Τις επιδόσεις του εν λόγω ελαστικού είχαν την ευκαιρία να εκτιμήσουν από κοντά στον αγώνα αντοχής στην πίστα Magny–Cours της Γαλλίας, οι άνθρωποι της Rezulteo, της αναγνωρισμένης διαδικτυακής πλατφόρμας αξιολόγησης ελαστικών.

Με τη χρήση ενός ειδικού πολυμερούς, η YOKOHAMA κατάφερε να αυξήσει τον βαθμό ακαμψίας του ελαστικού.

Τα διαδοχικά αυλάκια στο πέλμα του ελαστικού, επιτρέπουν την αποτελεσματική απώθηση του νερού, εξαλείφοντας τον κίνδυνο υδρολίσθησης.

Κορυφαίες επιδόσεις για τα ελαστικά ΥΟΚΟΗΑΜΑ στην πίστα

3.854 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/9/2014

Τις επιδόσεις του ελαστικού YOKOHAMA Advan AD08R είχε τη δυνατότητα να δουν οι άνθρωποι της Rezulteo –μεγάλου site σύγκρισης ελαστικών- σε αγώνα αντοχής στην πίστα Magny–Cours της Γαλλίας.

 
Έχοντας μακρά παράδοση και στα αγωνιστικού τύπου ελαστικά, η YOKOHAMA, έχει καταφέρει να θέσει αρκετά ψηλά τον πήχη στις αποδόσεις των semi slick ελαστικών, χάρη στο τελευταίας γενιάς AD08R. Μάλιστα τις επιδόσεις του εν λόγω ελαστικού είχαν την ευκαιρία να εκτιμήσουν από κοντά στον αγώνα αντοχής στην πίστα Magny–Cours της Γαλλίας, οι άνθρωποι της Rezulteo, της αναγνωρισμένης διαδικτυακής πλατφόρμας αξιολόγησης ελαστικών.

Ειδικότερα, τo ελαστικό YOKOHAMA Advan AD08R έχει αναπτυχθεί από τους μηχανικούς της φίρμας και αποτελεί το ταχύτερο ελαστικό δρόμου στην γκάμα της. Αποτελώντας την πλέον εξελιγμένη γενιά ελαστικών υψηλής απόδοσης, το AD08R, συνδυάζει στο μέγιστο βαθμό την εμπειρία των αγώνων και της τεχνογνωσίας της YOKOHAMA, προσφέροντας εξαιρετική πρόσφυση τόσο σε βρεγμένο όσο και σε στεγνό δρόμο. Τα διαδοχικά αυλάκια στο πέλμα του ελαστικού, επιτρέπουν την αποτελεσματική απώθηση του νερού, εξαλείφοντας τον κίνδυνο υδρολίσθησης.

Παράλληλα, με την προσθήκη επιπλέον άνθρακα σε περιεκτικότητα, η πρόσφυση σε στεγνό οδόστρωμα είναι εξαιρετική, ενώ και η προσθήκη περισσότερου μικροπυριτίου στη γόμα του ελαστικού, έχει βελτιώσει δραστικά την πρόσφυση και σε υγρό οδόστρωμα.

Σημειωτέον ότι με τη χρήση ενός ειδικού πολυμερούς, η YOKOHAMA κατάφερε να αυξήσει τον βαθμό ακαμψίας του ελαστικού, ενώ το πλευρικό τοίχωμα είναι ενισχυμένο με ειδικά ένθετα από χάλυβα που δημιουργούν αφενός αντιστάσεις σε τυχόν πλευρικές παραμορφώσεις αλλά και αφετέρου βελτιώνουν τον χειρισμό και τον έλεγχο του οχήματος, σε στροφές με πολύ υψηλές ταχύτητες.