Τελικά είναι το μέλλον του GT-R αυτό που θέλουμε; Ένα κυριλέ σπορ αυτοκίνητο;

Τελικά είναι το μέλλον του GT-R αυτό που θέλουμε; Ένα κυριλέ σπορ αυτοκίνητο;

Κυριλέ GT-R

8.945 Επισκέψεις στο άρθρο (14/7/2016)

Σε πρόσφατη συνέντευξή του ο διευθυντής προγράμματος του GT-R επιβεβαίωσε ένα πιο… πολυτελές μέλλον για το supercar της Nissan. Είναι όμως αυτό το μέλλον που ονειρευόμαστε για το GT-R;

Το Nissan GT-R παρουσιάστηκε πριν περίπου 8 χρόνια και από τότε μέχρι σήμερα έχει γράψει λαμπρές σελίδες στο βιβλίο της αυτοκίνησης. Με αυτό η Nissan απέδειξε πως δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από κάθε άλλη μάρκα και πως μπορεί να φτιάξει ένα αυτοκίνητο γρήγορο και αποτελεσματικό το οποίο κερδίζει σε απόλυτο χρόνο πολλά supercars πολύ πιο ακριβά και φημισμένα από αυτό.Η νέα γενιά του Nissan GT-R όπως λένε οι Ιάπωνες δεν θα είναι έτοιμη πριν το 2020 και μέχρι τότε θα δούμε σίγουρα ακόμη μία ανανεωμένη έκδοση του υπάρχοντος μοντέλου. Το θέμα όμως δεν είναι, πλέον, το πότε θα δούμε το νέο GT-R. Και αυτό γιατί οι δηλώσεις του Hiroshi Tamura, υπεύθυνου προγράμματος για το συγκεκριμένο μοντέλο, μετατόπισαν αλλού το ενδιαφέρον. Και συγκεκριμένα στο τι είδους GT-R μας ετοιμάζει η Nissan. Ο ίδιος επιβεβαίωσε πως η επόμενη γενιά του GT-R θα είναι πολυτελέστερη, απογοητεύοντας πολλούς οπαδούς του αυτοκινήτου με τη δήλωσή του αυτή.Γιατί όμως η Nissan να θέλει ένα πολυτελέστερο GT-R; Η αλήθεια είναι πως οι Ιάπωνες μηχανικοί απέδειξαν τις ικανότητές τους με τον «Godzilla» και τώρα θεωρούν πως πρέπει να ξεπεράσουν τον εαυτό τους και σε άλλα επίπεδα.
Γιατί όμως να πειραματιστούν στο GT-R; Θα ήταν πιο «σοφό» να επικεντρωθούν στα δυνατά του σημεία και να τα κάνουν ακόμη καλύτερα. Να του χαρίσουν ακόμη καλύτερες επιδόσεις, αλλά και ανόθευτο οδηγικό χαρακτήρα. Με λίγα λόγια θα μπορούσε η Nissan να θέσει ως στόχο της να κάνει το GT-R ένα καθαρόαιμο και όχι ένα κυριλέ σπορ μοντέλο.Εξάλλου, αυτό κάνει με το GT-R R35 από τη στιγμή που παρουσιάστηκε ανανεώνοντάς το κάθε τόσο στα σημεία, παρουσιάζοντας νέες εκδόσεις του. Για παράδειγμα, το 2009 είδαμε το SpecV με κεραμικά φρένα, ενώ το 2012 ήταν η σειρά του Track Spec. Πριν λίγο καιρό είδαμε και την έκδοση Nismo. Αλλωστε όποιος θέλει premium επιδόσεις ενδεχομένως να γλυκοκοιτάξει τις Mercedes, BMW, Audi, Porsche, Lamborghini κλπ.Αλλο ένα αρνητικό που θα έχει το κυριλέ… GT-R είναι πιθανότατα και επιπλέον βάρος. Στοιχείο που ήδη είναι στα «μειονεκτήματα» του αυτοκινήτου, καθώς το τωρινό GT-R ζυγίζει κοντά 2 τόνους με φουλ ρεζερβουάρ και οδηγό (1.740 κιλά χωρίς οδηγό και γεμάτο ντεπόζιτο). Η μείωση του βάρους ενδεχομένως θα ήταν μία πολύ μεγαλύτερη πρόκληση για τους μηχανικούς της Nissan από ότι το να φτιάξουν ένα πιο premium όχημα.Η πραγματικά μεγάλη μας απορία όμως είναι «τι το θέλεις Nissan το premium GT-R, όταν ήδη έχεις την Infiniti και έχεις εξελίξει το Q50 Eau Rouge ενώ πρόσφατα παρουσίασες στο Ντιτρόιτ το Q60 Coupe με 400 άλογα;». Και ίσως εδώ κρύβεται η απάντηση… Θυμίζουμε πως το Q50 Eau Rouge της Infiniti παίρνει πνοή από τον VR38DETT V6 της Nissan. 
Πριν λίγο καιρό όμως η Infiniti ανακοίνωσε πως εγκαταλείπει το project Q50 Eau Rouge. Και προφανώς αυτή η εξέλιξη οδήγησε στην απόφαση της δημιουργίας ενός GT-R το οποίο θα ήθελε να είναι Infiniti… Μήπως τελικά η Nissan θέλει να χτυπήσει το πολυτελές σπορ coupe Lexus LC500 που και αυτό μόλις παρουσιάστηκε στο Ντιτρόιτ και το Infiniti Q60 δεν είναι αρκετό;Εσείς όμως τι λέτε; Συμφωνείτε με την απόφαση της Nissan για ένα κυριλέ GT-R; Ποιος πιστεύετε είναι ο λόγος που ώθησε τη μάρκα σε κάτι τέτοιο; Θεωρείτε πως ότι είχε να αποδείξει η ιαπωνική μάρκα το απέδειξε; Μήπως θα έπρεπε να πάει το supercar της στο επόμενο επίπεδο; Να το κάνει ακόμη πιο καθαρόαιμο; Πείτε μας τη γνώμη σας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
test center