Όμορφες ζάντες με ακριβά λάστιχα. Ποιoς πληρώνει τη νύφη;

Όμορφες ζάντες με ακριβά λάστιχα. Ποιoς πληρώνει τη νύφη;

Πόσα σου τρώνε σε βενζίνες & λάστιχα οι «ζαντάρες» που έβαλες;

38.626 Επισκέψεις στο άρθρο (18/9/2022)

Όταν τα μικρομεσαία GTI φοράνε 18άρες ζάντες και ελαστικά που ταιριάζουν καλύτερα σε Lamborghini, μήπως έχουμε χάσει τη μπάλα με τα «θηριώδη» ζαντολάστιχα;

 

Αξίζουν τα λεφτά τους ή «στα τρώνε»;

Μπορεί το μάρκετινγκ να κάνει καλά τη δουλειά του και με ένα σετ τεράστιων τροχών να μας κάνει να νομίζουμε ότι αγοράζουμε «θηρίο», ποιος είναι όμως αυτός που τελικά πληρώνει τη νύφη; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Σήμερα έχουν χορτάσει τα αφτιά μας να ακούμε λάστιχα 245/18/35 σε αυτοκίνητα που κατά βάση είναι οικογενειακά μικρομεσαία ή μεσαία και απλά φοράνε ένα ισχυρό μοτέρ. Τέτοιες διαστάσεις ήταν ανήκουστες ακόμη και σε υπεραυτοκίνητα όχι πολλά χρόνια πριν.

Μπορεί να αρέσουν, μπορεί να προσελκύουν το μάτι, μπορεί να φέρνουν τις πωλήσεις, όμως δεν είναι τσάμπα. Και μπορεί αυτό να μην φαίνεται στην αγορά, φαίνεται όμως στη χρήση.

Το φαρδύ πέλμα αυξάνει την πρόσφυση, αυξάνει όμως και την τριβή. Που με τη σειρά της αυξάνει την αντίσταση στην κύλιση. Πράγμα που μεταφράζεται σε απαίτηση για περισσότερη ισχύ, μόνο και μόνο για να τσουλάς! Η κατανάλωση αυξάνεται ραγδαία. Ακόμη χειρότερα, το φάρδος του ελαστικού επηρεάζει και την αεροδυναμική, αυξάνοντας την μετωπική επιφάνεια του αυτοκινήτου. Ακούγεται αμελητέο, όμως μετά τα 90 χλμ/ώρα η διαφορά γίνεται σημαντικότατη. Που σημαίνει περισσότερη κατανάλωση.

Και αυτό χωρίς να συζητήσουμε το γεγονός ότι λάστιχα σε τέτοιες διαστάσεις θα είναι μάλλον σπορ, ούτε καν τούρινγκ, και σίγουρα όχι μειωμένης κατανάλωσης. Οι 17άρες και το 225 που σας έκανε εντύπωση στην έκθεση μπορεί να αυξάνουν την κατανάλωση μέχρι και 20% σε σχέση με ένα λάστιχο τελείως διαφορετικής διάστασης. Το μάρκετινγκ κέρδισε. Εμείς χάσαμε.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Toyota
test center