei kamari... enw perneis to Fiesta sta 15,000€ kai eisai coble!
μαλλον 16,9 λτ./100 χλμ...
Μην λέτε για το Honda γιατί έχει 115 ίππους ανά λίτρο !!!!! διαβάστε και λίγο το άρθρο! !!! καγκουρες. το β16 μέσα είναι κατηγορίας LADA! !!! ΤΙ ΣΥΓΚΡΊΝΟΥΜΕ ΤΏΡΑ
Δεν είναι περίεργο ότι το τούρμπο του Ecoboost γυρίζει με τις διπλάσιες στροφές του αντίστοιχου της F1, αφού είναι αρκετά μικρότερο σε διάμετρο. Όμως, η μέγιστη απόδοση μιας τουρμπίνας βρίσκεται στις στροφές που οι άκρες των πτερυγίων της πλησιάζουν την ταχύτητα του ήχου, γιαυτό μου φάνηκε περίεργο που αναφέρετε ότι τα πτερύγια φτάνουν 1.5 φορά την ταχύτητα του ήχου. Ένας γρήγορος υπολογισμός (η διάμετρος της τουρμπίνας είναι 38 χιλ), έδωσε ότι φαίνεται να είναι έτσι, εφόσον όμως δεν συνυπολογίσουμε την σημαντική αύξηση της ταχύτητας του ήχου που συμβαίνει μέσα στον θερμό αέρα.
o prwtos EcoBoost vgike to 09'